Nee, heel leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog een filmtip voor op netflix?
Ik ben trouwens begonnen aan arrested development, best leuk
Catch me if you canquote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij kijkt via de tv toch en daarmee geen Hola voor het VS/UK aanbod?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk via tv maar wel met US en UK aanbod.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijk via de tv toch en daarmee geen Hola voor het VS/UK aanbod?
Ah. Gisteren wel Limitless gekeken op Netflix. Wel een degelijke film als je niet teveel wil nadenken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk via tv maar wel met US en UK aanbod.
Tot morgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoor net dat moeder de vrouw arrested development wil kijken.
Jongens het was weer een fijn weekend.
Tot morgen
Waarom doe je niets met mijn tip?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoor net dat moeder de vrouw arrested development wil kijken.
Jongens het was weer een fijn weekend.
Tot morgen
Sorry, je hebt gelijk. De week ervoor ging me wat ver.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste was wel erg over de top (Ik houd daar wel van), maar vorige week wat het toch gewoon een degelijke, leuke uitzending?
[..]
Ja hoor
Denken dat Knut thuis de broek aanheeftquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom doe je niets met mijn tip?
Maar veel plezier.
Voor vanavondquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. De week ervoor ging me wat ver.
quote:Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May demonstrate their love for compact, small-engined cars with a trip to Ukraine. Clarkson reviews the Danish 1086-horsepower Zenvo STI. (Volkswagen Up Ford Fiesta Dacia Sandero)
Ik kan er niet naar kijken dat Top Gear maar er zijn veel mensen die het wel leuk vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat Knut thuis de broek aanheeft
[..]
Voor vanavond
[..]
Ik vind jou wel een leuke user, alleen soms heb je wat rare opmerkingen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat wielrennen nog steeds niet afgeschaft is.
Jij spoort niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
waaromquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
val kapotquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
En naar zijn matras als hij aan het.... is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt nergens anders naar dan voetbal.
Wat is er raar aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuke user, alleen soms heb je wat rare opmerkingen.
Dit vind ik er 1 van...
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.quote:
Omdat wielrennen een grafsport is.quote:
Val zelf kapot.quote:
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt nergens anders naar dan voetbal.
Wielrennen is niet de enige bedrogen sport. Selectief gelulquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.
[..]
Omdat wielrennen een grafsport is.
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |