Gewoon met andere donkere kleuren wassen is geen probleem.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet ik een nieuwe spijkerbroek apart wassen of moet ik er nog iets speciaals mee doen?
sommige doen hem een nacht in een emmer/bad met zout waterquote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet ik een nieuwe spijkerbroek apart wassen of moet ik er nog iets speciaals mee doen?
jij dacht ook dat ik niet natty was he hahaha trolquote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef THEFXR het volgende:
LOL, ik heb nog nooit een foto gezien van een natty
Oké, maar als het fout gaat ga je Amnesia spelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gewoon met andere donkere kleuren wassen is geen probleem.
Naja fuck dat. Ik ben lui en wil de meest praktische noob-proof optie.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sommige doen hem een nacht in een emmer/bad met zout water
hahhahaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij dacht ook dat ik niet natty was he hahaha trol
hier zie je progressie van die dude uit de OP van kind naar nu
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160050451
heb je de originele oldboy wel eens gezien mag ik hopen ? van takashi miikequote:Op maandag 17 februari 2014 01:09 schreef Verbosity het volgende:
Kijk net op mijn desktop voor de films en zie dat Oldboy tussen the To watch list staat. Binnenkort maar eens afspelen.
The Prestige en Léon moet ik ook nog bekijken. Nog een paar films die ik al heb gezien en aanbeveel: IP man, The fighter, Law Abiding Citizen en The pianist.
100x gezien die filmsquote:Op maandag 17 februari 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie moeten Undisputed kijken jonguh.
Deze rechter chick doe
Alleen de manga gelezen, was dus van plan om de film een keer te bekijken(die uit 2003).quote:Op maandag 17 februari 2014 01:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je de originele oldboy wel eens gezien mag ik hopen ? van takashi miike
prestige is sick, ip man is sick, fighter ook, law abiding en pianist nog niet gezien
ja die uit 2003 is echtquote:Op maandag 17 februari 2014 01:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen de manga gelezen, was dus van plan om de film een keer te bekijken(die uit 2003).
gaat op mn lijstjequote:Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef Verbosity het volgende:
Film met prachtige special effects!
mmm lekker hequote:Op maandag 17 februari 2014 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht even een donut eten, had zo'n bakje met 6 erin.
Tien minuten later: allemaal op.
feels
Alvast als teaser:quote:
all natty, tuna and top ramen.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
ik heb net nog ramen gegeten met 6 eieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |