Waren er niet wat gastjes die dachten dat jij mij was?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De verheerlijking van hem toen hij hier niet postte.
Inderdaad. Daar was ik toen ook erg teleurgesteld in. Ik begreep het ook oprecht nietquote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren er niet wat gastjes die dachten dat jij mij was?
Dat zegt dus wat over jouw niveau, als je mij kut vindt. Just sayin'.
Running gag =/= hypequote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is leuk. Jammer dat hij al mijn werk tenietdoet door daadwerkelijk te posten in zijn geforceerde gedrag. Ook vermakelijk, maar het zet de grappen geen kracht bij.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is Super Gquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of ik zachtjes moest doen
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oke. Anders moest je bij JR in de leer
Van een berg naar beneden door poortjesquote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DPWat is afdalen? Van zo'n schans vliegen?
Wat voor weer was het op het strand en ben je nu eindelijk als volwaardig lid toegetreden tot de Bulgaarse Maffia?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat kennissen willen graag dat ik voor hen kom werken. Dus ik ben met een vriendin naar die stad gegaan En heb een dagje op het strand gechilled om in de avond dus te dineren en daarna stappen in een of andere 'foute' tent. Ik heb me kostelijk vermaakt
Wat zie jij er raar uit.quote:
Nee. Op de stream nu de hoogtepunten van Zwitserland tegen ...? begeleid onder een spannend muziekje.quote:
quote:
Ik vind IJshockey wel leuk om te kijken, maar heb deze spelen nog niks gezien.quote:
Gisteren had Amerika gewonnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Op de stream nu de hoogtepunten van Zwitserland tegen ...? begeleid onder een spannend muziekje.
Wil er één zijn tegenstander pletten tegen de muur vliegt hij zelf naar achter vol op zijn bek
Maar dat komt hopelijk nog wel. Komen nog leuke wedstrijden aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoi
[..]
Ik vind IJshockey wel leuk om te kijken, maar heb deze spelen nog niks gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |