Ik ben enkel anti Kramer in zoverre het mij uberhaupt iets kan boeien. Wat een blaaskaak is dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben geen Antilliaan!
Maar geen anti Wust, maar mag van mij wel eens verliezen.
Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben enkel anti Kramer in zoverre het mij uberhaupt iets kan boeien. Wat een blaaskaak is dat.
Hoe hij het koningsnummer ook laat schieten zodat hij puur kan gaan voor een afstand zonder concurrentie ;') Tja... goud is goud. Dan liever geen weerstand
Ik ook niet hoor. Kramer afzeiken is gewoon ook wel leuk met een nicht die idolaat van hem is.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.
Die Leenstra is liever.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ter Mors.
Kort pittige kapsel en toch ziet ze er best schattig uit.
Natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit mij schaatsen niet echt zoveel, om anti iemand te zijn. Ben eigenlijk anti niets. Behalve Turkse sporters natuurlijk.
Ik ken indrukwekkend genoeg geen enkele naam uit dit rijtje.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:15 schreef Smoofie het volgende:
http://partyflock.nl/party/261206:De-Tijdmachine
Die line up
Wow.quote:
Weet ik niet eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NatuurlijkDoen die eigenlijk wel mee met de winterspelen?
Wanneer moet zij?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support enkel nog Leenstra. Ik pleit een diskwalificatie van Wust en die nummer 1
Maar goed, om hier nog even op terug te komen; dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.
Onterechte penalty tegen, terechte penalty onthouden.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, om hier nog even op terug te komen; dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Komt goed. Je kon toch al niet minder serieus meer te nemen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onterechte penalty tegen, terechte penalty onthouden.
.
Sorry voor dat scheldwoord.
Waar zijn mijn foto's?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
2 punten uitgelopen op Feyenoord, 3 op Vitesse.
Nu moet Ajax alleen nog even verliezen.
Was het zo slecht ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geloof me, daar wilde je geen fotos van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |