Hij heeft in ieder geval steun van de achterban met deze calimerouitspraken.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptrieste vent is het. Zo'n jankbal hoort niet bij een topclub als Feyenoord.
Dat is waar, wat een onzin kwam er in dat topic voorbij vandaag zeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval steun van de achterban met deze calimerouitspraken.
Ik vind het op zijn zachtst gezegd maar een treurige boel.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, wat een onzin kwam er in dat topic voorbij vandaag zeg.
Sluiten die troep.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn zachtst gezegd maar een treurige boel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Wow, die vent is nu al vrij. Dat heb ik helemaal gemist.
Echt bespottelijk.
Wat lul jij nou weer? Ik meng me nergens in.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En je dan toch mengen in het gesprek. Zodra ik moddereter ben zal ik hier hard tegen optreden.
Dom varken noemde je me ook op twitter, wil je dat niet meer doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ik meng me nergens in.
Dom varken.
De gemiddelde Nederlander vindt toch dat het alleen maar geld kostquote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach, die zijn we toch liever kwijt dan rijk.
Is goed, sorry.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dom varken noemde je me ook op twitter, wil je dat niet meer doen?
Nou ja zeg. Ik spreek je enkel aan op je gedrag dan hoef je niet gelijk te gaan schelden. Dit doe je nou ook altijd in de Feyenoord-reeksquote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ik meng me nergens in.
Dom varken.
WW2 heeft nooit plaatsgevonden, dat je dat niet weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Smoofie het volgende:
Is mijn post serieus weggehaald ?. Hoe zielig, ik overtrad geen enkele regel.
Rene Jong-Un is weer bezigquote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag een post verdwijnen volgensmij
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik spreek je enkel aan op je gedrag dan hoef je niet gelijk te gaan schelden. Dit doe je nou ook altijd in de Feyenoord-reeks
Nee, ik had het echt tegen jou.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of was het Thijs? Aangezien je ons allebei aan het quoten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |