Jij weet bro. Ik mis die sound van die tijd man. Het is niet mee zoals het geweest was.quote:
Oh lol, je hebt hem nu ook al gegeten. Ziet er ook fucking goed uit. Hoe bak je hem?quote:
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij weet bro. Ik mis die sound van die tijd man. Het is niet mee zoals het geweest was.
J.Lo ziet er daar ook mooi natty uit.
ik kon niet meer wachten, dan maar avondeten zonder vlees.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol, je hebt hem nu ook al gegeten. Ziet er ook fucking goed uit. Hoe bak je hem?
vanavond alleen nog maar groente , shakes en havermout lolquote:
Shiiit zoveel chimeids geschuurd op deze nummers in hollyquote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.
To name a few..RIP
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.
To name a few..RIP
Ah. Boter is toch beter dan olie. De ene zegt bak in olie, de andere in boter, maar de smaak is altijd veel romiger en zachter in boter.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik kon niet meer wachten, dan maar avondeten zonder vlees.
ff huiskamer temp laten komen, vetrand eraf snijden(zat geen bot aan btw) .. die samen met boter alvast in grillpan aanbakken .. zodra de vetrand beetje gesmolten is, vlees erbij.. 30-45sec per kant schroeien, ff minuutje rusten daarna, peper zout aan tafel
Lol ging jij met dimaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Shiiit zoveel chimeids geschuurd op deze nummers in holly
klopt idd, in olie wordt het vlees echt lelijk vind ik .. geen mooi kleur en geen mooie baklaagquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.
[..]
Ah. Boter is toch beter dan olie. De ene zegt bak in olie, de andere in boter, maar de smaak is altijd veel romiger en zachter in boter.
Ik rockte holly nog voordat dima geboren was..ik weet nog dat een tent zat tegenover van/voor marokkanen "the empire"quote:
Dima is 24, dus jij bent ergens in de 40?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik rockte holly nog voordat dima geboren was..
hahaha wat had je gegetenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef RaymondK het volgende:
ik heb een paar karbonaatjes liggen die er nu aan gaan zodra ik thuis kom lol
Vrijdag had ik me trouwens echt ziekelijk misdragen op het eetvlak![]()
kwartier boven de gootsteen gehangen omdat ik weer veeeel te veel gegeten had![]()
24?? Nee tochquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dima is 24, dus jij bent ergens in de 40?
Ik ben echt een hele ruige in 't Gooi.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.
Haha.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben echt een hele ruige in 't Gooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |