quote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou echt grappig, pestventje.
Omdat ik zei dat iemand 70 jaar geleden hetzelfde dacht, dat gehandicapten alleen maar geld kosten? Ik benoem enkel feiten.quote:
Nee, je stelde dat die vent niks misdaan heeft vanwege die stelling.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat iemand 70 jaar geleden hetzelfde dacht, dat gehandicapten alleen maar geld kosten? Ik benoem enkel feiten.
Ik geef Smoofie gelijk, je zat hier fout.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je stelde dat die vent niks misdaan heeft vanwege die stelling.
Ga verder niet met jou in discussie, jij bent echt een volslagen idioot af en toe.
Euhm, nee, zo interpreteerde jij het.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je stelde dat die vent niks misdaan heeft vanwege die stelling.
Ga verder niet met jou in discussie, jij bent echt een volslagen idioot af en toe.
Wat jij doet interesseert me niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef Smoofie gelijk, je zat hier fout.
GGMM was een stuk leuker in de tijd dat ie geen mod wasquote:Op zondag 16 februari 2014 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Dat is nou zo jammer aan GGMM, totaal geen zelfreflectie. Dat je fouten maakt als mod oké maar geef het dan toe. Het ontkennen van alles en maar de schuld bij de ander leggen is nogal tjah kinderachtig.
Mwah, we moeten gewoon niet zo kinderachtig doen hier in Nederland.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij het verkrachten van gehandicapte kinderen trekt mijn morele kompas de grens.
Toen kreeg ik juist constant klachten van Feyenoordersquote:Op zondag 16 februari 2014 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM was een stuk leuker in de tijd dat ie geen mod was
Je hebt sinds je herintreding niet zo geliefd gemaakt bij veel VBLers, dat is wel duidelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen kreeg ik juist constant klachten van Feyenoorders
Is er eigenlijk daadwerkelijk spraken van verkrachting? Niet dat ik de advocaat van de duivel ga spelen voor deze man.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij het verkrachten van gehandicapte kinderen trekt mijn morele kompas de grens.
Is dat de insteek van het modschap dan, geliefd zijn?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt sinds je herintreding niet zo geliefd gemaakt bij veel VBLers, dat is wel duidelijk
Wat dacht je dan waardeloze gozer.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er eigenlijk daadwerkelijk spraken van verkrachting? Niet dat ik de advocaat van de duivel ga spelen voor deze man.
Ach welnee, die kritiek was er bij de eerste keer ook al constant.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt sinds je herintreding niet zo geliefd gemaakt bij veel VBLers, dat is wel duidelijk
Niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat dacht je dan waardeloze gozer.
Ik sta achter je GGMM.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee, die kritiek was er bij de eerste keer ook al constant.
Volgens het boekje dat GGMM niks fout idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat René juist vaak onterecht kritiek krijgt van het Feyenoordtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |