lolquote:
You winquote:Op maandag 17 februari 2014 02:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Damn, dit wil ik doen met alle mensen uit deze reeks.
Hoezo minder jarig? geboren op 29 februari of wat?quote:
Spijkerbroeken zo min mogelijk wassen. Alleen als er vlekken inzitten die je er echt neit uit krijgt met de hand. Voor de rest gewoon een half dagje buiten laten luchten. Blijven ze veel langer goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet ik een nieuwe spijkerbroek apart wassen of moet ik er nog iets speciaals mee doen?
En niet warm drogen op een radiator of zo, of in een droger, dan krimpen ze minder...quote:Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zo min mogelijk wassen. Alleen als er vlekken inzitten die je er echt neit uit krijgt met de hand. Voor de rest gewoon een half dagje buiten laten luchten. Blijven ze veel langer goed.
Dit. Ik was ze pas na 6 maanden of als er echt erge vlekken in zitten. Ik hang mijn jeans altijd in de douche om te stomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zo min mogelijk wassen. Alleen als er vlekken inzitten die je er echt neit uit krijgt met de hand. Voor de rest gewoon een half dagje buiten laten luchten. Blijven ze veel langer goed.
inb4 jacky of i.d. -->quote:Op maandag 17 februari 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit. Ik was ze pas na 6 maanden of als er echt erge vlekken in zitten. Ik hang mijn jeans altijd in de douche om te stomen.
Luchten is meer dan zat. Paar uurtjes buiten hangen en zo weer de kast in. Behalve met m'n werkbroek, die gaat iedere vrijdagmiddag in de was.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
inb4 jacky of i.d. -->
ieeeuw
-->
maar dat gaat toch stinken of niet?
Is luchten dan echt genoeg?
Ik doe mijn goede jeans niet aan als ik iets ga doen waardoor ze gaan stinken. En ja, dat is wel genoeg. Daarnaast gaat je jeans dan pas echt lekker zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
inb4 jacky of i.d. -->
ieeeuw
-->
maar dat gaat toch stinken of niet?
Is luchten dan echt genoeg?
nee ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe mijn goede jeans niet aan als ik iets ga doen waardoor ze gaan stinken. En ja, dat is wel genoeg. Daarnaast gaat je jeans dan pas echt lekker zitten.
Ik pas mijn broeken nooit nadat ik ze gewassen heb
Bekend fenomeen, dit doe ik dagelijks. Ookal staan er mensen bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Montelly het volgende:
Kknet volle bakje koffie gemorst op mn bureau, toetsenbord muis alles zit eronder.
Ps: ik heb vandaag strakke v-halsje (maatje L) aan, zat in de lift keihard mezelf te mirren, biceps/triceps/delts alles komt mooi naar voren. Ik ben echt een sick cunt vergeleken met de rest hier
gewoon ff droogtraiinen die burn voele tot de verzuring knallequote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu drie dagen achter elkaar de gym gehit en overweeg om nu alweer te gaan, dem painz! Dat los je niet op door een beetje rond het huis te kruimelen, alles zit vast.
quote:Op maandag 17 februari 2014 01:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je de originele oldboy wel eens gezien mag ik hopen ? van takashi miike
Dat feels.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu drie dagen achter elkaar de gym gehit en overweeg om nu alweer te gaan, dem painz! Dat los je niet op door een beetje rond het huis te kruimelen, alles zit vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |