Happelquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HMF heeft weer eens een paar uitstekende voorspellingen gedaan. Ik wil nu toch ook graag zn mening over instappen in de bitcoin horen.
Ritzmaier doet het goed he!quote:
Ik hoor net dat je in april moet kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HMF heeft weer eens een paar uitstekende voorspellingen gedaan. Ik wil nu toch ook graag zn mening over instappen in de bitcoin horen.
Ik ga denk ik iets anders met mn geld doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je in april moet kopen
Rijbewijs halen en buschauffeur worden?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga denk ik iets anders met mn geld doen.
Eerste was wel erg over de top (Ik houd daar wel van), maar vorige week wat het toch gewoon een degelijke, leuke uitzending?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorige week viel me wel wat tegen.
Ja hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus![]()
http://www.skoften.net/vi(...)n_eindelijk_ontmaagd
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste was wel erg over de top (Ik houd daar wel van), maar vorige week wat het toch gewoon een degelijke, leuke uitzending?
[..]
Ja hoor
Ik vind die foto echt disturbing man.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat het te ver om als antwoord op een foto in het lekkere heren topic een plaatje van Auschwitz te posten?
Filmpje doet het niet bij mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus![]()
Doot Derive zijn indrukwekkende fysiek?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die foto echt disturbing man.
Toch knap van die jongen dat hij hem nog omhoog kreeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus![]()
Ik dacht even dat het een man was.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch knap van die jongen dat hij hem nog omhoog kreeg.
[ afbeelding ]
Dat vind ik bij die vrouwen al vaak, die mannen kijk ik nietquote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die foto echt disturbing man.
Het is precies zo'n vakantiefoto uit bergenbelsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doot Derive zijn indrukwekkende fysiek?
Dat slotje door de penis was overigens ook wel een goede toevoeging.
En wanneer krijg jij het vermoeden dat het een vrouw was?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een man was.
Hier krijg ik nachtmerries vanquote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch knap van die jongen dat hij hem nog omhoog kreeg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |