Scheelde niet veelquote:Op zondag 16 februari 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een prachtige beelden![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bah pindakaasquote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ontbijt op bed. Met pindakaas. En dan lekker likken
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk dat je 3 keer ongelijk krijgtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord en ajax gaan verliezen, PSV kampioen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Wel leuk dat applaus van de winnaar van de gouden medaillequote:Op zondag 16 februari 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je ADOquote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat applaus van de winnaar van de gouden medaille
Wie is het dan?
Winnaar was een Pool, dit is een bejaarde Jap die voor de 12e keer of zo meedeedquote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat applaus van de winnaar van de gouden medaille
Wie is het dan?
Ik zag het ja. Mooi toch. Al slaat het onderin de competitie echt helemaal nergens op. Zelfs Az is nog niet veilig.quote:
Ik denk dat Henk Fräser ADO in de Eredivisie houdt. Verdediging staat veel stabieler dan met Steijn voorlopig.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Mooi toch. Al slaat het onderin de competitie echt helemaal nergens op. Zelfs Az is nog niet veilig.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Winnaar was een Pool, dit is een bejaarde Jap die voor de 12e keer of zo meedeed
Ze denken dan ook niet meer aan voetballen. Als het werkt dan werkt het. Werklust compenseert een hoop.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Henk Fräser ADO in de Eredivisie houdt. Verdediging staat veel stabieler dan met Steijn voorlopig.
Staat genoteerd. Jammer dat je club dit jaar geen kampioen wordtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Raymond Verheijen toch een treurig persoon.
Veel directe concurrentie thuis.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kasai dus. Kan nog goud winnen in het teamgebeuren kennelijk.
[..]
Ze denken dan ook niet meer aan voetballen. Als het werkt dan werkt het. Werklust compenseert een hoop.
Volgend seizoen worden ze het ook nietquote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Jammer dat je club dit jaar geen kampioen wordt
Waarom zou GGMM dat vinden?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw clubcollega vindt het kennelijk bijzonder als er van NAC gewonnen wordt
Je denkt niet dat hij doelt op het weer? Het is immers schitterend hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw clubcollega vindt het kennelijk bijzonder als er van NAC gewonnen wordt
Ajax verliest en het is maar 10 punten.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je 3 keer ongelijk krijgt
Wees eerlijk. Deed je deze berekening uit het hoofd, of gebruikte je een rekenmachine?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax verliest en het is maar 10 punten.
Prettige winter zo, nu te hopen dat de kou weg blijftquote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je denkt niet dat hij doelt op het weer? Het is immers schitterend hier.
9 graden en een zonnetje
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder meer. Sneeuw is leuk, op een ansichtkaartquote:Op zondag 16 februari 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prettige winter zo, nu te hopen dat de kou weg blijft
En dan? Richt jij je maar op seizoen 2015-2016, wie weet doet je club dan wel weer meequote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was gisternacht weer vreselijk anders. Windkracht weet ik veel, miezeren... Het is dat ik terug toch weinig helder meer op de fiets zat.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prettige winter zo, nu te hopen dat de kou weg blijft
Ik belde je moeder.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Deed je deze berekening uit het hoofd, of gebruikte je een rekenmachine?
Dit seizoen gaat het worden zeg ik je!quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan? Richt jij je maar op seizoen 2015-2016, wie weet doet je club dan wel weer mee
Aha, ze had het al over een klein lulletje toen ik haar lag te doen. Even voelde ik mij in mijn eer aangetast, maar nu jij zegt dat jij belde, is dat weer van de baanquote:
Uiteraard, maar gelukkig compenseert het met een paar andere goede punten van haar.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top. Al is rekenen/wiskunde niet direct haar sterkste onderdeel.
gr gr
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ze had het al over een klein lulletje toen ik haar lag te doen. Even voelde ik mij in mijn eer aangetast, maar nu jij zegt dat jij belde, is dat weer van de baan
Okéquote:Op zondag 16 februari 2014 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bel haar altijd hoelaat pottenbakkerij is, de tijden veranderen vaak daarom.
Nee hoor, ik ben slechts een toyboyquote:Op zondag 16 februari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar jij gaat de stiefvader van LR worden dus?
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar jij gaat de stiefvader van LR worden dus?
Ik denk dat wij veel plezier zullen hebben onder de kerstboomquote:Op zondag 16 februari 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hele kerstavonden Dundee United, Dundee, Everton, Newcastle United.
Wat een genot.
Hoi Onlogisch.
Ik zie het al voor me.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hele kerstavonden Dundee United, Dundee, Everton, Newcastle United.
Wat een genot.
Hoi Onlogisch.
Ik sla Cambuur - Zwolle over, of is er wat beters?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Oh, ik ga trouwens even mijn stream aanzetten
Nee, dat is het beste dat er nu te zien is.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sla Cambuur - Zwolle over, of is er wat beters?
twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 22:08:03Hamburg SV has sacked laziest manager ever Bert van Marwijk. Planning training sessions so he can drive home instead of staying in Hamburg. reageer retweet
#TEAMPECquote:Op zondag 16 februari 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur v PEC vind ik wel een leuk affiche eerlijk gezegd.q
Nee hoor, maar ik zit nu naar Buitenhof te kijken. Dan is Camuur - Zwolle opeens een spannend jongensboekquote:Op zondag 16 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sla Cambuur - Zwolle over, of is er wat beters?
Mwa. Dan houd ik het wel op langlaufen op de achtergrond.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zit nu naar Buitenhof te kijken. Dan is Camuur - Zwolle opeens een spannend jongensboek
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dat is het beste dat er nu te zien is.twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 22:08:03Hamburg SV has sacked laziest manager ever Bert van Marwijk. Planning training sessions so he can drive home instead of staying in Hamburg. reageer retweet
Ik heb nu ook maar weer NL1 opgezet. Ik wilde dat toch even met je delenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Dan houd ik het wel op langlaufen op de achtergrond.
Ik ook, was trouwens even een lief gezichtje in beeldquote:Op zondag 16 februari 2014 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Dan houd ik het wel op langlaufen op de achtergrond.
Hij wacht op een blessuregolf bij Ajax zodat hij zijn al klaargezette artikel kan plaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Werkt hij zelf nog ergens die Verheijen?
Ze kon ook indrukwekkend hard schreeuwenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, was trouwens even een lief gezichtje in beeld
Niet dat ik weet, en zijn Nederlandse Wiki is er niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Werkt hij zelf nog ergens die Verheijen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |