edit die quote danquote:Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet haar naam zeggen man, komt ze weer hier
Tering u srs brah?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit lol.
[..]
Stel dat je scheetjes laat zo af en toe, dat ruikt, gaat dat eruit?
Ik doe niet huilie, ik vind 't gewoon een kutklus.quote:[..]
Gewoon 1x p.w. Niet zo huillie doen.
quote:[..]
hardloper
Jij staat zeker rechts op die fotoquote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef Jahr00n het volgende:
Tr gezet. Iedereen verdient respect. Zo ga je niet met mensen om, walgelijk wangedrag.
wow damnquote:Op maandag 17 februari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil niet lullig of zo zijn, maar kijk 1x naar die foto en imagine daar de tekst "I will cut your dick off, while you're asleep." onder.
LIF / [Hardlopen] #690 - Lopen! Hartjes!
Psycho-face, not even once.
Ik denk dat Jahr00n niet hardloopt. Sterker nog waarschijnlijk loopt hij niet eens. Ik denk dat die overal heencruised met zijn Segway.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij staat zeker rechts op die foto
mods kunnen niet bannen, alleen FA's.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat valt er te fixen dan? Dat ik nu een note heb? Of dat ze haar forum rechten afpakken omdat ze zich als een k*t gedraagt, maar als iemand over haar praat ze meteen met bans gaat strooien?
Ach
Die rechter zat bij mij in de guild.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij staat zeker rechts op die foto
lol druid zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die rechter zat bij mij in de guild.
lol speelde jij?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, mijn eerste char was een gnome mage (dat manlet) en daarna een undead rogue.
Ik lig bij paal 5quote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef dreamerbulk het volgende:
http://flapmmo.com/
flappy bird cluster party met 100'en miscers
Gnome warrior, just like IRL bedoel je zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol speelde jij?
Ik was een human warrior, just like IRL.
Uiteraard met Arcanite Reaper en Rank 11 PVP/BWL PvE gear.
#showoff WoW-char
Ja, toen ik 12-14 of zo was.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol speelde jij?
Ik was een human warrior, just like IRL.
Uiteraard met Arcanite Reaper en Rank 11 PVP/BWL PvE gear.
#showoff WoW-char
Nope, later zelfs getransformeerd tot Tauren Warrior. #forthehordequote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gnome warrior, just like IRL bedoel je zeker
Nee ret paladin.quote:
Haha nice, ik heb wel tot mijn 17de gespeeld ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, toen ik 12-14 of zo was.Een vriend van mij speelde dat en het zag er wel dope uit, dezelfde vriend liet mij FOK! zien.
![]()
Ik heb ooit voor ¤ 300,- in-game G's gekocht omdat ik per se zo'n Netherdrake wou.
srs?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ooit voor ¤ 300,- in-game G's gekocht omdat ik per se zo'n Netherdrake wou.
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nice, ik heb wel tot mijn 17de gespeeld ofzo.
Heb laatst nog een scroll of resurrection gehad, maar was het na die maand wel weer zat.
Oja die shout-out van hem die ik nog in m'n fobo hadquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.
We hadden deze shit nog uitgebreid in Fernandes (rip) besproken. Chocobear die ook mooi die screenshot zette.
Ja. Ik speelde ook een paar maanden op een funserver, en daar heb je vaak van die elite gear wat je alleen kunt krijgen als je doneert. Heb iets van ¤ 500,- gedoneerd zodat ik die elite gear kon krijgen.quote:
Naah, WoW was redelijk nerdy. Runescape daarentegen. Als je geen RS gespeeld hebt, heb je echt een kutjeugd gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja die shout-out van hem die ik nog in m'n fobo had![]()
Ben toch wel van mening dat je zonder WoW echt een kutjeugd hebt gehad.
klopt, ik was nog terug gegaan met een vriend toen cataclysm uit was maar dat hele magische gevoel van een onbekende wereld is gewoon wegquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.
godver man ik was zo kansloos verslaafd aan runescape toen ik in de brugklas zatquote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah, WoW was redelijk nerdy. Runescape daarentegen. Als je geen RS gespeeld hebt, heb je echt een kutjeugd gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |