Nee, heel leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog een filmtip voor op netflix?
Ik ben trouwens begonnen aan arrested development, best leuk
Catch me if you canquote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij kijkt via de tv toch en daarmee geen Hola voor het VS/UK aanbod?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk via tv maar wel met US en UK aanbod.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijk via de tv toch en daarmee geen Hola voor het VS/UK aanbod?
Ah. Gisteren wel Limitless gekeken op Netflix. Wel een degelijke film als je niet teveel wil nadenken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk via tv maar wel met US en UK aanbod.
Tot morgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoor net dat moeder de vrouw arrested development wil kijken.
Jongens het was weer een fijn weekend.
Tot morgen
Waarom doe je niets met mijn tip?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoor net dat moeder de vrouw arrested development wil kijken.
Jongens het was weer een fijn weekend.
Tot morgen
Sorry, je hebt gelijk. De week ervoor ging me wat ver.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste was wel erg over de top (Ik houd daar wel van), maar vorige week wat het toch gewoon een degelijke, leuke uitzending?
[..]
Ja hoor
Denken dat Knut thuis de broek aanheeftquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom doe je niets met mijn tip?
Maar veel plezier.
Voor vanavondquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. De week ervoor ging me wat ver.
quote:Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May demonstrate their love for compact, small-engined cars with a trip to Ukraine. Clarkson reviews the Danish 1086-horsepower Zenvo STI. (Volkswagen Up Ford Fiesta Dacia Sandero)
Ik kan er niet naar kijken dat Top Gear maar er zijn veel mensen die het wel leuk vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat Knut thuis de broek aanheeft
[..]
Voor vanavond
[..]
Ik vind jou wel een leuke user, alleen soms heb je wat rare opmerkingen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat wielrennen nog steeds niet afgeschaft is.
Jij spoort niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
waaromquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
val kapotquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
En naar zijn matras als hij aan het.... is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt nergens anders naar dan voetbal.
Wat is er raar aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuke user, alleen soms heb je wat rare opmerkingen.
Dit vind ik er 1 van...
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.quote:
Omdat wielrennen een grafsport is.quote:
Val zelf kapot.quote:
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt nergens anders naar dan voetbal.
Wielrennen is niet de enige bedrogen sport. Selectief gelulquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.
[..]
Omdat wielrennen een grafsport is.
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielrennen is niet de enige bedrogen sport. Selectief gelul
Ik ben elk jaar weer blij als die Tour de France afgelopen is. Wat een aids is dat zeg. Hysterisch doen over wat gefiets.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie sport man, alles behalve saai
JR ik heb heel veel zin in bier. Houd je mond eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.
[..]
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.
Oké.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar weer blij als die Tour de France afgelopen is. Wat een aids is dat zeg. Hysterisch doen over wat gefiets.
Ik had van het weekend een witbiertjequote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR ik heb heel veel zin in bier. Houd je mond eens.
Goed bezig. Volgende dag een harde kater natuurlijk?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een witbiertje. Het was lekker
.
#ditboeitniemand
Nee joh, daarvoor had ik veel te weinig opquote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Volgende dag een harde kater natuurlijk?
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
[..]
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Storing op CS, verdulleme. Zo kan ik toch niet reizen?quote:
waar is storing dan? Utrecht?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Storing op CS, verdulleme. Zo kan ik toch niet reizen?
Maakt niet uit. Blijf ik nog een nachtje inEindhoven
ok mooi, waar studeer je dan? tilburg toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, hij is al opgelost. Ik moest de IC in de richting van Den Haag hebben.
Blue Streak?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk een film met Martin Lawrence die ik vroeger heel grappig vond.
Tegenwoordig vind ik het maar een rare film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |