Ik ga ook een bakkie maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had me net een heerlijk bakkie koffie op, niet normaal.
Overigens zal ik met mijn manager rond de 80 uitkomen maar dit boeit echt niemand.
Dat sluit ik niet uit, ik heb (gelukkig) geen naaktbeelden gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een man was.
Heb je een apple?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef mrstylo het volgende:
Waarom doet het filmpje bij jullie allemaal, maar niet bij mij?
We doen net alsof om jou te pesten.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef mrstylo het volgende:
Waarom doet het filmpje bij jullie allemaal, maar niet bij mij?
Toen ik een beha zag. Maar het kan ook een travestiet zijn, only god knows.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wanneer krijg jij het vermoeden dat het een vrouw was?
Ik durf te stellen dar er tenminste 2 mensen het antwoord op deze vraag kennen naast god.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik een beha zag. Maar het kan ook een travestiet zijn, only god knows.
1.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dar er tenminste 2 mensen het antwoord op deze vraag kennen naast god.
Hmm. Met een God heb je een Satan en zij/hijzelf dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1.
Misschien neukt die man wel een omgebouwde kut
Het meest denkbare scenario is dat Schöne tegen Polleke opliep vanuit onoplettendheid omdat hij meer met het spel bezig was.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Met een God heb je een Satan en zij/hijzelf dus.
Wat doet Schone hier?
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)in-de-kleedkamer.htm
Alles van de LIDL is meer dan oké.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heerlijk bakkie.
De nespresso cups van de Lidl zijn meer dan ok
Eigenlijk wel ja. Alleen de XXL Schnitzels waren op.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles van de LIDL is meer dan oké.
Wel een hele innige omhelzing hoor. Direct de verklaring waarom Ajax alle beslissingen meekreeg vandaag.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest denkbare scenario is dat Schöne tegen Polleke opliep vanuit onoplettendheid omdat hij meer met het spel bezig was.
GwaiLow vraagt zich inmiddels af wat het Feyenoordpubliek nu gaat doen. Juichen voor Twente óf voor de eigen club.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een hele innige omhelzing hoor. Wel direct de verklaring waarom Ajax alle beslissingen meekreeg vandaag.
Feyenoord werd uiteraard weer benadeeld.
Ik geloof dat ik de mening/vraagstukken van de user GwaiLow niet echt serieus kan nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow vraagt zich inmiddels af wat het Feyenoordpubliek nu gaat doen. Juichen voor Twente óf voor de eigen club.
Hij is net zo'n troll als Shreyas dat is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de mening/vraagstukken van de user GwaiLow niet echt serieus kan nemen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow vraagt zich inmiddels af wat het Feyenoordpubliek nu gaat doen. Juichen voor Twente óf voor de eigen club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |