Ik ben enkel anti Kramer in zoverre het mij uberhaupt iets kan boeien. Wat een blaaskaak is dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben geen Antilliaan!
Maar geen anti Wust, maar mag van mij wel eens verliezen.
Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben enkel anti Kramer in zoverre het mij uberhaupt iets kan boeien. Wat een blaaskaak is dat.
Hoe hij het koningsnummer ook laat schieten zodat hij puur kan gaan voor een afstand zonder concurrentie ;') Tja... goud is goud. Dan liever geen weerstand
Ik ook niet hoor. Kramer afzeiken is gewoon ook wel leuk met een nicht die idolaat van hem is.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.
Die Leenstra is liever.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ter Mors.
Kort pittige kapsel en toch ziet ze er best schattig uit.
Natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.
Ik ken indrukwekkend genoeg geen enkele naam uit dit rijtje.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:15 schreef Smoofie het volgende:
http://partyflock.nl/party/261206:De-Tijdmachine
Die line up
Wow.quote:
Weet ik niet eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NatuurlijkDoen die eigenlijk wel mee met de winterspelen?
Wanneer moet zij?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support enkel nog Leenstra. Ik pleit een diskwalificatie van Wust en die nummer 1
Maar goed, om hier nog even op terug te komen; dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.
Onterechte penalty tegen, terechte penalty onthouden.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, om hier nog even op terug te komen; dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Komt goed. Je kon toch al niet minder serieus meer te nemen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onterechte penalty tegen, terechte penalty onthouden.
.
Sorry voor dat scheldwoord.
Waar zijn mijn foto's?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
2 punten uitgelopen op Feyenoord, 3 op Vitesse.
Nu moet Ajax alleen nog even verliezen.
Was het zo slecht ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geloof me, daar wilde je geen fotos van.
Niets mis mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een wijf van rond de 40 met vadsige benen en smerige opgeblazen titten.
geilquote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Blubbre Butt. Geil.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was wel fascinerend om naar te kijken, alles blubberde alle kanten op.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gerechtigheidquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, wat versta jij onder een onterecht afgekeurde goal van Ajax?
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand reageren op mijn leuke grap?
OWS / [schaatsen] 1500 meter vrouwen, zondag16-02-13 #8: GOUD
Jij bent de beste. Van Gaal zou trots op je zijn.quote:
Ik voel me nu de top van de piramide.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent de beste. Van Gaal zou trots op je zijn.![]()
Je bent zelf top.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik voel me nu de top van de piramide.
Leenstra heeft het niet gehaaldquote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand reageren op mijn leuke grap?
OWS / [schaatsen] 1500 meter vrouwen, zondag16-02-13 #8: GOUD
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leenstra heeft het niet gehaald
hahah HSVquote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
De vermakelijke hork heeft alweer gewonnen, de resultaten worden steeds beter.
[ afbeelding ]
De nederlaag was trouwens tegen Bayern.
Hahahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat HMF voortaan niet meer zo hoog van de toren blaast.
Is er al ooit een voorspelling van HMF uitgekomen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf maar dromen. HMF verander je niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
dat psv geen kampioen zou wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er al ooit een voorspelling van HMF uitgekomen dan?
Pas als Feyenoord theoretisch geen kampioen meer kan worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Happelquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HMF heeft weer eens een paar uitstekende voorspellingen gedaan. Ik wil nu toch ook graag zn mening over instappen in de bitcoin horen.
Ritzmaier doet het goed he!quote:
Ik hoor net dat je in april moet kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HMF heeft weer eens een paar uitstekende voorspellingen gedaan. Ik wil nu toch ook graag zn mening over instappen in de bitcoin horen.
Ik ga denk ik iets anders met mn geld doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je in april moet kopen
Rijbewijs halen en buschauffeur worden?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga denk ik iets anders met mn geld doen.
Eerste was wel erg over de top (Ik houd daar wel van), maar vorige week wat het toch gewoon een degelijke, leuke uitzending?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorige week viel me wel wat tegen.
Ja hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus![]()
http://www.skoften.net/vi(...)n_eindelijk_ontmaagd
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste was wel erg over de top (Ik houd daar wel van), maar vorige week wat het toch gewoon een degelijke, leuke uitzending?
[..]
Ja hoor
Ik vind die foto echt disturbing man.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat het te ver om als antwoord op een foto in het lekkere heren topic een plaatje van Auschwitz te posten?
Filmpje doet het niet bij mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus![]()
Doot Derive zijn indrukwekkende fysiek?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die foto echt disturbing man.
Toch knap van die jongen dat hij hem nog omhoog kreeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus![]()
Ik dacht even dat het een man was.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch knap van die jongen dat hij hem nog omhoog kreeg.
[ afbeelding ]
Dat vind ik bij die vrouwen al vaak, die mannen kijk ik nietquote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die foto echt disturbing man.
Het is precies zo'n vakantiefoto uit bergenbelsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doot Derive zijn indrukwekkende fysiek?
Dat slotje door de penis was overigens ook wel een goede toevoeging.
En wanneer krijg jij het vermoeden dat het een vrouw was?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een man was.
Hier krijg ik nachtmerries vanquote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch knap van die jongen dat hij hem nog omhoog kreeg.
[ afbeelding ]
Ik ga ook een bakkie maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had me net een heerlijk bakkie koffie op, niet normaal.
Overigens zal ik met mijn manager rond de 80 uitkomen maar dit boeit echt niemand.
Dat sluit ik niet uit, ik heb (gelukkig) geen naaktbeelden gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een man was.
Heb je een apple?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef mrstylo het volgende:
Waarom doet het filmpje bij jullie allemaal, maar niet bij mij?
We doen net alsof om jou te pesten.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef mrstylo het volgende:
Waarom doet het filmpje bij jullie allemaal, maar niet bij mij?
Toen ik een beha zag. Maar het kan ook een travestiet zijn, only god knows.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wanneer krijg jij het vermoeden dat het een vrouw was?
Ik durf te stellen dar er tenminste 2 mensen het antwoord op deze vraag kennen naast god.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik een beha zag. Maar het kan ook een travestiet zijn, only god knows.
1.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dar er tenminste 2 mensen het antwoord op deze vraag kennen naast god.
Hmm. Met een God heb je een Satan en zij/hijzelf dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1.
Misschien neukt die man wel een omgebouwde kut
Het meest denkbare scenario is dat Schöne tegen Polleke opliep vanuit onoplettendheid omdat hij meer met het spel bezig was.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Met een God heb je een Satan en zij/hijzelf dus.
Wat doet Schone hier?
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)in-de-kleedkamer.htm
Alles van de LIDL is meer dan oké.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heerlijk bakkie.
De nespresso cups van de Lidl zijn meer dan ok
Eigenlijk wel ja. Alleen de XXL Schnitzels waren op.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles van de LIDL is meer dan oké.
Wel een hele innige omhelzing hoor. Direct de verklaring waarom Ajax alle beslissingen meekreeg vandaag.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest denkbare scenario is dat Schöne tegen Polleke opliep vanuit onoplettendheid omdat hij meer met het spel bezig was.
GwaiLow vraagt zich inmiddels af wat het Feyenoordpubliek nu gaat doen. Juichen voor Twente óf voor de eigen club.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een hele innige omhelzing hoor. Wel direct de verklaring waarom Ajax alle beslissingen meekreeg vandaag.
Feyenoord werd uiteraard weer benadeeld.
Ik geloof dat ik de mening/vraagstukken van de user GwaiLow niet echt serieus kan nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow vraagt zich inmiddels af wat het Feyenoordpubliek nu gaat doen. Juichen voor Twente óf voor de eigen club.
Hij is net zo'n troll als Shreyas dat is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de mening/vraagstukken van de user GwaiLow niet echt serieus kan nemen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow vraagt zich inmiddels af wat het Feyenoordpubliek nu gaat doen. Juichen voor Twente óf voor de eigen club.
Dat geloof ik best.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je wel raar gaan kijken, maar hij heeft dat werkelijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |