Doe eens niet zo treurig.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
O ik zie net dat wat loserneuzen bijdehand aan het doen zijn.
Ben weer weg hier.
Ah weglopen, jood.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
O ik zie net dat wat loserneuzen bijdehand aan het doen zijn.
Ben weer weg hier.
Ah, lelijk. Kut voor je man. Hoop dat het meevalt.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pols en ellepijp zoals het nu voelt.
Ah, sterkte dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al wat langer hartproblemen. Heeft daarmee te maken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, lelijk. Kut voor je man. Hoop dat het meevalt.
Ik hoop het ook ja. Heb zo'n verrekte pijn dat ik geen zin heb naar de HAP te gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, lelijk. Kut voor je man. Hoop dat het meevalt.
Aw, dat is vervelend. Ook al vind ik je een mongool, dat gun ik je natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al wat langer hartproblemen. Heeft daarmee te maken.
Is ongeveer wel een beeld van ja, gelukkig. Probleem is dat het vrij lastig te behandelen is.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, sterkte dan.
Hebben ze nog steeds geen idee wat er aan de hand is?
Nee dit was daarvoor maar het leek even op sarcasme.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met hartproblemen van de trap donderen? Ik meen de hoop dat het meevalt.
Jij interpreteert de situatie wel vaker volkomen onjuist.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dit was daarvoor maar het leek even op sarcasme.
Bizar man, het zal je baan maar zijn. Of je bent steeksleutel 10 vergetenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mag ook als je zelf maar weet dat je dat bent en het ook toegeeft. Hij is net Cocu soms.
Maarja dat is GGMM..
Onlogisch is al een nieuwe onderbroek aan het aantrekken zie ik.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert geeft de schuld van zijn ontslag aan de keeper.
Nee, ik heb zo mijn beeld van die man/jongen. Ik gun hem vele verliespartijen voor Feyenoord vanwege z;n irritante momentjes hier op Fok! maar botbreuken is een ander verhaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dit was daarvoor maar het leek even op sarcasme.
Oh.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Live nu @ Studio Voetbal aan de telefoon.
Daar doen ze denk ik wel controles op lijkt me.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bizar man, het zal je baan maar zijn. Of je bent steeksleutel 10 vergeten
Ik geloof je hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo mijn beeld van die man/jongen. Ik gun hem vele verliespartijen voor Feyenoord vanwege z;n irritante momentjes hier op Fok! maar botbreuken is een ander verhaal.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Buitendam het volgende:
HMFLaten we die maar buiten beschouwing laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |