Heb alleen de winnende dunk van Wall gezien.quote:

Japanquote:Op zondag 16 februari 2014 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF, hij?
Even serieus man, kap nou eens met dat gekots over Japan

Prima fietsweerquote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker rondje gefietst zegWel veel wind.

Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Hier volgt een linkje die je maar even moet bekijken. In de wetenschap dat je je morgen weer de tyfus werkt voor die 2/3/4 of 5k netto in de maand
http://imgur.com/a/DYU2e

Tja, wellicht wel ja. Mijn vermoeden is dat ie zich zo weer heeft vrijgekocht.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.

Die nepgrot vind ik eerlijk gezegd nogal lelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, wellicht wel ja. Mijn vermoeden is dat ie zich zo weer heeft vrijgekocht.

Oud worden ze meestal niet, toen ik in Brazilië woonde kwam ik nog weleens op feestjes van die jongens,levensverwachting is niet veel hoger dan 30quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.

toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oud worden ze meestal niet, toen ik in Brazilië woonde kwam ik nog weleens op feestjes van die jongens,levensverwachting is niet veel hoger dan 30

Blood in, blood outquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?

ziet er vies uit jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die nepgrot vind ik eerlijk gezegd nogal lelijk.
[ afbeelding ]

Kan niet en ze hebben meestal dermate veel bloed aan hun handen dat een andere bende ze dan wel afmaaktquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?

als loopjongen zal je er niet uit kunnen stappen en word je waarschijnlijk toch overhoop geknald bij een mislukte deal of zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]

Graadje of 20. Koelde eind van de middag wel rap af. Dan merk je echt dat het nog winter is.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat voor weer was het op het strand en ben je nu eindelijk als volwaardig lid toegetreden tot de Bulgaarse Maffia?

emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan niet en ze hebben meestal dermate veel bloed aan hun handen dat een andere bende ze dan wel afmaakt

quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef Adames het volgende:
[..]
emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaan
 Gaat er allemaal wat primitiever aan toe, zulke bedragen als die gast in Mexico hebben ze ook niet, het is meer baas/koning zijn over een wijk voor zolang het duurt.
 Gaat er allemaal wat primitiever aan toe, zulke bedragen als die gast in Mexico hebben ze ook niet, het is meer baas/koning zijn over een wijk voor zolang het duurt.

quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef Adames het volgende:
[..]
emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaan

Had ik vorige week ook, maar nu kan ik ook International kijkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"U heeft uw account succesvol gekoppeld aan KPN en kunt ook via go wedstrijden kijken"
Klikt op wedstrijd.
[ afbeelding ]
Godver

maar dat is dus even duur? ik betaal dus ook 15e voor alleen go, beetje kutquote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"U heeft uw account succesvol gekoppeld aan KPN en kunt ook via go wedstrijden kijken"
Klikt op wedstrijd.
[ afbeelding ]
Godver

quote:
 Gister weer half gecrasht. Versnelling blokkeerde weer waardoor ik tegen mijn stuur aanklapte.
 Gister weer half gecrasht. Versnelling blokkeerde weer waardoor ik tegen mijn stuur aanklapte.

Was de oorzaak niet gewoon dat je dronken was?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gister weer half gecrasht. Versnelling blokkeerde weer waardoor ik tegen mijn stuur aanklapte.

Nee. Door de drank vergat ik dat mijn tweede en derde versnelling niet meer werken. Mijn trappers blokkeerde vervolgens echt zelfquote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was de oorzaak niet gewoon dat je dronken was?

quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Door de drank vergat ik dat mijn tweede en derde versnelling niet meer werken. Mijn trappers blokkeerde vervolgens echt zelf
Nu ik dit lees bedenk ik me dat ik nodig mijn remmen moet afstellen, ik heb al een paar keer snel moeten afslaan omdat ik niet kon stoppen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Door de drank vergat ik dat mijn tweede en derde versnelling niet meer werken. Mijn trappers blokkeerde vervolgens echt zelf

quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Nu ik dit lees bedenk ik me dat ik nodig mijn remmen moet afstellen, ik heb al een paar keer snel moeten afslaan omdat ik niet kon stoppen.
 Jij woont toch in een gebied vol met steile dijken? Rolt wel lekker.
 Jij woont toch in een gebied vol met steile dijken? Rolt wel lekker.

Alleen de samenvatting gezien, zag er goed uit van Twente kant al lijkt Vitesse een beetje de weg kwijtquote:

quote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen de samenvatting gezien, zag er goed uit van Twente kant al lijkt Vitesse een beetje de weg kwijt
 Zou ook wel graag willen denken dat het ook een beetje onze verdienste was, was een leuke pot om te kijken.
 Zou ook wel graag willen denken dat het ook een beetje onze verdienste was, was een leuke pot om te kijken.

Ik heb het al een half jaar, maar sinds 2 weken doet ie t ineens niet meerquote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, maar nu kan ik ook International kijken
Het duurt alleen even

quote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die nepgrot vind ik eerlijk gezegd nogal lelijk.
[ afbeelding ]

En zo'n panfluit kan je dan weer handig coke door snuiven.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt er wel schitterend pamfluit spelen.

Alkmaar, in de stad is het toch wel lastig als je niet kan remmen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij woont toch in een gebied vol met steile dijken? Rolt wel lekker.

Ik dacht heel lang dat Vitesse 2e zou worden, ik ben nu toch wel overgegaan naar Twente.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zou ook wel graag willen denken dat het ook een beetje onze verdienste was, was een leuke pot om te kijken.

quote:Op zondag 16 februari 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En zo'n panfluit kan je dan weer handig coke door snuiven.

Ter Mors.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alkmaar, in de stad is het toch wel lastig als je niet kan remmen.
Ter Mors

Ik ben benieuwd of het goed genoeg voor een medaille was.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ter Mors.
Kort pittige kapsel en toch ziet ze er best schattig uit.

Hoop sowieso geen Wust.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het goed genoeg voor een medaille was.

Ben je Anti Wust?quote:

Ben geen Antilliaan!quote:

Ik ben enkel anti Kramer in zoverre het mij uberhaupt iets kan boeien. Wat een blaaskaak is dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben geen Antilliaan!
Maar geen anti Wust, maar mag van mij wel eens verliezen.

Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben enkel anti Kramer in zoverre het mij uberhaupt iets kan boeien. Wat een blaaskaak is dat.
Hoe hij het koningsnummer ook laat schieten zodat hij puur kan gaan voor een afstand zonder concurrentie ;') Tja... goud is goud. Dan liever geen weerstand

Ik ook niet hoor. Kramer afzeiken is gewoon ook wel leuk met een nicht die idolaat van hem is.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.

Die Leenstra is liever.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ter Mors.
Kort pittige kapsel en toch ziet ze er best schattig uit.

Natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.
 Doen die eigenlijk wel mee met de winterspelen?
 Doen die eigenlijk wel mee met de winterspelen?

Ik ken indrukwekkend genoeg geen enkele naam uit dit rijtje.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:15 schreef Smoofie het volgende:
http://partyflock.nl/party/261206:De-Tijdmachine
Die line up

Wow.quote:

Weet ik niet eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NatuurlijkDoen die eigenlijk wel mee met de winterspelen?

Wanneer moet zij?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support enkel nog Leenstra. Ik pleit een diskwalificatie van Wust en die nummer 1

Maar goed, om hier nog even op terug te komen; dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.

Onterechte penalty tegen, terechte penalty onthouden.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, om hier nog even op terug te komen; dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Komt goed. Je kon toch al niet minder serieus meer te nemen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onterechte penalty tegen, terechte penalty onthouden.
.
Sorry voor dat scheldwoord.

Waar zijn mijn foto's?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
2 punten uitgelopen op Feyenoord, 3 op Vitesse.
Nu moet Ajax alleen nog even verliezen.

Was het zo slecht ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geloof me, daar wilde je geen fotos van.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |