ik ben even op mobiel maar zoek maar op youtube, russian pull upsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt het over nog ziekere acties. Daar ben ik benieuwd naar. Dus kom maar met wat linkjes.
Geef dan hoe het moet. Zo kan ik mezelf nooit verbeteren.quote:
Heb dat niet zo erg, maar kom dichtbij.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Als ik hier op de dakgoot moet gaan staan zonder me ergens aan vast te kunnen houden, tril ik al op mijn benen. Letterlijk. Ik kan die trilling niet onderdrukken. Kan je nagaan op 650 meter hoogte
Echt bizar.
Of steel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef dan hoe het moet. Zo kan ik mezelf nooit verbeteren.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb lijkt mij een toffe serie.
Is dat die nieuwe serie van HBO?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe serie van HBO?
Mij ook. Ik wil aan deze starten en aan House of Cards. Lijkt me ook tof.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mij ook. Ik wil aan deze starten en aan House of Cards. Lijkt me ook tof.
Te weinig tijd man, verdulleme.
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.
Hey hallo, Tyron daar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.
Arrow lijkt me een beetje té. Hoewel dat met House of Cards trouwens ook wel tot de mogelijkheden behoort, al lijkt me de setting van House of Cards gewoon heel tof.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfde probleem. Ben gisteren met Arrow begonnen, was wel aardig. Moet house of Cards ook nog kijken.
Ja, heb alleen de pilot gezien maar die indruk kreeg ik al. Zie nog wel ff een paar afleveringen of het erger wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Arrow is wel leuk inderdaad, maar soms een beetje cheesy.
Nergens.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar gaat die film van die feyenoorders over?
Ajax, denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
over wat voor goede supporters ze zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |