geef mn poen liever uit aan leuke dingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:52 schreef seto het volgende:
nieuwe kopen, je bent toch niet arm ofzo?
lol skkl koop gewoon een acerquote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef Ethanolic het volgende:
wat is dit voor een gekanker dat mn macbook pro (retina 2013) mijn muis en toetsenbord niet vindt
ik had het over de macbook henkiequote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
geef mn poen liever uit aan leuke dingen.
bovendien is wassen, ophangen, strijken en vouwen een kutklus. Die doe ik zo min mogelik als het kan. Maar daar komen de meeste nog wel achter als ze was niet meer door moeders gedaan wordt.
haha ben je boosquote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol skkl koop gewoon een acer
vieze hipster ga lekker in de starbuks zitte lol
Haha skkltjequote:
*propt Snakey's beta alanine in waterflesjes*quote:Op maandag 17 februari 2014 10:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slinger deze aan en daar ga je.
hahahahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
iets van apple dat niet werkt is pleonasme haha
Jezelf quotenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
*propt Snakey's beta alanine in waterflesjes*
Dit soort continu wall-of-sound shit werkt veel beter dan die leipe vocal trance playlists waar ik mee begon, kut-Zyzz.Drop van 30 seconden en dan kun je weer spoelen.
ik vond het maar kut muziekquote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
*propt Snakey's beta alanine in waterflesjes*
Dit soort continu wall-of-sound shit werkt veel beter dan die leipe vocal trance playlists waar ik mee begon, kut-Zyzz.Drop van 30 seconden en dan kun je weer spoelen.
Midland ken ik neit zo goed. Karenn is wel een bazige live-act. afgelopen festivalseizoen 2 of 3 keer gezien. Lekker knallenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Blawan altijd goed. Evenals Midland, Midland en Pariah of Karenn.
Pompings.
ojah kutzooi Park Chan wookquote:
lame rep cardio recordsquote:Op maandag 17 februari 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
lol
ze lopen me uit te dagen om mee te doen aan de Oly spelen hier in m'n gym.![]()
40kg machine bench voor zo veel mogelijk reps (record van iemand nu 205x)
101kg leg press (record van iemand nu 150x)
"I'm there to grow, not to burn muscle like a icecream snack on a sunny afternoon"
'k doe wel mee als ze de "overhead dumble press met 40kg dumbles uit reppen" spelen gaan organiseren
lolquote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lame rep cardio records
beter singles
hier ook een keer.. gingen ze ook "strongest man" doen ..
sterkste bicep curl, sterkste ab machine, sterkste tricep kickback .. wtf
dit, valt geen eer te behalenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja ik doe ook express niet mee.
Wellicht win ik het niet eens maar dat kan me geen hol schelen.
Gewoon uit protest niet mee doen lol.
Plus ik ga m'n schouders niet zitten verkrachten op een lamme cardio challenge op een fixed machine die ik nooit gebruik lol.
Godver wat slecht geplaybackedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |