Haha nice, ik heb wel tot mijn 17de gespeeld ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, toen ik 12-14 of zo was.Een vriend van mij speelde dat en het zag er wel dope uit, dezelfde vriend liet mij FOK! zien.
![]()
Ik heb ooit voor ¤ 300,- in-game G's gekocht omdat ik per se zo'n Netherdrake wou.
srs?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ooit voor ¤ 300,- in-game G's gekocht omdat ik per se zo'n Netherdrake wou.
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nice, ik heb wel tot mijn 17de gespeeld ofzo.
Heb laatst nog een scroll of resurrection gehad, maar was het na die maand wel weer zat.
Oja die shout-out van hem die ik nog in m'n fobo hadquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.
We hadden deze shit nog uitgebreid in Fernandes (rip) besproken. Chocobear die ook mooi die screenshot zette.
Ja. Ik speelde ook een paar maanden op een funserver, en daar heb je vaak van die elite gear wat je alleen kunt krijgen als je doneert. Heb iets van ¤ 500,- gedoneerd zodat ik die elite gear kon krijgen.quote:
Naah, WoW was redelijk nerdy. Runescape daarentegen. Als je geen RS gespeeld hebt, heb je echt een kutjeugd gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja die shout-out van hem die ik nog in m'n fobo had![]()
Ben toch wel van mening dat je zonder WoW echt een kutjeugd hebt gehad.
klopt, ik was nog terug gegaan met een vriend toen cataclysm uit was maar dat hele magische gevoel van een onbekende wereld is gewoon wegquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.
godver man ik was zo kansloos verslaafd aan runescape toen ik in de brugklas zatquote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah, WoW was redelijk nerdy. Runescape daarentegen. Als je geen RS gespeeld hebt, heb je echt een kutjeugd gehad.
Macbook Pro Retina (2013)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
GAM is verderop boys. Ga anders ook nog ff fappen op pc-specs
crossfire setup hier, 1x gegamedquote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef Jahr00n het volgende:
NVIDIA GeForce 320M 256 MB
Gebruik dat ding nooit.
Lol, ja jammer is dat altijd wanneer games verneukt worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef seto het volgende:
[..]
klopt, ik was nog terug gegaan met een vriend toen cataclysm uit was maar dat hele magische gevoel van een onbekende wereld is gewoon weg
toen het net uit was zaten alle leveling zones ook gewoon nog vol met andere spelers die geen idee hadden wat ze aan het doen waren, nu is het zo'n beetje overal dood omdat iedereen max level is
Fuck it.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
godver man ik was zo kansloos verslaafd aan runescape toen ik in de brugklas zat
de hele klas speelde het, in tussenuren naar huis jezus als ik er aan terugdenk aardig treurig
Pc uit 2008, windows prestatie index 5,9, u mirrin brah?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
GAM is verderop boys. Ga anders ook nog ff fappen op pc-specs
fapfapquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pc uit 2008, windows prestatie index 5,9, u mirrin brah?
Ja, kopenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nog win xp 32 bits, wil overstappen naar win 7 64 bits, iemand nog gouden tips?
Windows klassiek thema.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nog win xp 32 bits, wil overstappen naar win 7 64 bits, iemand nog gouden tips?
dat trekt de pc nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het downloaden en installeren.
Maar beter is Window 8.1 64bit.
Koop dan een nieuwe pc, heb je ook meteen win8 erbijquote:
no thanks jeffquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het downloaden en installeren.
Maar beter is Window 8.1 64bit.
dit is het meest domme antwoord, tot nu toequote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe pc, heb je ook meteen win8 erbij
maar dat is hackingquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb start8 geinstalleerd en Windows8 voelt echt gewoon aan als 7 nu, met wat aanpassingen onder de motorkap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef Klokov het volgende:
Jammer dat ik niet in de gemeente Sint Anthonis woon. Had sowieso op deze partij gestemd:godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
white people dancingBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
veel bot?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga mezelf zo verwennen met een entrecote van bijna 400 grammoes
Geert 4 Presidentquote:Op maandag 17 februari 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Populisten zouden uit de politiek verbannen moeten worden. Op die manier kan er ten minste nog een visie uitgezet en nagestreefd worden.
Gewoon Roemer in de toren toch?quote:
Jammer dat ik niet in de gemeente Sint Anthonis woon. Had sowieso op deze partij gestemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
in de usa hebben tenminste goede grote lappen vlees, hier worden we maar klein gehouden met die mini stukjesquote:
Jammer dat ik niet in de gemeente Sint Anthonis woon. Had sowieso op deze partij gestemd:Ik vraag mij altijd oprecht af met zulk soort filmpjes of die mensen doorhebben waar ze mee bezig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Haha wtf dat je zo ver gekomen bent man, ik haakte na 25 seconden afquote:
gweoon naar turkse slager gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de usa hebben tenminste goede grote lappen vlees, hier worden we maar klein gehouden met die mini stukjes
waarom moest ik lachenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
school
vind ik echt een hel
mij zie je pas lachen na de bel
vmbo naar onderneme r nnaar milionaeir jwzquote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
school
vind ik echt een hel
mij zie je pas lachen na de bel
ik ga je missenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
niet denken dat ik dood ben vriendjes
ik ga ff een fok sabbatical nemen
Het ga je goed man. FOK!-pauzes doen je goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
banwaardigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe Jesse hier http://www.youtube.com/channel/UCndxSUdoPm4RZSVpWo2xKwQ/videos
Vrijwel alleen in collabs, zoals Always on Time, What's luv? of Wonderful. Zieke chillmuziek.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, ik was vergeten hoe dope Ja Rule ook alweer is.
hoe lang wordt je ban?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
Zo dadelijk deadliften op "Clap Back".quote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vrijwel alleen in collabs, zoals Always on Time, What's luv? of Wonderful. Zieke chillmuziek.
Linux.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef THEFXR het volgende:
Jij weet bro. Ik mis die sound van die tijd man. Het is niet mee zoals het geweest was.quote:
Oh lol, je hebt hem nu ook al gegeten. Ziet er ook fucking goed uit. Hoe bak je hem?quote:
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij weet bro. Ik mis die sound van die tijd man. Het is niet mee zoals het geweest was.
J.Lo ziet er daar ook mooi natty uit.
ik kon niet meer wachten, dan maar avondeten zonder vlees.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol, je hebt hem nu ook al gegeten. Ziet er ook fucking goed uit. Hoe bak je hem?
vanavond alleen nog maar groente , shakes en havermout lolquote:
Shiiit zoveel chimeids geschuurd op deze nummers in hollyquote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.
To name a few..RIP
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.
To name a few..RIP
Ah. Boter is toch beter dan olie. De ene zegt bak in olie, de andere in boter, maar de smaak is altijd veel romiger en zachter in boter.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik kon niet meer wachten, dan maar avondeten zonder vlees.
ff huiskamer temp laten komen, vetrand eraf snijden(zat geen bot aan btw) .. die samen met boter alvast in grillpan aanbakken .. zodra de vetrand beetje gesmolten is, vlees erbij.. 30-45sec per kant schroeien, ff minuutje rusten daarna, peper zout aan tafel
Lol ging jij met dimaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Shiiit zoveel chimeids geschuurd op deze nummers in holly
klopt idd, in olie wordt het vlees echt lelijk vind ik .. geen mooi kleur en geen mooie baklaagquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.
[..]
Ah. Boter is toch beter dan olie. De ene zegt bak in olie, de andere in boter, maar de smaak is altijd veel romiger en zachter in boter.
Ik rockte holly nog voordat dima geboren was..ik weet nog dat een tent zat tegenover van/voor marokkanen "the empire"quote:
Dima is 24, dus jij bent ergens in de 40?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik rockte holly nog voordat dima geboren was..
hahaha wat had je gegetenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef RaymondK het volgende:
ik heb een paar karbonaatjes liggen die er nu aan gaan zodra ik thuis kom lol
Vrijdag had ik me trouwens echt ziekelijk misdragen op het eetvlak![]()
kwartier boven de gootsteen gehangen omdat ik weer veeeel te veel gegeten had![]()
24?? Nee tochquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dima is 24, dus jij bent ergens in de 40?
Ik ben echt een hele ruige in 't Gooi.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.
Haha.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben echt een hele ruige in 't Gooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |