Scheelde niet veelquote:Op zondag 16 februari 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een prachtige beelden![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bah pindakaasquote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ontbijt op bed. Met pindakaas. En dan lekker likken
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk dat je 3 keer ongelijk krijgtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord en ajax gaan verliezen, PSV kampioen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Wel leuk dat applaus van de winnaar van de gouden medaillequote:Op zondag 16 februari 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je ADOquote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat applaus van de winnaar van de gouden medaille
Wie is het dan?
Winnaar was een Pool, dit is een bejaarde Jap die voor de 12e keer of zo meedeedquote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat applaus van de winnaar van de gouden medaille
Wie is het dan?
Ik zag het ja. Mooi toch. Al slaat het onderin de competitie echt helemaal nergens op. Zelfs Az is nog niet veilig.quote:
Ik denk dat Henk Fräser ADO in de Eredivisie houdt. Verdediging staat veel stabieler dan met Steijn voorlopig.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Mooi toch. Al slaat het onderin de competitie echt helemaal nergens op. Zelfs Az is nog niet veilig.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Winnaar was een Pool, dit is een bejaarde Jap die voor de 12e keer of zo meedeed
Ze denken dan ook niet meer aan voetballen. Als het werkt dan werkt het. Werklust compenseert een hoop.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Henk Fräser ADO in de Eredivisie houdt. Verdediging staat veel stabieler dan met Steijn voorlopig.
Staat genoteerd. Jammer dat je club dit jaar geen kampioen wordtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Raymond Verheijen toch een treurig persoon.
Veel directe concurrentie thuis.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kasai dus. Kan nog goud winnen in het teamgebeuren kennelijk.
[..]
Ze denken dan ook niet meer aan voetballen. Als het werkt dan werkt het. Werklust compenseert een hoop.
Volgend seizoen worden ze het ook nietquote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Jammer dat je club dit jaar geen kampioen wordt
Waarom zou GGMM dat vinden?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw clubcollega vindt het kennelijk bijzonder als er van NAC gewonnen wordt
Je denkt niet dat hij doelt op het weer? Het is immers schitterend hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw clubcollega vindt het kennelijk bijzonder als er van NAC gewonnen wordt
Ajax verliest en het is maar 10 punten.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je 3 keer ongelijk krijgt
Wees eerlijk. Deed je deze berekening uit het hoofd, of gebruikte je een rekenmachine?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax verliest en het is maar 10 punten.
Prettige winter zo, nu te hopen dat de kou weg blijftquote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je denkt niet dat hij doelt op het weer? Het is immers schitterend hier.
9 graden en een zonnetje
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder meer. Sneeuw is leuk, op een ansichtkaartquote:Op zondag 16 februari 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prettige winter zo, nu te hopen dat de kou weg blijft
En dan? Richt jij je maar op seizoen 2015-2016, wie weet doet je club dan wel weer meequote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was gisternacht weer vreselijk anders. Windkracht weet ik veel, miezeren... Het is dat ik terug toch weinig helder meer op de fiets zat.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prettige winter zo, nu te hopen dat de kou weg blijft
Ik belde je moeder.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Deed je deze berekening uit het hoofd, of gebruikte je een rekenmachine?
Dit seizoen gaat het worden zeg ik je!quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan? Richt jij je maar op seizoen 2015-2016, wie weet doet je club dan wel weer mee
Aha, ze had het al over een klein lulletje toen ik haar lag te doen. Even voelde ik mij in mijn eer aangetast, maar nu jij zegt dat jij belde, is dat weer van de baanquote:
Uiteraard, maar gelukkig compenseert het met een paar andere goede punten van haar.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top. Al is rekenen/wiskunde niet direct haar sterkste onderdeel.
gr gr
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ze had het al over een klein lulletje toen ik haar lag te doen. Even voelde ik mij in mijn eer aangetast, maar nu jij zegt dat jij belde, is dat weer van de baan
Okéquote:Op zondag 16 februari 2014 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bel haar altijd hoelaat pottenbakkerij is, de tijden veranderen vaak daarom.
Nee hoor, ik ben slechts een toyboyquote:Op zondag 16 februari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar jij gaat de stiefvader van LR worden dus?
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar jij gaat de stiefvader van LR worden dus?
Ik denk dat wij veel plezier zullen hebben onder de kerstboomquote:Op zondag 16 februari 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hele kerstavonden Dundee United, Dundee, Everton, Newcastle United.
Wat een genot.
Hoi Onlogisch.
Ik zie het al voor me.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hele kerstavonden Dundee United, Dundee, Everton, Newcastle United.
Wat een genot.
Hoi Onlogisch.
Ik sla Cambuur - Zwolle over, of is er wat beters?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Oh, ik ga trouwens even mijn stream aanzetten
Nee, dat is het beste dat er nu te zien is.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sla Cambuur - Zwolle over, of is er wat beters?
twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 22:08:03Hamburg SV has sacked laziest manager ever Bert van Marwijk. Planning training sessions so he can drive home instead of staying in Hamburg. reageer retweet
#TEAMPECquote:Op zondag 16 februari 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur v PEC vind ik wel een leuk affiche eerlijk gezegd.q
Nee hoor, maar ik zit nu naar Buitenhof te kijken. Dan is Camuur - Zwolle opeens een spannend jongensboekquote:Op zondag 16 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sla Cambuur - Zwolle over, of is er wat beters?
Mwa. Dan houd ik het wel op langlaufen op de achtergrond.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zit nu naar Buitenhof te kijken. Dan is Camuur - Zwolle opeens een spannend jongensboek
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dat is het beste dat er nu te zien is.twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 22:08:03Hamburg SV has sacked laziest manager ever Bert van Marwijk. Planning training sessions so he can drive home instead of staying in Hamburg. reageer retweet
Ik heb nu ook maar weer NL1 opgezet. Ik wilde dat toch even met je delenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Dan houd ik het wel op langlaufen op de achtergrond.
Ik ook, was trouwens even een lief gezichtje in beeldquote:Op zondag 16 februari 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Dan houd ik het wel op langlaufen op de achtergrond.
Hij wacht op een blessuregolf bij Ajax zodat hij zijn al klaargezette artikel kan plaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Werkt hij zelf nog ergens die Verheijen?
Ze kon ook indrukwekkend hard schreeuwenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, was trouwens even een lief gezichtje in beeld
Niet dat ik weet, en zijn Nederlandse Wiki is er niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Werkt hij zelf nog ergens die Verheijen?
Bertje kan wel met pensioen, niet om deze tweet maar lijkt me stug dat hij nog ergens aan het werk kanquote:Op zondag 16 februari 2014 12:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en zijn Nederlandse Wiki is er niet meer.
's Werelds slechtste analist ooit ook. Naast hem bezigt Van der Sar nog spannende tekstenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bertje kan wel met pensioen, niet om deze tweet maar lijkt me stug dat hij nog ergens aan het werk kan
Ik ben bang dat ie in beeld komt bij Feyenoord.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bertje kan wel met pensioen, niet om deze tweet maar lijkt me stug dat hij nog ergens aan het werk kan
Dat zou zomaar kunnen, daar heeft hij ook wel successen gehad.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie in beeld komt bij Feyenoord.
Trieste vent is dat jaquote:Op zondag 16 februari 2014 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dat is het beste dat er nu te zien is.twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 22:08:03Hamburg SV has sacked laziest manager ever Bert van Marwijk. Planning training sessions so he can drive home instead of staying in Hamburg. reageer retweet
Ook in je bekken?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn zij/buik. Erg vaag.
twitter:aad300 twitterde op zondag 16-02-2014 om 12:13:15Het was ploeteren op de tankbaan maar laat t voetbal maar komen.#vanibizatottankbaan reageer retweet
Ik vroeg nog of ik zachtjes moest doenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn zij/buik. Erg vaag.
Pierre had niet zo'n hoge pet van hem op, ik moet zeggen dat hij op het WK wel optimaal gepresteerd heeft al was het qua voetbal niet om aan te zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, daar heeft hij ook wel successen gehad.
Bah, wat ordinair.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd bij je moeder
Enkel Brazilie was bijzonder voornamelijk door Melo. Daarna heeft hij ook niks meer aangepastquote:Op zondag 16 februari 2014 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pierre had niet zo'n hoge pet van hem op, ik moet zeggen dat hij op het WK wel optimaal gepresteerd heeft al was het qua voetbal niet om aan te zien.
Wat was de insteek van het diner dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Dven het volgende:
Gisteravond op diner uitgenodigd geweest. Tent was 1 en al maffiaer was een tuin met panters en een Zee - aquarium dat niet zou misstaan in blijdorp
ook een paar bekende zangeressen kwamen even een rondootje doen. Bizar wereldje eigenlijk. Wel de beste tartaar van zalm en tonijn ooit gegeten!!!
Ik vond het voetbal van Nederland ook verschrikkelijk om aan te zien daar.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pierre had niet zo'n hoge pet van hem op, ik moet zeggen dat hij op het WK wel optimaal gepresteerd heeft al was het qua voetbal niet om aan te zien.
Dven is al weer terug hoor. Die kan uit je ondertitelquote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond het voetbal van Nederland ook verschrikkelijk om aan te zien daar.
Hey gangster, ben je al lang vrij?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Dven het volgende:
Gisteravond op diner uitgenodigd geweest. Tent was 1 en al maffiaer was een tuin met panters en een Zee - aquarium dat niet zou misstaan in blijdorp
ook een paar bekende zangeressen kwamen even een rondootje doen. Bizar wereldje eigenlijk. Wel de beste tartaar van zalm en tonijn ooit gegeten!!!
Fixed.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Dven het volgende:
Gisteravond op diner uitgenodigd naar Mcdonalds geweest. Tent was 1 en al maffiaEr liep een bondkraagje. Er was een tuin met panters een hele grote zwarte kat en een Zee - aquarium dat niet zou misstaan in blijdorp en er waren goudvissen
![]()
Ook een paar bekende zangeressen kwamen even een rondootje doen zanger Rinus was daar zijn bolle mik vol aan het gooien. Bizar wereldje eigenlijk. Wel de beste tartaar van zalm en tonijn hamburger ooit gegeten!!!
Ik zie hem nu pas weer eigenlijk. Ik zal hem eruit halenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dven is al weer terug hoor. Die kan uit je ondertitel
Goed hoor. Helaas is GGMM nog wel ietwat strak van achter. Hij is het niet gewend om 6 man tegelijkertijd in zijn reet te hebben zoals jij wel op FOK! hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé, het is de tweede armworstelaar in de reet van GGMM. Hoe is het met je triopartner Tyron?
Okquote:
Ik wist wel dat jij mijn humor kon waarderen. Betekent dit dat je een arm in mijn reet hebt, zoals geïmpliceerd door Tyron die andere vuisneuker wiens naam ik zelfs al vergeten ben?quote:
Euh, ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij mijn humor kon waarderen. Betekent dit dat je een arm in mijn reet hebt, zoals geïmpliceerd door Tyron die andere vuisneuker wiens naam ik zelfs al vergeten ben?
Was dit weer een poging tot een grap overigens?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij mijn humor kon waarderen. Betekent dit dat je een arm in mijn reet hebt, zoals geïmpliceerd door Tyron die andere vuisneuker wiens naam ik zelfs al vergeten ben?
Nee, kon je nickname serieus niet herinneren. Aangezien ik iemand ben met een IQ waar Einstein een puntje aan kan zuigen, geeft dat de relevantie van jouw persoon op dit forum en in mijn leven maar weer eens weer.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit weer een poging tot een grap overigens?
Vuile tyfus brabander.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, kon je nickname serieus niet herinneren. Aangezien ik iemand ben met een IQ waar Einstein een puntje aan kan zuigen, geeft dat de relevantie van jouw persoon op dit forum en in mijn leven maar weer eens weer.
Ga nu even motorrijden, houdoe.
Oké man. Ga inderdaad maar even motorrijden. Je pogingen tot stoerdoenerij beginnen een beetje zielig te wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, kon je nickname serieus niet herinneren. Aangezien ik iemand ben met een IQ waar Einstein een puntje aan kan zuigen, geeft dat de relevantie van jouw persoon op dit forum en in mijn leven maar weer eens weer.
Ga nu even motorrijden, houdoe.
Dagje Breda geweest hé. Wist je dat ze daar gewoon 40-45 carnavalswinkels hebben? Echt bezopen. Carnaval is zo ongelofelijk kut trouwens hé.quote:
Wat kennissen willen graag dat ik voor hen kom werken. Dus ik ben met een vriendin naar die stad gegaan En heb een dagje op het strand gechilled om in de avond dus te dineren en daarna stappen in een of andere 'foute' tent. Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Brazilie was bijzonder voornamelijk door Melo. Daarna heeft hij ook niks meer aangepast
[..]
Wat was de insteek van het diner dan?
Wij van boven de rivieren hoeven ons niet te verkleden om een feestje te vieren.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dagje Breda geweest hé. Wist je dat ze daar gewoon 40-45 carnavalswinkels hebben? Echt bezopen. Carnaval is zo ongelofelijk kut trouwens hé.
Sinds een paar dagen. Volgens mij heeft de don een goed woordje voor me gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey gangster, ben je al lang vrij?
quote:
Ik ben dan ook erg gelimiteerd in mijn kunnen. Nog één Guidetti-gaat-op-jodenjacht, anaalgolf, Netflipper, Fokstok! of andere rel en ik ben écht permpermbanned.quote:
Waren er niet wat gastjes die dachten dat jij mij was?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De verheerlijking van hem toen hij hier niet postte.
Inderdaad. Daar was ik toen ook erg teleurgesteld in. Ik begreep het ook oprecht nietquote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren er niet wat gastjes die dachten dat jij mij was?
Dat zegt dus wat over jouw niveau, als je mij kut vindt. Just sayin'.
Running gag =/= hypequote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is leuk. Jammer dat hij al mijn werk tenietdoet door daadwerkelijk te posten in zijn geforceerde gedrag. Ook vermakelijk, maar het zet de grappen geen kracht bij.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is Super Gquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of ik zachtjes moest doen
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oke. Anders moest je bij JR in de leer
Van een berg naar beneden door poortjesquote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DPWat is afdalen? Van zo'n schans vliegen?
Wat voor weer was het op het strand en ben je nu eindelijk als volwaardig lid toegetreden tot de Bulgaarse Maffia?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat kennissen willen graag dat ik voor hen kom werken. Dus ik ben met een vriendin naar die stad gegaan En heb een dagje op het strand gechilled om in de avond dus te dineren en daarna stappen in een of andere 'foute' tent. Ik heb me kostelijk vermaakt
Wat zie jij er raar uit.quote:
Nee. Op de stream nu de hoogtepunten van Zwitserland tegen ...? begeleid onder een spannend muziekje.quote:
quote:
Ik vind IJshockey wel leuk om te kijken, maar heb deze spelen nog niks gezien.quote:
Gisteren had Amerika gewonnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Op de stream nu de hoogtepunten van Zwitserland tegen ...? begeleid onder een spannend muziekje.
Wil er één zijn tegenstander pletten tegen de muur vliegt hij zelf naar achter vol op zijn bek
Maar dat komt hopelijk nog wel. Komen nog leuke wedstrijden aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoi
[..]
Ik vind IJshockey wel leuk om te kijken, maar heb deze spelen nog niks gezien.
Heb alleen de winnende dunk van Wall gezien.quote:
Japanquote:Op zondag 16 februari 2014 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF, hij?
Even serieus man, kap nou eens met dat gekots over Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima fietsweerquote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker rondje gefietst zegWel veel wind.
Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Hier volgt een linkje die je maar even moet bekijken. In de wetenschap dat je je morgen weer de tyfus werkt voor die 2/3/4 of 5k netto in de maand
http://imgur.com/a/DYU2e
Tja, wellicht wel ja. Mijn vermoeden is dat ie zich zo weer heeft vrijgekocht.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.
Die nepgrot vind ik eerlijk gezegd nogal lelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, wellicht wel ja. Mijn vermoeden is dat ie zich zo weer heeft vrijgekocht.
Oud worden ze meestal niet, toen ik in Brazilië woonde kwam ik nog weleens op feestjes van die jongens,levensverwachting is niet veel hoger dan 30quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.
toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oud worden ze meestal niet, toen ik in Brazilië woonde kwam ik nog weleens op feestjes van die jongens,levensverwachting is niet veel hoger dan 30
Blood in, blood outquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?
ziet er vies uit jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die nepgrot vind ik eerlijk gezegd nogal lelijk.
[ afbeelding ]
Kan niet en ze hebben meestal dermate veel bloed aan hun handen dat een andere bende ze dan wel afmaaktquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?
als loopjongen zal je er niet uit kunnen stappen en word je waarschijnlijk toch overhoop geknald bij een mislukte deal of zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Graadje of 20. Koelde eind van de middag wel rap af. Dan merk je echt dat het nog winter is.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat voor weer was het op het strand en ben je nu eindelijk als volwaardig lid toegetreden tot de Bulgaarse Maffia?
emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan niet en ze hebben meestal dermate veel bloed aan hun handen dat een andere bende ze dan wel afmaakt
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef Adames het volgende:
[..]
emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaan
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef Adames het volgende:
[..]
emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaan
Had ik vorige week ook, maar nu kan ik ook International kijkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"U heeft uw account succesvol gekoppeld aan KPN en kunt ook via go wedstrijden kijken"
Klikt op wedstrijd.
[ afbeelding ]
Godver
maar dat is dus even duur? ik betaal dus ook 15e voor alleen go, beetje kutquote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"U heeft uw account succesvol gekoppeld aan KPN en kunt ook via go wedstrijden kijken"
Klikt op wedstrijd.
[ afbeelding ]
Godver
quote:
Was de oorzaak niet gewoon dat je dronken was?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gister weer half gecrasht. Versnelling blokkeerde weer waardoor ik tegen mijn stuur aanklapte.
Nee. Door de drank vergat ik dat mijn tweede en derde versnelling niet meer werken. Mijn trappers blokkeerde vervolgens echt zelfquote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was de oorzaak niet gewoon dat je dronken was?
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Door de drank vergat ik dat mijn tweede en derde versnelling niet meer werken. Mijn trappers blokkeerde vervolgens echt zelf
Nu ik dit lees bedenk ik me dat ik nodig mijn remmen moet afstellen, ik heb al een paar keer snel moeten afslaan omdat ik niet kon stoppen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Door de drank vergat ik dat mijn tweede en derde versnelling niet meer werken. Mijn trappers blokkeerde vervolgens echt zelf
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Nu ik dit lees bedenk ik me dat ik nodig mijn remmen moet afstellen, ik heb al een paar keer snel moeten afslaan omdat ik niet kon stoppen.
Alleen de samenvatting gezien, zag er goed uit van Twente kant al lijkt Vitesse een beetje de weg kwijtquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen de samenvatting gezien, zag er goed uit van Twente kant al lijkt Vitesse een beetje de weg kwijt
Ik heb het al een half jaar, maar sinds 2 weken doet ie t ineens niet meerquote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, maar nu kan ik ook International kijken
Het duurt alleen even
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die nepgrot vind ik eerlijk gezegd nogal lelijk.
[ afbeelding ]
En zo'n panfluit kan je dan weer handig coke door snuiven.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt er wel schitterend pamfluit spelen.
Alkmaar, in de stad is het toch wel lastig als je niet kan remmen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij woont toch in een gebied vol met steile dijken? Rolt wel lekker.
Ik dacht heel lang dat Vitesse 2e zou worden, ik ben nu toch wel overgegaan naar Twente.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zou ook wel graag willen denken dat het ook een beetje onze verdienste was, was een leuke pot om te kijken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En zo'n panfluit kan je dan weer handig coke door snuiven.
Ter Mors.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alkmaar, in de stad is het toch wel lastig als je niet kan remmen.
Ter Mors![]()
![]()
Ik ben benieuwd of het goed genoeg voor een medaille was.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ter Mors.
Kort pittige kapsel en toch ziet ze er best schattig uit.
Hoop sowieso geen Wust.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het goed genoeg voor een medaille was.
Ben je Anti Wust?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |