Nee, heel leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog een filmtip voor op netflix?
Ik ben trouwens begonnen aan arrested development, best leuk
Catch me if you canquote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij kijkt via de tv toch en daarmee geen Hola voor het VS/UK aanbod?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk via tv maar wel met US en UK aanbod.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijk via de tv toch en daarmee geen Hola voor het VS/UK aanbod?
Ah. Gisteren wel Limitless gekeken op Netflix. Wel een degelijke film als je niet teveel wil nadenken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk via tv maar wel met US en UK aanbod.
Tot morgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoor net dat moeder de vrouw arrested development wil kijken.
Jongens het was weer een fijn weekend.
Tot morgen
Waarom doe je niets met mijn tip?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoor net dat moeder de vrouw arrested development wil kijken.
Jongens het was weer een fijn weekend.
Tot morgen
Sorry, je hebt gelijk. De week ervoor ging me wat ver.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste was wel erg over de top (Ik houd daar wel van), maar vorige week wat het toch gewoon een degelijke, leuke uitzending?
[..]
Ja hoor
Denken dat Knut thuis de broek aanheeftquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom doe je niets met mijn tip?
Maar veel plezier.
Voor vanavondquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. De week ervoor ging me wat ver.
quote:Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May demonstrate their love for compact, small-engined cars with a trip to Ukraine. Clarkson reviews the Danish 1086-horsepower Zenvo STI. (Volkswagen Up Ford Fiesta Dacia Sandero)
Ik kan er niet naar kijken dat Top Gear maar er zijn veel mensen die het wel leuk vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat Knut thuis de broek aanheeft
[..]
Voor vanavond
[..]
Ik vind jou wel een leuke user, alleen soms heb je wat rare opmerkingen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat wielrennen nog steeds niet afgeschaft is.
Jij spoort niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
waaromquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
val kapotquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
En naar zijn matras als hij aan het.... is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt nergens anders naar dan voetbal.
Wat is er raar aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuke user, alleen soms heb je wat rare opmerkingen.
Dit vind ik er 1 van...
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.quote:
Omdat wielrennen een grafsport is.quote:
Val zelf kapot.quote:
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt nergens anders naar dan voetbal.
Wielrennen is niet de enige bedrogen sport. Selectief gelulquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.
[..]
Omdat wielrennen een grafsport is.
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielrennen is niet de enige bedrogen sport. Selectief gelul
Ik ben elk jaar weer blij als die Tour de France afgelopen is. Wat een aids is dat zeg. Hysterisch doen over wat gefiets.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie sport man, alles behalve saai
JR ik heb heel veel zin in bier. Houd je mond eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.
[..]
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.
Oké.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar weer blij als die Tour de France afgelopen is. Wat een aids is dat zeg. Hysterisch doen over wat gefiets.
Ik had van het weekend een witbiertjequote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR ik heb heel veel zin in bier. Houd je mond eens.
Goed bezig. Volgende dag een harde kater natuurlijk?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een witbiertje. Het was lekker
.
#ditboeitniemand
Nee joh, daarvoor had ik veel te weinig opquote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Volgende dag een harde kater natuurlijk?
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
[..]
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Storing op CS, verdulleme. Zo kan ik toch niet reizen?quote:
waar is storing dan? Utrecht?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Storing op CS, verdulleme. Zo kan ik toch niet reizen?
Maakt niet uit. Blijf ik nog een nachtje inEindhoven
ok mooi, waar studeer je dan? tilburg toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, hij is al opgelost. Ik moest de IC in de richting van Den Haag hebben.
Blue Streak?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk een film met Martin Lawrence die ik vroeger heel grappig vond.
Tegenwoordig vind ik het maar een rare film.
Jij acteert nu dat je een pursenelitie bent maar daar moet je eens mee ophouden weet je dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is vandaag 16 februari 2014. We hebben vandaag gezien dat Ajax het gat weer 4 punten maakte met Twente en tot ieders verbazing ook nog uit mocht lopen op Feyenoord tot 7 punten. Feyenoord is kansloos voor het kampioenschap op deze manier. Maar onze grote vriend Koeman denkt daar anders over. ''Ik denk dat we gespeeld hebben zoals je moet spelen, dus dat geloof is absoluut aanwezig”, meent de beste man na afloop tegen de NOS.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij acteert nu dat je een pursenelitie bent maar daar moet je eens mee ophouden weet je dat.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij acteert nu dat je een pursenelitie bent maar daar moet je eens mee ophouden weet je dat.
[..]
[..]
Mooi. Gaat hier ook goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed goed, alleen een beetje misselijk van een filmpje wat ik zojuist zag
Hoest met jou dan?
[..]
Ik vind het maar bizar dat die ene dude ook nog gewoon op het allerhoogste punt gaat staan, terwijl ie nergens houvast heeft. Terwijl het op 650meter hoogte best hard kan waaien lijkt mequote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi. Gaat hier ook goed.
Heb dat filmpje paar keer terug gekeken. Echt bazen film.
die in bejjing?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar dat die ene dude ook nog gewoon op het allerhoogste punt gaat staan, terwijl ie nergens houvast heeft. Terwijl het op 650meter hoogte best hard kan waaien lijkt me
Ja dat snapte ik ook niet. Blijkbaar balls of steels.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar dat die ene dude ook nog gewoon op het allerhoogste punt gaat staan, terwijl ie nergens houvast heeft. Terwijl het op 650meter hoogte best hard kan waaien lijkt me
neuh er zijn nog ziekere actiesquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook niet. Blijkbaar balls of steels.
Ja dat snap ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
neuh er zijn nog ziekere acties
Zeker. Als ik hier op de dakgoot moet gaan staan zonder me ergens aan vast te kunnen houden, tril ik al op mijn benen. Letterlijk. Ik kan die trilling niet onderdrukken. Kan je nagaan op 650 meter hoogtequote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
allebei spleetoogcity who caresquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil. Shanghai is bijvoorbeeld veel groter.
"of steels?" Ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Linkjes?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
neuh er zijn nog ziekere acties
Jij hebt het over nog ziekere acties. Daar ben ik benieuwd naar. Dus kom maar met wat linkjes.quote:
ik ben even op mobiel maar zoek maar op youtube, russian pull upsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt het over nog ziekere acties. Daar ben ik benieuwd naar. Dus kom maar met wat linkjes.
Geef dan hoe het moet. Zo kan ik mezelf nooit verbeteren.quote:
Heb dat niet zo erg, maar kom dichtbij.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Als ik hier op de dakgoot moet gaan staan zonder me ergens aan vast te kunnen houden, tril ik al op mijn benen. Letterlijk. Ik kan die trilling niet onderdrukken. Kan je nagaan op 650 meter hoogte
Echt bizar.
Of steel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef dan hoe het moet. Zo kan ik mezelf nooit verbeteren.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb lijkt mij een toffe serie.
Is dat die nieuwe serie van HBO?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe serie van HBO?
Mij ook. Ik wil aan deze starten en aan House of Cards. Lijkt me ook tof.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mij ook. Ik wil aan deze starten en aan House of Cards. Lijkt me ook tof.
Te weinig tijd man, verdulleme.
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.
Hey hallo, Tyron daar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.
Arrow lijkt me een beetje té. Hoewel dat met House of Cards trouwens ook wel tot de mogelijkheden behoort, al lijkt me de setting van House of Cards gewoon heel tof.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.
Ja, heb alleen de pilot gezien maar die indruk kreeg ik al. Zie nog wel ff een paar afleveringen of het erger wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.
Nergens.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar gaat die film van die feyenoorders over?
Ajax, denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
over wat voor goede supporters ze zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfgeilerij kan je stellen?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
over wat voor goede supporters ze zijn
Ik neem graag deze mening over zonder hem zelf te hebben gezienquote:Aan het eind van de film staat er een jongen naar de Maas te kijken, half onherkenbaar, schuin van op de rug gefilmd. Hij draagt een zwart petje en praat op plechtige toon, over lijden en broederschap en hartstocht voor je club. Over supporterschap als een vorm van religie.
Er zijn mooi vertraagde beelden onder gemonteerd. Roodoranje licht valt over de betonnen stad. Supporters zijn op weg naar het stadion, close en in slowmotion gefilmd. Een stemmig muziekje klinkt. Jongens zwaaien met grote Feyenoord-vlaggen.
'The other side of the heart is white', heet de indringende film die ex-hooligan Leonardo Pansier over Feyenoord maakte. Toen Bennie Wijnstekers en Gerard Meijer na afloop de bioscoop uitliepen, zeiden ze dat ze er kippenvel van hadden gekregen.
Sommige mensen pinkten een traantje weg.
Wie wil weten wat een supporter van Feyenoord drijft, doet er verstandig aan juist deze film te kijken. Het is onmiskenbaar rauw en Rotterdams wat je ziet. Ruige koppen, grote handen, kleine hartjes.
Pansier wilde boven alles een authentiek beeld schetsen, dat zie je aan alles. De film is een vorm van propaganda: het gaat slechts over liefde, nergens over de haat of de excessen. De film is een eerbetoon aan Feyenoord, maar meer nog aan zijn supporters.
De mensen in de film zijn aanraakbaar en doodgewoon. Af en toe stiefelt Willem van Hanegem door het beeld, of Bruno Martins Indi, maar de hoofdrolspelers zijn mensen uit de kantlijn. Kleine helden, die in rijtjeshuizen in IJsselmonde wonen, en die 's ochtends met de bus naar hun werk gaan.
'The other side of the heart is white' is daarmee óók een eerbetoon aan de gewone man - of vrouw. Aan de kinderen en kleinkinderen van de arbeidersklasse, die in Feyenoord een eigentijds symbool herkennen.
Voetbalsupporters hebben een grote hang naar zelfbevlekking. We houden van onze clubs, maar stiekem nog net iets meer van onszelf. Wij zijn authentieker, origineler, ruiger, stoerder en specialer dan die anderen.
Die voetballers op het veld zijn morgen alweer weg, naar een nieuwe club. Wij blijven voor altijd.
Kijk ons eens, mensen. Eindhoven de gekste. Niets is sterker dan dat ene woord. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
We willen winnen, maar vooral willen we gezien en gehoord worden. Kijk ons eens een mooi spandoek hebben. Hoor ons eens zingen. Kijk mij eens gek in een pilaar klimmen. Kijk ons eens lijden en vallen en weer opstaan.
Supporters cultiveren graag - en het liefst cultiveren ze zichzelf. In de film over Feyenoord zegt één supporter dat zijn club zo onderhand wel weer recht heeft op een kampioenschap, want het Legioen is er altijd en overal - en Feyenoord-supporters hebben 'zo onderhand wel genoeg geleden'.
Het klinkt prachtig en u zult er misschien kippenvel van krijgen, maar het is enorme bullshit natuurlijk.
Feyenoord-supporters lijden niet méér dan supporters van Go Ahead Eagles, Willem II, NAC of MVV: eerder minder. Feyenoorders cultiveren het lijden alleen met de meeste overgave. Het is onderdeel van hun identiteit geworden.
Feyenoorders scheppen een verbond in het gevoel dat ze meer pijn lijden dan wie dan ook - en op zich is dat prima, want zo hebben we allemaal wel wat. In Amsterdam ligt de lat het hoogst. In Breda zijn de nachten het langst. In Twente zijn ze het nuchterst. Deventer is het cultst.
We moeten die stereotypen vooral in stand houden, want het maakt de dingen overzichtelijk. Clubliefde is al abstract en ingewikkeld genoeg. Met de liefde voor een club is het vermoedelijk zoals Dennis Bergkamp het ooit verwoordde. Je houdt niet zozeer van een club vanwege een bepaalde speler, of vanwege een specifiek succes, of vanwege de kleur van het shirt.
Je houdt van een club omdat je het gevoel hebt dat je er thuishoort
Ik hou niet zo van comedy'squote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik raad iedereen Lilyhammer aan.
Doe ermee wat je wilt.
De omschrijving van wat het Feyenoord gevoel met een supporter doet. Het is iets wat niet te begrijpen is als doorsnee supporter.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij dat we vrienden zijn onlogisch.quote:
Hier heb ik altijd moeite mee. Vooral als het gezegd wordt door de groep zelf waar het over gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De omschrijving van wat het Feyenoord gevoel met een supporter doet. Het is iets wat niet te begrijpen is als doorsnee supporter.
Het is een serie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van comedy's
Zeker niet nu ik weet dat het een comedy is waar jij om kan lachen.
Zelfpijperij dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De omschrijving van wat het Feyenoord gevoel met een supporter doet. Het is iets wat niet te begrijpen is als doorsnee supporter.
De kwaliteit van de docu zelf vind ik maar zeer matig, maar het omschrijft wel het gevoel ontzettend goed vind ik.
Bedankt voor je korte maar krachtige samenvatting. Ik zal er maar niets over zeggen want dat keur je toch nie goe niequote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kwaliteit van de docu zelf vind ik maar zeer matig, maar het omschrijft wel het gevoel ontzettend goed vind ik.
Hey Stijn, met welke wind waai je vandaag mee?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je korte maar krachtige samenvatting. Ik zal er maar niets over zeggen want dat keur je toch nie goe nie
Ik zou niet weten met welke wind ik dit keer mee moet waaien, niet vanwege de keuze maar alles is me wel duidelijk gebleken. Of wil jij de windrichting voor me kiezen?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey Stijn, met welke wind waai je vandaag mee?
Ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier heb ik altijd moeite mee. Vooral als het gezegd wordt door de groep zelf waar het over gaat.
Ik weiger dit nummer te luisteren.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
Stijn en ik vinden dit nummer erg grappig
Ik weet zeker dat je een grapje maakt, aangezien je me daar erg mee zou kwetsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weiger dit nummer te luisteren.
Doe niet zo pedoquote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een grapje maakt, aangezien je me daar erg mee zou kwetsen.
Op welke manier zou ik je kwetsen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een grapje maakt, aangezien je me daar erg mee zou kwetsen.
Lol!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Lol Chrome is engels geworden bij mij.
[ afbeelding ]
Zijn meer de mensen in de andere flats die zich er druk om maken. In de flat zelf boeit het ze geen ene flikker.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef Buitendam het volgende:
Straks ga ik sowieso Hart van Nederland kijken. Benno L, tokkies en een cameraploeg van SBS. Episch.
Maakt me niet uit wie er voor de camera komt, als ik maar kan lachen. Tokkie zijn is vereist, overigens.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn meer de mensen in de andere flats die zich er druk om maken. In de flat zelf boeit het ze geen ene flikker.
In de wijk waar die flat staat, wonen meer buitenlanders dan Nederlanders. Veel (hoe noem je dat?) heibel/paniek/blabla zoekers valt me op.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie er voor de camera komt, als ik maar kan lachen. Tokkie zijn is vereist, overigens.
Ja, die wil ik voor de camera. Teksten dat ze hem niet alleen tegen moeten komen enzo. Zodat ik me het gehele item compleet superieur voel.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de wijk waar die flat staat, wonen meer buitenlanders dan Nederlanders. Veel (hoe noem je dat?) heibel/paniek/blabla zoekers valt me op.
Gewoon niet zitten aan mijn privé.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de wijk waar die flat staat, wonen meer buitenlanders dan Nederlanders. Veel (hoe noem je dat?) heibel/paniek/blabla zoekers valt me op.
Nee, het is laughing out load. Dom dat je dat niet weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey loll keurt ie wel goed, het is toch Laffing Out Laut?
Roflmaoquote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, het is laughing out load. Dom dat je dat niet weet.
Benno jaagt alleen op gehandicapte kleine kinderen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
jullie zouden Benno geen koek geven als je hem tegen zou komen op de galerij?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benno jaagt alleen op gehandicapte kleine kinderen.
Dieptrieste vent is het. Zo'n jankbal hoort niet bij een topclub als Feyenoord.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Koeman heeft het meer over de scheids dan zijn eigen elftal. Apart mannetje is het ook.
nou nou nouquote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptrieste vent is het. Zo'n jankbal hoort niet bij een topclub als Feyenoord.
Hij heeft in ieder geval steun van de achterban met deze calimerouitspraken.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptrieste vent is het. Zo'n jankbal hoort niet bij een topclub als Feyenoord.
Dat is waar, wat een onzin kwam er in dat topic voorbij vandaag zeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval steun van de achterban met deze calimerouitspraken.
Ik vind het op zijn zachtst gezegd maar een treurige boel.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, wat een onzin kwam er in dat topic voorbij vandaag zeg.
Sluiten die troep.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn zachtst gezegd maar een treurige boel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Wow, die vent is nu al vrij. Dat heb ik helemaal gemist.
Echt bespottelijk.
Wat lul jij nou weer? Ik meng me nergens in.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En je dan toch mengen in het gesprek. Zodra ik moddereter ben zal ik hier hard tegen optreden.
Dom varken noemde je me ook op twitter, wil je dat niet meer doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ik meng me nergens in.
Dom varken.
De gemiddelde Nederlander vindt toch dat het alleen maar geld kostquote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach, die zijn we toch liever kwijt dan rijk.
Is goed, sorry.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dom varken noemde je me ook op twitter, wil je dat niet meer doen?
Nou ja zeg. Ik spreek je enkel aan op je gedrag dan hoef je niet gelijk te gaan schelden. Dit doe je nou ook altijd in de Feyenoord-reeksquote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ik meng me nergens in.
Dom varken.
WW2 heeft nooit plaatsgevonden, dat je dat niet weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Smoofie het volgende:
Is mijn post serieus weggehaald ?. Hoe zielig, ik overtrad geen enkele regel.
Rene Jong-Un is weer bezigquote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag een post verdwijnen volgensmij
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik spreek je enkel aan op je gedrag dan hoef je niet gelijk te gaan schelden. Dit doe je nou ook altijd in de Feyenoord-reeks
Nee, ik had het echt tegen jou.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of was het Thijs? Aangezien je ons allebei aan het quoten was.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou echt grappig, pestventje.
Omdat ik zei dat iemand 70 jaar geleden hetzelfde dacht, dat gehandicapten alleen maar geld kosten? Ik benoem enkel feiten.quote:
Nee, je stelde dat die vent niks misdaan heeft vanwege die stelling.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat iemand 70 jaar geleden hetzelfde dacht, dat gehandicapten alleen maar geld kosten? Ik benoem enkel feiten.
Ik geef Smoofie gelijk, je zat hier fout.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je stelde dat die vent niks misdaan heeft vanwege die stelling.
Ga verder niet met jou in discussie, jij bent echt een volslagen idioot af en toe.
Euhm, nee, zo interpreteerde jij het.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je stelde dat die vent niks misdaan heeft vanwege die stelling.
Ga verder niet met jou in discussie, jij bent echt een volslagen idioot af en toe.
Wat jij doet interesseert me niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef Smoofie gelijk, je zat hier fout.
GGMM was een stuk leuker in de tijd dat ie geen mod wasquote:Op zondag 16 februari 2014 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Dat is nou zo jammer aan GGMM, totaal geen zelfreflectie. Dat je fouten maakt als mod oké maar geef het dan toe. Het ontkennen van alles en maar de schuld bij de ander leggen is nogal tjah kinderachtig.
Mwah, we moeten gewoon niet zo kinderachtig doen hier in Nederland.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij het verkrachten van gehandicapte kinderen trekt mijn morele kompas de grens.
Toen kreeg ik juist constant klachten van Feyenoordersquote:Op zondag 16 februari 2014 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM was een stuk leuker in de tijd dat ie geen mod was
Je hebt sinds je herintreding niet zo geliefd gemaakt bij veel VBLers, dat is wel duidelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen kreeg ik juist constant klachten van Feyenoorders
Is er eigenlijk daadwerkelijk spraken van verkrachting? Niet dat ik de advocaat van de duivel ga spelen voor deze man.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij het verkrachten van gehandicapte kinderen trekt mijn morele kompas de grens.
Is dat de insteek van het modschap dan, geliefd zijn?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt sinds je herintreding niet zo geliefd gemaakt bij veel VBLers, dat is wel duidelijk
Wat dacht je dan waardeloze gozer.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er eigenlijk daadwerkelijk spraken van verkrachting? Niet dat ik de advocaat van de duivel ga spelen voor deze man.
Ach welnee, die kritiek was er bij de eerste keer ook al constant.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt sinds je herintreding niet zo geliefd gemaakt bij veel VBLers, dat is wel duidelijk
Niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat dacht je dan waardeloze gozer.
Ik sta achter je GGMM.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee, die kritiek was er bij de eerste keer ook al constant.
Volgens het boekje dat GGMM niks fout idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat René juist vaak onterecht kritiek krijgt van het Feyenoordtopic.
tussen zijn 2 modschappen in jaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond René juist vroeger altijd een stuk irritanter.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt tyron.Dit doet mij echt goed.
Je steunen wordt wel steeds moeilijker hoor. HMF zijn kritieken gaan niet in de koude kleren zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt tyron.Dit doet mij echt goed.
Sinds ik Helpmefok hard heb aangepakt in de SC laat hij zich niet meer zien wanneer ik er ben.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je steunen wordt wel steeds moeilijker hoor. HMF zijn kritieken gaan niet in de koude kleren zitten
Dat mag ook als je zelf maar weet dat je dat bent en het ook toegeeft. Hij is net Cocu soms.quote:
Zo'n korte periode, kan ik me niet eens meer echt goed herinneren. Was dat niet vorig jaar ergens?quote:
Begrijp ik, als je je terugtrekt zou ik dit ook volkomen begrijpen. Je bent toch een beetje het lachertje van de Feyenoordboys geworden.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je steunen wordt wel steeds moeilijker hoor. HMF zijn kritieken gaan niet in de koude kleren zitten
Ik merkte dat jij hem flink hebt geïmponeerd ja. Hij noemt je naam meermaals als je afwezig bent en de angst druipt er gewoon vanaf.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds ik Helpmefok hard heb aangepakt in de SC laat hij zich niet meer zien wanneer ik er ben.
Dat heb ik net gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Dat mag ook als je zelf maar weet dat je dat bent en het ook toegeeft.
Dat is wat minder. Sterkte ermee.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zojuist behoorlijk lelijk van de trap gevallen. Morgen controles op botbreuken; die zitten er waarschijnlijk wel in.
Sterkte. Polsen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zojuist behoorlijk lelijk van de trap gevallen. Morgen controles op botbreuken; die zitten er waarschijnlijk wel in.
Je nek? Niet teasen nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Schuld van Nijhuis.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Je moet ze gewoon wat stompen geven op hun neus.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
O ik zie net dat wat loserneuzen bijdehand aan het doen zijn.
Ben weer weg hier.
Nou ik zie Smoofie nog niks posten dat hij het je vergeeft verder.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan.
HAHA! Sta jij even voor lul!
En heel gauw.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ben weer weg hier.
Moeilijk he.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Uhm, oke.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik zie Smoofie nog niks posten dat hij het je vergeeft verder.
Doe eens niet zo treurig.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ben weer weg hier.
Ah weglopen, jood.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ben weer weg hier.
Ah, lelijk. Kut voor je man. Hoop dat het meevalt.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pols en ellepijp zoals het nu voelt.
Ah, sterkte dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al wat langer hartproblemen. Heeft daarmee te maken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, lelijk. Kut voor je man. Hoop dat het meevalt.
Ik hoop het ook ja. Heb zo'n verrekte pijn dat ik geen zin heb naar de HAP te gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, lelijk. Kut voor je man. Hoop dat het meevalt.
Aw, dat is vervelend. Ook al vind ik je een mongool, dat gun ik je natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al wat langer hartproblemen. Heeft daarmee te maken.
Is ongeveer wel een beeld van ja, gelukkig. Probleem is dat het vrij lastig te behandelen is.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, sterkte dan.
Hebben ze nog steeds geen idee wat er aan de hand is?
Nee dit was daarvoor maar het leek even op sarcasme.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met hartproblemen van de trap donderen? Ik meen de hoop dat het meevalt.
Jij interpreteert de situatie wel vaker volkomen onjuist.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dit was daarvoor maar het leek even op sarcasme.
Bizar man, het zal je baan maar zijn. Of je bent steeksleutel 10 vergetenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mag ook als je zelf maar weet dat je dat bent en het ook toegeeft. Hij is net Cocu soms.
Maarja dat is GGMM..
Onlogisch is al een nieuwe onderbroek aan het aantrekken zie ik.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert geeft de schuld van zijn ontslag aan de keeper.
Nee, ik heb zo mijn beeld van die man/jongen. Ik gun hem vele verliespartijen voor Feyenoord vanwege z;n irritante momentjes hier op Fok! maar botbreuken is een ander verhaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dit was daarvoor maar het leek even op sarcasme.
Oh.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Live nu @ Studio Voetbal aan de telefoon.
Daar doen ze denk ik wel controles op lijkt me.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bizar man, het zal je baan maar zijn. Of je bent steeksleutel 10 vergeten
Ik geloof je hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo mijn beeld van die man/jongen. Ik gun hem vele verliespartijen voor Feyenoord vanwege z;n irritante momentjes hier op Fok! maar botbreuken is een ander verhaal.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Buitendam het volgende:
HMFLaten we die maar buiten beschouwing laten.
Ik snap deze post nietquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bizar man, het zal je baan maar zijn. Of je bent steeksleutel 10 vergeten
Ja, het blijft een complete mafklapper in mijn ogenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor.
Moest alleen aan je post ervoor denken
[..]
Ik ook niet. Never nooit niet. Zoals ik al eerder zei, op een dakgoot hier kan ik al niet gaan staan. Mijn benen gaan ongecontroleerd trillen. Alsof ik epilepsie hebquote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar doen ze denk ik wel controles op lijkt me.
Vooral op het einde op zo´n ding staan, zelfs als ik aan 40 kabels vastzit ga ik daar niet op staan
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb nog een mooie
Die krijgen er voor betaalt echter maar dat maakt het niet minder bazig.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Never nooit niet. Zoals ik al eerder zei, op een dakgoot hier kan ik al niet gaan staan. Mijn benen gaan ongecontroleerd trillen. Alsof ik epilepsie heb
Daar zou ik dus echt geen last van hebben, mits gezekerd. Ik vind bergbeklimmen een van de leukste dingen die er is.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Never nooit niet. Zoals ik al eerder zei, op een dakgoot hier kan ik al niet gaan staan. Mijn benen gaan ongecontroleerd trillen. Alsof ik epilepsie heb
quote:
Die hadden we al gezien, daar begon het onderwerp mee.quote:
baas gewoon baasquote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze gasten daarentegen....Kijk bijvoorbeeld eens bij 1.35
twitter:iLikeSEXDaily twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 20:07:13Condoms: Because that 1 girl you banged banged 17 guys that banged 299 girls that banged 1,012 guys that banged 8,024 girls. reageer retweet
Ik ben nogal een slowpoke dus vandaag.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hadden we al gezien, daar begon het onderwerp mee.
Naar beneden lijkt me nog kutter.
Bij Pornosterren begin je bij stap drie.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
twitter:iLikeSEXDaily twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 20:07:13Condoms: Because that 1 girl you banged banged 17 guys that banged 299 girls that banged 1,012 guys that banged 8,024 girls. reageer retweet
Een wijf bonen die er 17 heeft gehad, is dan ook wel best wel kansloos.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
ja dat weet je van te voren vaakquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een wijf bonen die er 17 heeft gehad, is dan ook wel best wel kansloos.
vertel mij meer oh meester van de vrouwenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet hoor. Of je moet veel ONS'en. Wat ook kansloos is
Hij had gewoon eerder moeten stoppen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Iemand postcode loterij miljoenen jacht gezien? Die man had tering veel pech zeg.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had gewoon eerder moeten stoppen.
O dacht dat hij die die ouwe vent bedoelde slettenbak.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Hij is gestopt op een moment waarop hij het hoogste bod kreeg. Heeft niet eerder een hoger bod gehad dan zijn stopmoment. Daarna overigens wel, dus had eerder later moeten stoppen.
Dus hoe bedoel je, had eerder moeten stoppen.
O wacht, wiskundewonder Elan begint weer met rekenen, pas op mensen
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
O dacht dat hij die die ouwe vent bedoelde slettenbak.
Seizoen 1 of 2?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
eerste 2 eps van House of Cards gekeken
wat een bazen serie zeg
Van de trap gevlogen, ik weet niet of dat telt?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gaat het verder goed met je nog gevlogen op de jetpack dit weekend of wat?
Wel nice dat Netflix gewoon gelijk heel het seizoen online knalt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Steengoede serie met steengoede acteurs.
Ik kijk nu gravity met Sandra Bullock.
Hoewel de vraag niet aan mij gericht is, heb ik toch wat te melden.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef hafcfan het volgende:
Stijn wat vindt jij van die Benno discussie? Jij woont daar las ik. Ga je ook lekker mee protesteren.
Ah jammer niet hard genoeg dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van de trap gevlogen, ik weet niet of dat telt?
Ze moeten ook wel, om de kracht van hun concept te onderschrijven. Een beter argument ten aanzien van andere contentleveranciers kunnen ze niet maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel nice dat Netflix gewoon gelijk heel het seizoen online knalt.
Inderdaad, maar ik zou als ouders wel goed op mijn kinderen letten.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoewel de vraag niet aan mij gericht is, heb ik toch wat te melden.
Probeer jij eens een woning te vinden in een stad die in een radius van 5 kilometer geen zwembad, school of speeltuin in de buurt heeft.. Dat is pertinent onmogelijk.
Ik vind het extreem verontrustend als mensen dat pas gaan doen als een man als Benno L. in hun achtertuin bivakkeert.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zou als ouders wel goed op mijn kinderen letten.
Ze moeten niet zo zeiken. Dat vinden de mensen in de flat zelf ook. De omwonenden maken er een hele heisa om en zijn bang dat hun kind ook gegrepen wordt. Ik zal maar niet hardop zeggen dat die man een ticket voor de samenleving verdient, als ik zeg dat volkert ook proefverlof verdient, is het ook niet goed. Allemaal schijtvolk hebben we in dit land.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef hafcfan het volgende:
Stijn wat vindt jij van die Benno discussie? Jij woont daar las ik. Ga je ook lekker mee protesteren.
NSB'erquote:Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ik voel mij bedreigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |