Op welke manier zou ik je kwetsen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een grapje maakt, aangezien je me daar erg mee zou kwetsen.
Lol!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Lol Chrome is engels geworden bij mij.
[ afbeelding ]
Zijn meer de mensen in de andere flats die zich er druk om maken. In de flat zelf boeit het ze geen ene flikker.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef Buitendam het volgende:
Straks ga ik sowieso Hart van Nederland kijken. Benno L, tokkies en een cameraploeg van SBS. Episch.
Maakt me niet uit wie er voor de camera komt, als ik maar kan lachen. Tokkie zijn is vereist, overigens.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn meer de mensen in de andere flats die zich er druk om maken. In de flat zelf boeit het ze geen ene flikker.
In de wijk waar die flat staat, wonen meer buitenlanders dan Nederlanders. Veel (hoe noem je dat?) heibel/paniek/blabla zoekers valt me op.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie er voor de camera komt, als ik maar kan lachen. Tokkie zijn is vereist, overigens.
Ja, die wil ik voor de camera. Teksten dat ze hem niet alleen tegen moeten komen enzo. Zodat ik me het gehele item compleet superieur voel.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de wijk waar die flat staat, wonen meer buitenlanders dan Nederlanders. Veel (hoe noem je dat?) heibel/paniek/blabla zoekers valt me op.
Gewoon niet zitten aan mijn privé.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de wijk waar die flat staat, wonen meer buitenlanders dan Nederlanders. Veel (hoe noem je dat?) heibel/paniek/blabla zoekers valt me op.
Nee, het is laughing out load. Dom dat je dat niet weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey loll keurt ie wel goed, het is toch Laffing Out Laut?
Roflmaoquote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, het is laughing out load. Dom dat je dat niet weet.
Benno jaagt alleen op gehandicapte kleine kinderen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
jullie zouden Benno geen koek geven als je hem tegen zou komen op de galerij?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benno jaagt alleen op gehandicapte kleine kinderen.
Dieptrieste vent is het. Zo'n jankbal hoort niet bij een topclub als Feyenoord.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Koeman heeft het meer over de scheids dan zijn eigen elftal. Apart mannetje is het ook.
nou nou nouquote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptrieste vent is het. Zo'n jankbal hoort niet bij een topclub als Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |