Nee, heel leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog een filmtip voor op netflix?
Ik ben trouwens begonnen aan arrested development, best leuk
Catch me if you canquote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij kijkt via de tv toch en daarmee geen Hola voor het VS/UK aanbod?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk via tv maar wel met US en UK aanbod.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijk via de tv toch en daarmee geen Hola voor het VS/UK aanbod?
Ah. Gisteren wel Limitless gekeken op Netflix. Wel een degelijke film als je niet teveel wil nadenken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk via tv maar wel met US en UK aanbod.
Tot morgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoor net dat moeder de vrouw arrested development wil kijken.
Jongens het was weer een fijn weekend.
Tot morgen
Waarom doe je niets met mijn tip?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoor net dat moeder de vrouw arrested development wil kijken.
Jongens het was weer een fijn weekend.
Tot morgen
Sorry, je hebt gelijk. De week ervoor ging me wat ver.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste was wel erg over de top (Ik houd daar wel van), maar vorige week wat het toch gewoon een degelijke, leuke uitzending?
[..]
Ja hoor
Denken dat Knut thuis de broek aanheeftquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom doe je niets met mijn tip?
Maar veel plezier.
Voor vanavondquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. De week ervoor ging me wat ver.
quote:Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May demonstrate their love for compact, small-engined cars with a trip to Ukraine. Clarkson reviews the Danish 1086-horsepower Zenvo STI. (Volkswagen Up Ford Fiesta Dacia Sandero)
Ik kan er niet naar kijken dat Top Gear maar er zijn veel mensen die het wel leuk vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat Knut thuis de broek aanheeft
[..]
Voor vanavond
[..]
Ik vind jou wel een leuke user, alleen soms heb je wat rare opmerkingen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat wielrennen nog steeds niet afgeschaft is.
Jij spoort niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
waaromquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
val kapotquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
En naar zijn matras als hij aan het.... is.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt nergens anders naar dan voetbal.
Wat is er raar aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuke user, alleen soms heb je wat rare opmerkingen.
Dit vind ik er 1 van...
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.quote:
Omdat wielrennen een grafsport is.quote:
Val zelf kapot.quote:
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt nergens anders naar dan voetbal.
Wielrennen is niet de enige bedrogen sport. Selectief gelulquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.
[..]
Omdat wielrennen een grafsport is.
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielrennen is niet de enige bedrogen sport. Selectief gelul
Ik ben elk jaar weer blij als die Tour de France afgelopen is. Wat een aids is dat zeg. Hysterisch doen over wat gefiets.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie sport man, alles behalve saai
JR ik heb heel veel zin in bier. Houd je mond eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
Ach jij bent ook niet serieus te nemen als ik jou wel eens in het Ajax-topic zie posten.
[..]
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Jawel hoor. Naar leuke sporten. Maar wielrennen is met geen mogelijkheid leuk te noemen. Het is oersaai en ook nog eens allemaal bedrog.
Oké.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar weer blij als die Tour de France afgelopen is. Wat een aids is dat zeg. Hysterisch doen over wat gefiets.
Ik had van het weekend een witbiertjequote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR ik heb heel veel zin in bier. Houd je mond eens.
Goed bezig. Volgende dag een harde kater natuurlijk?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een witbiertje. Het was lekker
.
#ditboeitniemand
Nee joh, daarvoor had ik veel te weinig opquote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Volgende dag een harde kater natuurlijk?
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan?
[..]
[..]
[..]
Val zelf kapot.
[..]
Storing op CS, verdulleme. Zo kan ik toch niet reizen?quote:
waar is storing dan? Utrecht?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Storing op CS, verdulleme. Zo kan ik toch niet reizen?
Maakt niet uit. Blijf ik nog een nachtje inEindhoven
ok mooi, waar studeer je dan? tilburg toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, hij is al opgelost. Ik moest de IC in de richting van Den Haag hebben.
Blue Streak?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk een film met Martin Lawrence die ik vroeger heel grappig vond.
Tegenwoordig vind ik het maar een rare film.
Jij acteert nu dat je een pursenelitie bent maar daar moet je eens mee ophouden weet je dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is vandaag 16 februari 2014. We hebben vandaag gezien dat Ajax het gat weer 4 punten maakte met Twente en tot ieders verbazing ook nog uit mocht lopen op Feyenoord tot 7 punten. Feyenoord is kansloos voor het kampioenschap op deze manier. Maar onze grote vriend Koeman denkt daar anders over. ''Ik denk dat we gespeeld hebben zoals je moet spelen, dus dat geloof is absoluut aanwezig”, meent de beste man na afloop tegen de NOS.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij acteert nu dat je een pursenelitie bent maar daar moet je eens mee ophouden weet je dat.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij acteert nu dat je een pursenelitie bent maar daar moet je eens mee ophouden weet je dat.
[..]
[..]
Mooi. Gaat hier ook goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed goed, alleen een beetje misselijk van een filmpje wat ik zojuist zag
Hoest met jou dan?
[..]
Ik vind het maar bizar dat die ene dude ook nog gewoon op het allerhoogste punt gaat staan, terwijl ie nergens houvast heeft. Terwijl het op 650meter hoogte best hard kan waaien lijkt mequote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi. Gaat hier ook goed.
Heb dat filmpje paar keer terug gekeken. Echt bazen film.
die in bejjing?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar dat die ene dude ook nog gewoon op het allerhoogste punt gaat staan, terwijl ie nergens houvast heeft. Terwijl het op 650meter hoogte best hard kan waaien lijkt me
Ja dat snapte ik ook niet. Blijkbaar balls of steels.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar dat die ene dude ook nog gewoon op het allerhoogste punt gaat staan, terwijl ie nergens houvast heeft. Terwijl het op 650meter hoogte best hard kan waaien lijkt me
neuh er zijn nog ziekere actiesquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook niet. Blijkbaar balls of steels.
Ja dat snap ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
neuh er zijn nog ziekere acties
Zeker. Als ik hier op de dakgoot moet gaan staan zonder me ergens aan vast te kunnen houden, tril ik al op mijn benen. Letterlijk. Ik kan die trilling niet onderdrukken. Kan je nagaan op 650 meter hoogtequote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
allebei spleetoogcity who caresquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil. Shanghai is bijvoorbeeld veel groter.
"of steels?" Ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Linkjes?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
neuh er zijn nog ziekere acties
Jij hebt het over nog ziekere acties. Daar ben ik benieuwd naar. Dus kom maar met wat linkjes.quote:
ik ben even op mobiel maar zoek maar op youtube, russian pull upsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt het over nog ziekere acties. Daar ben ik benieuwd naar. Dus kom maar met wat linkjes.
Geef dan hoe het moet. Zo kan ik mezelf nooit verbeteren.quote:
Heb dat niet zo erg, maar kom dichtbij.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Als ik hier op de dakgoot moet gaan staan zonder me ergens aan vast te kunnen houden, tril ik al op mijn benen. Letterlijk. Ik kan die trilling niet onderdrukken. Kan je nagaan op 650 meter hoogte
Echt bizar.
Of steel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef dan hoe het moet. Zo kan ik mezelf nooit verbeteren.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb lijkt mij een toffe serie.
Is dat die nieuwe serie van HBO?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe serie van HBO?
Mij ook. Ik wil aan deze starten en aan House of Cards. Lijkt me ook tof.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mij ook. Ik wil aan deze starten en aan House of Cards. Lijkt me ook tof.
Te weinig tijd man, verdulleme.
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.
Hey hallo, Tyron daar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.
Arrow lijkt me een beetje té. Hoewel dat met House of Cards trouwens ook wel tot de mogelijkheden behoort, al lijkt me de setting van House of Cards gewoon heel tof.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.
Ja, heb alleen de pilot gezien maar die indruk kreeg ik al. Zie nog wel ff een paar afleveringen of het erger wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.
Nergens.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar gaat die film van die feyenoorders over?
Ajax, denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
over wat voor goede supporters ze zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |