Haha nice, ik heb wel tot mijn 17de gespeeld ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, toen ik 12-14 of zo was.Een vriend van mij speelde dat en het zag er wel dope uit, dezelfde vriend liet mij FOK! zien.
![]()
Ik heb ooit voor ¤ 300,- in-game G's gekocht omdat ik per se zo'n Netherdrake wou.
srs?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ooit voor ¤ 300,- in-game G's gekocht omdat ik per se zo'n Netherdrake wou.
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nice, ik heb wel tot mijn 17de gespeeld ofzo.
Heb laatst nog een scroll of resurrection gehad, maar was het na die maand wel weer zat.
Oja die shout-out van hem die ik nog in m'n fobo hadquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.
We hadden deze shit nog uitgebreid in Fernandes (rip) besproken. Chocobear die ook mooi die screenshot zette.
Ja. Ik speelde ook een paar maanden op een funserver, en daar heb je vaak van die elite gear wat je alleen kunt krijgen als je doneert. Heb iets van ¤ 500,- gedoneerd zodat ik die elite gear kon krijgen.quote:
Naah, WoW was redelijk nerdy. Runescape daarentegen. Als je geen RS gespeeld hebt, heb je echt een kutjeugd gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja die shout-out van hem die ik nog in m'n fobo had![]()
Ben toch wel van mening dat je zonder WoW echt een kutjeugd hebt gehad.
klopt, ik was nog terug gegaan met een vriend toen cataclysm uit was maar dat hele magische gevoel van een onbekende wereld is gewoon wegquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.
godver man ik was zo kansloos verslaafd aan runescape toen ik in de brugklas zatquote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah, WoW was redelijk nerdy. Runescape daarentegen. Als je geen RS gespeeld hebt, heb je echt een kutjeugd gehad.
Macbook Pro Retina (2013)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
GAM is verderop boys. Ga anders ook nog ff fappen op pc-specs
crossfire setup hier, 1x gegamedquote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef Jahr00n het volgende:
NVIDIA GeForce 320M 256 MB
Gebruik dat ding nooit.
Lol, ja jammer is dat altijd wanneer games verneukt worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef seto het volgende:
[..]
klopt, ik was nog terug gegaan met een vriend toen cataclysm uit was maar dat hele magische gevoel van een onbekende wereld is gewoon weg
toen het net uit was zaten alle leveling zones ook gewoon nog vol met andere spelers die geen idee hadden wat ze aan het doen waren, nu is het zo'n beetje overal dood omdat iedereen max level is
Fuck it.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
godver man ik was zo kansloos verslaafd aan runescape toen ik in de brugklas zat
de hele klas speelde het, in tussenuren naar huis jezus als ik er aan terugdenk aardig treurig
Pc uit 2008, windows prestatie index 5,9, u mirrin brah?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
GAM is verderop boys. Ga anders ook nog ff fappen op pc-specs
fapfapquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pc uit 2008, windows prestatie index 5,9, u mirrin brah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |