Ja, kopenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nog win xp 32 bits, wil overstappen naar win 7 64 bits, iemand nog gouden tips?
Windows klassiek thema.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nog win xp 32 bits, wil overstappen naar win 7 64 bits, iemand nog gouden tips?
dat trekt de pc nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het downloaden en installeren.
Maar beter is Window 8.1 64bit.
Koop dan een nieuwe pc, heb je ook meteen win8 erbijquote:
no thanks jeffquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het downloaden en installeren.
Maar beter is Window 8.1 64bit.
dit is het meest domme antwoord, tot nu toequote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe pc, heb je ook meteen win8 erbij
maar dat is hackingquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb start8 geinstalleerd en Windows8 voelt echt gewoon aan als 7 nu, met wat aanpassingen onder de motorkap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef Klokov het volgende:
Jammer dat ik niet in de gemeente Sint Anthonis woon. Had sowieso op deze partij gestemd:godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
white people dancingBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
veel bot?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga mezelf zo verwennen met een entrecote van bijna 400 grammoes
Geert 4 Presidentquote:Op maandag 17 februari 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Populisten zouden uit de politiek verbannen moeten worden. Op die manier kan er ten minste nog een visie uitgezet en nagestreefd worden.
Gewoon Roemer in de toren toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |