plaatje wat zo in je DM staat gepost, onder het mom van 'gore en dit is niet de eerste keer dat je hiervoor geband wordt nu een week'quote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Champy het volgende:
Niet gemerkt dat je weg was, wat had je nu weer uitgevreten?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
plaatje wat zo in je DM staat gepost, onder het mom van 'gore en dit is niet de eerste keer dat je hiervoor geband wordt nu een week'
fucking aanstellerij
wie doet al dat geban dan zonder overleg?? Snakey toch niet? neehquote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef Champy het volgende:
[..]![]()
Hetzelfde dat ik 4 dagen kreeg onder het mom van "posten van persoonlijke info" omdat ik een link naar een blog had gepost van een bepaalde user, terwijl die link gewoon in haar FOK profiel stond
Neuh, een of andere zure hardlopende kut uit Engelandquote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wie doet al dat geban dan zonder overleg?? Snakey toch niet? neeh
lolquote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Neuh, een of andere zure hardlopende kut uit Engeland
semtex ,die er vroeger beter uitzagquote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Neuh, een of andere zure hardlopende kut uit Engeland![]()
Ja die dusquote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
die gewoon het forum afscanned en zich super user waand dan? En toevallig ook rechten in dit topic heeft?
Oh die ene, ik weet het al.
met die kipfiletes aan dr triceps.
Die net een vent leek. Die uit m 'n UI topic die....
Die toch?
Wat valt er te fixen dan? Dat ik nu een note heb? Of dat ze haar forum rechten afpakken omdat ze zich als een k*t gedraagt, maar als iemand over haar praat ze meteen met bans gaat strooien?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
owned lol
gewoon klagen achter de schermen bij Snakey. Die kan dat toch zo fixen lijkt me
nee op het moment dat je geband was dat je ff DM naar Snakey doet voor een unban.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat valt er te fixen dan? Dat ik nu een note heb? Of dat ze haar forum rechten afpakken omdat ze zich als een k*t gedraagt, maar als iemand over haar praat ze meteen met bans gaat strooien?
Ach
Kijk zelf maarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee op het moment dat je geband was dat je ff DM naar Snakey doet voor een unban.
of die rechten afpakken klinkt wel aardig natuurlijk lol
whahaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Kijk zelf maar
LIF / [Hardlopen] #690 - Lopen! Hartjes!
Zo iemand geef je toch geen rechten![]()
![]()
Oké oke ik moet weer stoppen, anders ben ik weer een paar dagen weg
Hmmmmmquote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef no1uknow het volgende:
Overigens kan een mod niet bannen, alleen (forum)admins
2 keer geprobeerd, kom niet eens door de eerstequote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef dreamerbulk het volgende:
http://flapmmo.com/
flappy bird cluster party met 100'en miscers
Dat zei ik ook, maar dat vond mevrouw van de energie niet zo'n leuke opmerking.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef dreamerbulk het volgende:
lol leuk kweekje hadden ze dan niet achter de meter langs gedaan
Ging niet zo best, als ik naar de stapels aanmaningen kijk die steeds binnen komen.quote:
Holy shit lol.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
lol
ze lopen me uit te dagen om mee te doen aan de Oly spelen hier in m'n gym.![]()
40kg machine bench voor zo veel mogelijk reps (record van iemand nu 205x)
101kg leg press (record van iemand nu 150x)
"I'm there to grow, not to burn muscle like a icecream snack on a sunny afternoon"
'k doe wel mee als ze de "overhead dumble press met 40kg dumbles uit reppen" spelen gaan organiseren
Stel dat je scheetjes laat zo af en toe, dat ruikt, gaat dat eruit?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zo min mogelijk wassen. Alleen als er vlekken inzitten die je er echt neit uit krijgt met de hand. Voor de rest gewoon een half dagje buiten laten luchten. Blijven ze veel langer goed.
Gewoon 1x p.w. Niet zo huillie doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
geef mn poen liever uit aan leuke dingen.
bovendien is wassen, ophangen, strijken en vouwen een kutklus. Die doe ik zo min mogelik als het kan. Maar daar komen de meeste nog wel achter als ze was niet meer door moeders gedaan wordt.
hardloperquote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
semtex ,die er vroeger beter uitzag
Niet haar naam zeggen man, komt ze weer hierquote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit lol.
[..]
Stel dat je scheetjes laat zo af en toe, dat ruikt, gaat dat eruit?
[..]
Gewoon 1x p.w. Niet zo huillie doen.
[..]
anonieme hardloper uit Engeland
Lol, ik wil niet weten wat voor een zieke ZMA nachtmerrie ik vanavond ga krijgen over dat gezicht.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil niet lullig of zo zijn, maar kijk 1x naar die foto en imagine daar de tekst "I will cut your dick off, while you're asleep." onder.
Psycho-face, not even once.
edit die quote danquote:Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet haar naam zeggen man, komt ze weer hier
Tering u srs brah?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit lol.
[..]
Stel dat je scheetjes laat zo af en toe, dat ruikt, gaat dat eruit?
Ik doe niet huilie, ik vind 't gewoon een kutklus.quote:[..]
Gewoon 1x p.w. Niet zo huillie doen.
quote:[..]
hardloper
Jij staat zeker rechts op die fotoquote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef Jahr00n het volgende:
Tr gezet. Iedereen verdient respect. Zo ga je niet met mensen om, walgelijk wangedrag.
wow damnquote:Op maandag 17 februari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil niet lullig of zo zijn, maar kijk 1x naar die foto en imagine daar de tekst "I will cut your dick off, while you're asleep." onder.
Psycho-face, not even once.
Ik denk dat Jahr00n niet hardloopt. Sterker nog waarschijnlijk loopt hij niet eens. Ik denk dat die overal heencruised met zijn Segway.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij staat zeker rechts op die foto
mods kunnen niet bannen, alleen FA's.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat valt er te fixen dan? Dat ik nu een note heb? Of dat ze haar forum rechten afpakken omdat ze zich als een k*t gedraagt, maar als iemand over haar praat ze meteen met bans gaat strooien?
Ach
Die rechter zat bij mij in de guild.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij staat zeker rechts op die foto
lol druid zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die rechter zat bij mij in de guild.
lol speelde jij?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, mijn eerste char was een gnome mage (dat manlet) en daarna een undead rogue.
Ik lig bij paal 5quote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef dreamerbulk het volgende:
http://flapmmo.com/
flappy bird cluster party met 100'en miscers
Gnome warrior, just like IRL bedoel je zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol speelde jij?
Ik was een human warrior, just like IRL.
Uiteraard met Arcanite Reaper en Rank 11 PVP/BWL PvE gear.
#showoff WoW-char
Ja, toen ik 12-14 of zo was.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol speelde jij?
Ik was een human warrior, just like IRL.
Uiteraard met Arcanite Reaper en Rank 11 PVP/BWL PvE gear.
#showoff WoW-char
Nope, later zelfs getransformeerd tot Tauren Warrior. #forthehordequote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gnome warrior, just like IRL bedoel je zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |