Heb alleen de winnende dunk van Wall gezien.quote:
Japanquote:Op zondag 16 februari 2014 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF, hij?
Even serieus man, kap nou eens met dat gekots over Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima fietsweerquote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker rondje gefietst zegWel veel wind.
Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Hier volgt een linkje die je maar even moet bekijken. In de wetenschap dat je je morgen weer de tyfus werkt voor die 2/3/4 of 5k netto in de maand
http://imgur.com/a/DYU2e
Tja, wellicht wel ja. Mijn vermoeden is dat ie zich zo weer heeft vrijgekocht.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.
Die nepgrot vind ik eerlijk gezegd nogal lelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, wellicht wel ja. Mijn vermoeden is dat ie zich zo weer heeft vrijgekocht.
Oud worden ze meestal niet, toen ik in Brazilië woonde kwam ik nog weleens op feestjes van die jongens,levensverwachting is niet veel hoger dan 30quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is kennelijk wel opgepakt, Mexicaanse politie kennende geliquideerd. Dat is ook niet alles.
toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oud worden ze meestal niet, toen ik in Brazilië woonde kwam ik nog weleens op feestjes van die jongens,levensverwachting is niet veel hoger dan 30
Blood in, blood outquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?
ziet er vies uit jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die nepgrot vind ik eerlijk gezegd nogal lelijk.
[ afbeelding ]
Kan niet en ze hebben meestal dermate veel bloed aan hun handen dat een andere bende ze dan wel afmaaktquote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
toch vraag ik me af waarom ze niet eruit stappen na een tijd. kan niemand dat of wilt niemand?
als loopjongen zal je er niet uit kunnen stappen en word je waarschijnlijk toch overhoop geknald bij een mislukte deal of zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Graadje of 20. Koelde eind van de middag wel rap af. Dan merk je echt dat het nog winter is.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat voor weer was het op het strand en ben je nu eindelijk als volwaardig lid toegetreden tot de Bulgaarse Maffia?
emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan niet en ze hebben meestal dermate veel bloed aan hun handen dat een andere bende ze dan wel afmaakt
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef Adames het volgende:
[..]
emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaan
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef Adames het volgende:
[..]
emigreren naar Duitsland. Andersom is dat wat decennia geleden ook goed gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |