quote:
Ik vind Family Guy, The Simpsons en zelfs Southpark nog steeds leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En mensen die stellen dat die humor wel 'geniaal' is of iets in die trend neem ik niet meer serieus op dat gebied.
TT boeit me niet, het gaat om de OP. Al is het maar om jou te stangen. Want ik weet dat jij je druk om maakt.quote:
Het zit hem waarschijnlijk in je "en zelfs" want Southpark vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Family Guy, The Simpsons en zelfs Southpark nog steeds leuk![]()
Je hebt wel een punt, maar het heeft ook met discipline te maken. Daarom volg ik liever komedies met 20 minuten per aflevering.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je 3 uur op FOK! per dag kunt zitten kun je ook wel een ep of 2 per dag kijken.
Simpsons vind ik soms wel vermakelijk ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als het op staat bij maten, dan kan ik er wel om lachen. Ik zelf kijk liever een echte serie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je Orphan Black gezien op Netflix?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als het op staat bij maten, dan kan ik er wel om lachen. Ik zelf kijk liever een echte serie.
Dit is puur geilen op aandachtquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
Johannes, had je nog gelezen dat ik boos op je ben en dat je niet tegen me moet praten?
Nee, vertel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
Johannes, had je nog gelezen dat ik boos op je ben en dat je niet tegen me moet praten?
De OP doet mij minder dan jij denkt. Gek genoeg doe ik het om dezelfde reden bij jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
TT boeit me niet, het gaat om de OP. Al is het maar om jou te stangen. Want ik weet dat jij je druk om maakt.
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit hem waarschijnlijk in je "en zelfs" want Southpark vind ik wel leuk.
Homer blijft gewoon grappig imhoquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpsons vind ik soms wel vermakelijk ja.
Neen. Ga eerst verder met Doctor Who. Tegen die tijd House of Cards kijken. Daarna moet ik nog Sons of Anarchy en Homeland de nieuwe seizoenen checken. En daarna kijk ik wel weer verder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Orphan Black gezien op Netflix?
Bij het begin begonnen, 50 jaar terug dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen. Ga eerst verder met Doctor Who. Tegen die tijd House of Cards kijken. Daarna moet ik nog Sons of Anarchy en Homeland de nieuwe seizoenen checken. En daarna kijk ik wel weer verder.
Ik kijk het als het erop is maar zal het niet opnemen of er specifiek naar zoekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als het op staat bij maten, dan kan ik er wel om lachen. Ik zelf kijk liever een echte serie.
Homeland is volgens mij inmiddels al aan seizoen 4 begonnen ja, en ik maar braaf elke week op BNN volgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen. Ga eerst verder met Doctor Who. Tegen die tijd House of Cards kijken. Daarna moet ik nog Sons of Anarchy en Homeland de nieuwe seizoenen checken. En daarna kijk ik wel weer verder.
Ja man dat doe je toch wel 2 eps per dag, dat kan toch wel, ja toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij het begin begonnen, 50 jaar terug dus?
Dat laatste.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey Etsuutje waarom ben je boos?
Wil je een kusje van mij?
Of heeft Pax nare woorden over mij verspreid?
Nee, die reboot vanaf 2003 (?) ben ik begonnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij het begin begonnen, 50 jaar terug dus?
Mensen die nog series en films op tv kijken vind ik echt achterlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homeland is volgens mij inmiddels al aan seizoen 4 begonnen ja, en ik maar braaf elke week op BNN volgen
Oh wat een pestkopje is het ook, de schat! Ik vond het echt enig wat die lieverd allemaal uitvoert! Awwwwwwquote:
Ik weet niet precies meer waarom, maar Paxje deed weer eens lullig tegen mij en toen zei ik dat jij nog wat van zou horen, op dezelfde avond ging ik je roepen in de SC, maar je was er niet. Daarom dus.quote:
Dankjequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die nog series en films op tv kijken vind ik echt achterlijk.
Ga ik nu naar plek 2 nu Johannes je nieuwe aartsvijand is?quote:
De volgende keer dat ik Pax zie zal ik even door zijn haartjes strijken zodat zijn keurige modelletje helemaal door de war zitquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer waarom, maar Paxje deed weer eens lullig tegen mij en toen zei ik dat jij nog wat van zou horen, op dezelfde avond ging ik je roepen in de SC, maar je was er niet. Daarom dus.
Series of films kijken op je 13 inch laptop is pas echt debiel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die nog series en films op tv kijken vind ik echt achterlijk.
tis watquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
moet nu nog was ophangen
geeeeeeeeeeeeeeeeen zin
Weet ik nog niet, hangt af van Johannes' verdere reacties.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik nu naar plek 2 nu Johannes je nieuwe aartsvijand is?
Ik vind sci-fi ook wel leuk. Wellicht moet ik Battlestar Galactica echt een kans gaan geven, Smoofie komt daar ook al jaren meequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die reboot vanaf 2003 (?) ben ik begonnen.
Wel vermakelijk, niet heel hoogstaand maar dat hoeft ook niet zo. Als iets sci-fi is ben ik al redelijk snel verkocht.
Knutquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Series of films kijken op je 13 inch laptop is pas echt debiel.
Etsu is inderdaad mijn aarsvijand, dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik Pax zie zal ik even door zijn haartjes strijken zodat zijn keurige modelletje helemaal door de war zit![]()
![]()
oneensquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
he watquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu is inderdaad mijn aarsvijand, dat heb je goed gezien
Als Johannes zijn aartsvijand is dan is Etsu voor mij de USA in 40-45.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk? ga gewoon weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Johannes zijn aartsvijand is dan is Etsu voor mij de USA in 40-45.
Ik zou zeggen Tora Tora Tora.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Johannes zijn aartsvijand is dan is Etsu voor mij de USA in 40-45.
Ik kijk wel soms films op mijn laptopquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, moet je doen. Klik zo gewoon aan op netflix, voor je gaat slapen even een EP'tje kijken ipv FOK!en. René is er ook een heel eind in. Fringe is ook sci-fi, geniale serie ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind sci-fi ook wel leuk. Wellicht moet ik Battlestar Galactica echt een kans gaan geven, Smoofie komt daar ook al jaren mee
Dit is mijn enige productie welke volledig ontopic plaatjes bezit.quote:
Hij is mijn heer, mijn heiland, de enige ijsbeer waar ik door het vuur voor ga.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk? ga gewoon weg.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk? ga gewoon weg.
Een IJSbeer waar je door het vuur voor gaat. Erg dubbelzinnigquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is mijn heer, mijn heiland, de enige ijsbeer waar ik door het vuur voor ga.
Is Fringe niet zo'n serie welke te vroeg gecanceld is?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, moet je doen. Klik zo gewoon aan op netflix, voor je gaat slapen even een EP'tje kijken ipv FOK!en. René is er ook een heel eind in. Fringe is ook sci-fi, geniale serie ook.
okquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is mijn heer, mijn heiland, de enige ijsbeer waar ik door het vuur voor ga.
Ik keek Firefly, want het had gelukkig maar 1 seizoen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind sci-fi ook wel leuk. Wellicht moet ik Battlestar Galactica echt een kans gaan geven, Smoofie komt daar ook al jaren mee
Door netflix ben ik allerlei foute horrorfilms aan het kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, moet je doen. Klik zo gewoon aan op netflix, voor je gaat slapen even een EP'tje kijken ipv FOK!en. René is er ook een heel eind in. Fringe is ook sci-fi, geniale serie ook.
Ah, een lelijkerd dus. Ga maar terug naar VBL-SC. Of moet ik daar ook weer komen? Laatst stuurde je me weg en schold je me verrot uit.quote:
American Horror Storyquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Door netflix ben ik allerlei foute horrorfilms aan het kijken
Okayquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, een lelijkerd dus. Ga maar terug naar VBL-SC. Of moet ik daar ook weer komen? Laatst stuurde je me weg en schold je me verrot uit.
Knut is de man die zich financieel onafhankelijk werkt om mij, tegen die tijd heus in de goot belandt, een baan aan te kunnen bieden als archiefmedewerkerquote:
Dat blijkt meer dan terecht te zijn geweestquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, een lelijkerd dus. Ga maar terug naar VBL-SC. Of moet ik daar ook weer komen? Laatst stuurde je me weg en schold je me verrot uit.
Ouwe wereldreiziger. Hoe was het op de Filipijnen?quote:
Neen. Misschien dat je Firefly bedoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Fringe niet zo'n serie welke te vroeg gecanceld is?
Ik zie Knut maar iemand van FOK! die niet met zijn agressie en woede kan omgaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut is de man die zich financieel onafhankelijk werkt om mij, tegen die tijd heus in de goot belandt, een baan aan te kunnen bieden als archiefmedewerker
Waar die hype vandaan komt snap ik nog altijd niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek Firefly, want het had gelukkig maar 1 seizoen.
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat blijkt meer dan terecht te zijn geweest
Okquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu gaat Knut je vermoorden
Ik zeg, die man zit in LotR!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen. Misschien dat je Firefly bedoelt?
[ afbeelding ]
Een van de beste rollen ooit in een serie imo
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie Knut maar iemand van FOK! die niet met zijn agressie en woede kan omgaan.
Dat kan kloppen, maar passie is een goede drijfveer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu gaat Knut je vermoorden
Mixed feelings. Ik ben wel kanjerbruin geworden. DonRaja is er niks bij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouwe wereldreiziger. Hoe was het op de Filipijnen?
Ik heb een nieuwe baan met een eigen kamer en weinig taken behalve andere mensen aan het werk zetten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef JanCees het volgende:
Wat had je achterlijk veel posts Knut
daar heeft knut zijn racefiets en wijf voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie Knut maar iemand van FOK! die niet met zijn agressie en woede kan omgaan.
Ah. Zit dat zo? Dan mag ik Knut niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heeft knut zijn racefiets en wijf voor
FOK! gebruikt hij om Japan te promoten
Ik heb opeens een idee voor een serie gebaseerd op het leven van een curling team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar die hype vandaan komt snap ik nog altijd niet.
Was zeker behoorlijk armoedig daar ofniet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mixed feelings. Ik ben wel kanjerbruin geworden. DonRaja is er niks bij.
[..]
Ik heb een nieuwe baan met een eigen kamer en weinig taken behalve andere mensen aan het werk zetten.
hoezoquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah. Zit dat zo? Dan mag ik Knut niet.
ik ken een gozer die allergisch is voor condoomsquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hij neukt vrouwen, daar ben ik allergisch voor
sorry
Daar is elke gozer allergisch voor. Tering dingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ken een gozer die allergisch is voor condooms
einde random weetje
Over het Noorse team dan wel. Elk toernooi andere broekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb opeens een idee voor een serie gebaseerd op het leven van een curling team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over het Noorse team dan wel. Elke toernooi andere broeken![]()
![]()
het dartsen van de olympische spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Nogal. Laos en Birma zouden de 50 jaar terug in de tijd armoe landjes van ZO Azie zijn maar ik heb in de Filipijnen veel meer armoe gezien. Is zo scheef verdeeld. Manila staat vol met wolkenkrabbers en villa's maar slapen ook duizenden mensen op de stoep. Dat is in Laos niet zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was zeker behoorlijk armoedig daar ofniet?
zodra aids en welke soa dan ook mysterieus ophouden te bestaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is elke gozer allergisch voor. Tering dingen.
Wanneer komt die mannenpil?
[..]
![]()
Rawr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Uit het hart.
Ik durf te wedden dat jij een halve curling wedstrijd volhoudt als veger.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
het dartsen van de olympische spelen
[..]
![]()
dit is wel stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.![]()
![]()
ik kan denk ik nog geen halve wedstrijd geconcentreerd gooienquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij een halve curling wedstrijd volhoudt als veger.
Ja maar ik bedoel ook meer van de tyfoonquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nogal. Laos en Birma zouden de 50 jaar terug in de tijd armoe landjes van ZO Azie zijn maar ik heb in de Filipijnen veel meer armoe gezien. Is zo scheef verdeeld. Manila staat vol met wolkenkrabbers en villa's maar slapen ook duizenden mensen op de stoep. Dat is in Laos niet zo.
maar dan krijg je nog meer hormonen en een nog hogere stemquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is elke gozer allergisch voor. Tering dingen.
Wanneer komt die mannenpil?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar dan krijg je nog meer hormonen en een nog hogere stem
Wat maakt sport een sport voor jou dan? Wat ik aantoon is dat het fysiek wel zwaar is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan denk ik nog geen halve wedstrijd geconcentreerd gooien
je punt?
heeft fok-it een hoge stem?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar dan krijg je nog meer hormonen en een nog hogere stem
Daar heb ik niks van gezien. Alleen in Bohol stonden veel noodtentjes maar dat was vanwege een aardbeving, die 0,0 aandacht kreeg in het westen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook meer van de tyfoon
ik zeg dat het het dartsen van de olypmische spelen isquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat maakt sport een sport voor jou dan? Wat ik aantoon is dat het fysiek wel zwaar is.
Adiosquote:
Ook het stenen wegsturen blijkt een fysieke aanslag op het lichaam te zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat maakt sport een sport voor jou dan? Wat ik aantoon is dat het fysiek wel zwaar is.
Maar wat is dartsen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zeg dat het het dartsen van de olypmische spelen is
niet dat het geen sport is
Curlers zien er afgetrainder uit dan de dartsers though.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zeg dat het het dartsen van de olypmische spelen is
niet dat het geen sport is
Het valt allemaal wel mee.quote:
Dat vegen is best intensief.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Curlers zien er afgetrainder uit dan de dartsers though.
Interessant feitje: op de vorige paralympische winterspelen zijn meer curlers betrapt op dope dan wielrenners tijdens de zomerspelen van 2012quote:
een kroegspelletjequote:
dat zekerquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Curlers zien er afgetrainder uit dan de dartsers though.
De echt goede stoters doen niks onder voor wiskundigegeleerde ook. Hoe zij de kaatsen uitdenken en dit combineren met de gooihoek en hardheid is gewoon geniaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het curling is de perfecte combinatie van fysiek, tactiek en kwaliteit, de ultieme sport.
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:00 schreef Typisch het volgende:
ja jongens leuk
1 stijn op FOK! die een kut sport/spel verdedigt is wel genoeg
Zijn laatste worp tegen Canadaquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
[ afbeelding ]
watquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Interessant feitje: op de vorige paralympische winterspelen zijn meer curlers betrapt op dope dan wielrenners tijdens de zomerspelen van 2012
Lil Kleinequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn laatste worp tegen CanadaHeel het veld leeg ruimen en zelf dik scoren en nog met 6-7 winnen
Hij voelde zich even Hans Kazan
Ja lekker. Was al moe en moet morgen van 8:30 tot 18:00.quote:
Je moeder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:
ik ga een serietje kijken en pitten
zou je ook moeten doen LR
In Japan heb je echt bizar veel dartskroegen. 1 keer binnen geweest en iedereen, hele kroeg, staat als een gek te gooien in profi dartspakjes.quote:
aftaaienquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja lekker. Was al moe en moet morgen van 8:30 tot 18:00.
Niet gaan is zowaar een keer ook geen optie... Nog maar een Lil Kleine nummer en dan aftaaien YAAAAAW
hier nog een laatste adrenaline rushquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja lekker. Was al moe en moet morgen van 8:30 tot 18:00.
Niet gaan is zowaar een keer ook geen optie... Nog maar een Lil Kleine nummer en dan aftaaien YAAAAAW
Allemaal Hashimoto fans daar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan heb je echt bizar veel dartskroegen. 1 keer binnen geweest en iedereen, hele kroeg, staat als een gek te gooien in profi dartspakjes.
Dat is niet mn favoriete sport-bierlocatie though. Dat zijn de battingcages![]()
Midden in de hoerenbuurt van Tokyo, tot een uur of 6 open, met goedkoop bier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk hoe briljant dat zou zijn om in Nederland op te zetten. Maar als je even verder nadenkt weet je dat Nederlanders+Marokanen+Bier+Honkbalknuppels waarschijnlijk geen goede combo is.
http://www.outsideonline.(...)ling-for-Doping.htmlquote:
doe normaalquote:
Nooit van gehoord. Baseball in Japan staat niet helemaal gelijk aan de variant die ze in de USA spelen. Kleinere bal enzo. Het is voor de Amerikanen haast niet te doen om professioneel in Japan te spelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal Hashimoto fans daar?
baasquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan heb je echt bizar veel dartskroegen. 1 keer binnen geweest en iedereen, hele kroeg, staat als een gek te gooien in profi dartspakjes.
Dat is niet mn favoriete sport-bierlocatie though. Dat zijn de battingcages![]()
Midden in de hoerenbuurt van Tokyo, tot een uur of 6 open, met goedkoop bier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk hoe briljant dat zou zijn om in Nederland op te zetten. Maar als je even verder nadenkt weet je dat Nederlanders+Marokanen+Bier+Honkbalknuppels waarschijnlijk geen goede combo is.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik steek zo mn dikke dollo in dr poes jwz kkgeil
Nooit gehoord van de man die Van Gerwen bijna van zijn titel beroofde met zijn goddelijke spel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Baseball in Japan staat niet helemaal gelijk aan de variant die ze in de USA spelen. Kleinere bal enzo. Het is voor de Amerikanen haast niet te doen om professioneel in Japan te spelen.
Als hij niet binnen 10 minuten weg is post ik zijn jihadistbaardfoto.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe normaal
lr is een welbeschaafde jongeman die zelf kan beslissen wanneer hij zijn ogen sluit voor rust
doe tien secondenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als hij niet binnen 10 minuten weg is post ik zijn jihadistbaardfoto.
Heb jij 'm ook in je dm box ontvangen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh, die heeft Stijn me wel eens gestuurd jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de man die Van Gerwen bijna van zijn titel beroofde met zijn goddelijke spel?
Ik vond LR ook echt een LR maar toen werd hij boosquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij 'm ook in je dm box ontvangen?
Hij had speciaal voor mij zijn noorse kabeltrui aangedaan, echt super geil.
Ik dacht dat ik de enige was met die jihadistbaardfoto.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij 'm ook in je dm box ontvangen?
Hij had speciaal voor mij zijn noorse kabeltrui aangedaan, echt super geil.
Ik weet niet of we wel dezelfde foto hebben, want hier heeft hij meer een baardje van een week ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die jihadistbaardfoto.
Oh je hebt de kabeltruifotoquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of we wel dezelfde foto hebben, want hier heeft hij meer een baardje van een week ofzo.
Fuck fuck fuck ik ben weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Collectersitemquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, echt een hele mooi trui is het. Na te bestellen bij Wehkamp.
Ik ga hem gelijk bestellenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, echt een hele mooi trui is het. Na te bestellen bij Wehkamp.
NEEquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck fuck fuck ik ben weg.
Welterustenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck fuck fuck ik ben weg.
Ja dat doe ik dus heel veelquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:19 schreef JanCees het volgende:
Weet je hoe je aan veel posts komt, knut? Elke quote beantwoorden in een nieuwe post en vooral geen posts editen voor een dubbelpost.
Dat heb ik hier geleerd.
Maar ik leer het welquote:
Ok ik blijfquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja verdomme jullie zeiden net dat ik nog bier moest halen.
Dan blijf ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja verdomme jullie zeiden net dat ik nog bier moest halen.
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan blijf ik.
Maar dat heb ik nooit gezegd.
Examen Nederlands VWO bij het samenvatten van een tekst letterlijk iedere eerste zin overgeschreven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees ondertussen een artikel aan de hand van de eerste regel van elke alinea.
Moest ik ook vanochtend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik fiets om half 7 naar het station.
Ik post mobiel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/19851-japanse-skivreugde-1998.html
Mooi he
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/19851-japanse-skivreugde-1998.html
Mooi he
Koffiequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moest ik ook vanochtend.
Zo'n dag sloopt me mentaal. Al was ik vandaag opmerkelijk vrolijk.
Een klootvioolquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Maher?
Afschuwelijk na die wedstrijd tegen RKC.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Maher?
Ik heb jullie nog gewaarschuwd maar helaas kwam mijn brandbrief niet op het bureau van brands (haha brandbrief brands) terecht.quote:
Trustequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:35 schreef JanCees het volgende:
Oke. Dat waren toch zeker 10 minuten extra.
Welterusten.
Dit moet olympisch worden. Desnoods op de zomerspelen. Evenals sneeuwbalgooien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een schitterende sportDie grote band
En dan hebben wij de TV Kantine
Dat zal een band scheppen tussen de fans wereldwijd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit moet olympisch worden. Desnoods op de zomerspelen. Evenals sneeuwbalgooien.
Is achteraf gepraat dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog gewaarschuwd maar helaas kwam mijn brandbrief niet op het bureau van brands (haha brandbrief brands) terecht.
Eigenlijk zou ik best een goede scout zijn. Nog voor Pelle in beeld kwam bij de directie al getipt
Ik heb Sierd de Vos groot gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had Messi al gespot toen hij vier was.
Aan het begin vier verschillende dingen roepen, achteraf degene quoten die het best is uitgekomen zonder link om het voor ons te controleren. Uh-uh.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maher gaat falen dit jaar.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te goed voor.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.
Lukt 1 keer en dan ziet het er tof uit, maar de volgende 19 keer is het gewoon balverlies.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden?
Maher keek altijd of mensen vrij stonden alleen in de laatste aanval ging hij voor eigen succes.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kijk nou maar aan het eind van het seizoen hoeveel hij je heeft opgeleverd.
http://fok.nl/sherlock/in(...)t=Maher¬intopic=0quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan het begin vier verschillende dingen roepen, achteraf degene quoten die het best is uitgekomen zonder link om het voor ons te controleren. Uh-uh.
Dit is waar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Sierd de Vos groot gemaakt.
Moet denken aan die berichten soms op Voetbalzonequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had Messi al gespot toen hij vier was.
Hahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet denken aan die berichten soms op Voetbalzone![]()
Feyenoord was 1 stap verwijderd van Ronaldo
Ajax greep 10 jaar geleden naast Messi
Zidane was bijna van Sparta geweest.
alsjeblieft zeg
Je moet ook niet naar voetbalzone gaan he gekkie. Gewoon op FOK! blijven, daar praten we op niveau over voetbal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet denken aan die berichten soms op Voetbalzone![]()
Feyenoord was 1 stap verwijderd van Ronaldo
Ajax greep 10 jaar geleden naast Messi
Zidane was bijna van Sparta geweest.
alsjeblieft zeg
Sowieso achterlijke site, die kopjes veranderd zodat artikels meer clicks krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 04:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel grappig dat Lukaku blijkbaar echt werk van is gemaakt. Van de exotische optie's misschien wel meest genoemd hier (en even vaak weer afgeschoten, of zelfs te licht bevonden want Fernandez). Bleek dus even onhaalbaar als Kuyt en Castaignos.
Ik bedacht me trouwens, zouden we niet (half)jaartje Pelle kunnen huren () Vorig jaar verhuurd door Parma en opnieuw weinig indruk. Dit jaar nog geen nieuwe huurclub en rugnummer 99 bij Parma. Weet het, vrijwel overal gefaald en scoort vrijwel nooit. Maar wel iemand die je tenminste diep in de spits aan kan spelen en dan de bal ff vasthoudt of kaatsje opzet. Zou volgens mij best een vooruitgang zijn t.o.v. Fernandez of Cisse.
Maar ja.. Pelle..
Het is af en toe wel vermakelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar voetbalzone gaan he gekkie. Gewoon op FOK! blijven, daar praten we op niveau over voetbal.
Kom er nooit. Vi en futbol24 is alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso achterlijke site, die kopjes veranderd zodat artikels meer clicks krijgen.
Ik kan hier echt heel erg boos om worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar een Sport1 Go abonnementje krijgen? Ho maar.
Goal.com is ook wel aardige site.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom er nooit. Vi en futbol24 is alles wat ik nodig heb.
De volgende keer als je de Schel in de Kuip ziet moet je hem maar eens goed de waarheid zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan hier echt heel erg boos om worden.
En dat doe ik dan ook
Ik ga gelijk een brief schrijven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende keer als je de Schel in de Kuip ziet moet je hem maar eens goed de waarheid zeggen.
Vrijdag rond half negen is hij in het mediapark te Hilversum.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een brief schrijven.
Te veel op wedden gericht; dat doe ik toch niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goal.com is ook wel aardige site.
Caland zag het ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrijdag rond half negen is hij in het mediapark te Hilversum.
Mediapark kan ik op de racefiets, gelijk solliciteren bij tourdejour.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
Met alle respect, maar iemand als Guidetti staat ook nog steeds een traptrede of 20 onder Bojan natuurlijk.
En de vijver Guidetti moeten we in vissen, relatief onbekende talenten die wat toe kunnen voegen. Iemand noemde hier Pellé, zou ik ook een zeer interessante optie vinden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Graciano Pelle? En voor die kneus Achahbar op de bank zetten...
For real man?
Ik wou ik ook niet somsquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te veel op wedden gericht; dat doe ik toch niet.
Wedden op deze Eredivisie lijkt me geen bal aan. Althans, wel iets aan, maar slecht voor je portemonneequote:
Eredivisie moet je ook alleen op goals weddenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wedden op deze Eredivisie lijkt me geen bal aan. Althans, wel iets aan, maar slecht voor je portemonneeIk had laatst wel alle vier (vijf?) de wedstrijden op een speeldag goed voorspeld
Guidetti een traptrede of 20 onder Bojan? Die snap ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Caland zag het ook
[..]
Mediapark kan ik op de racefiets, gelijk solliciteren bij tourdejour.
Laats met dat eredivisie voorspellen op FOK! had ik een hele speelronde maar 1 goed ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eredivisie moet je ook alleen op goals wedden
Bojan speelde toen nog gewoon bij Barca.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Guidetti een traptrede of 20 onder Bojan? Die snap ik niet.
Je kunt echt nergens op aan. Ik moet zeggen dat ik merk dat fans van de kleinere clubs (zoals ik) vaak meer goed hebben dan fans van de grote drie. Die zijn geneigd zowel zichzelf als de andere grote clubs hoger in te schatten dan ze zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laats met dat eredivisie voorspellen op FOK! had ik een hele speelronde maar 1 goed ofzo
Schiet niet op inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laats met dat eredivisie voorspellen op FOK! had ik een hele speelronde maar 1 goed ofzo
Ik had PEC-Ajax gelijk voorspeldquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt echt nergens op aan. Ik moet zeggen dat ik merk dat fans van de kleinere clubs (zoals ik) vaak meer goed hebben dan fans van de grote drie. Die zijn geneigd zowel zichzelf als de andere grote clubs hoger in te schatten dan ze zijn.
Ik heb het nergens opgeschreven, maar ik zei van te voren Ajax 0-2.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had PEC-Ajax gelijk voorspeld
Tegen PSV wedden is wel lucratief dit seizoen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt echt nergens op aan. Ik moet zeggen dat ik merk dat fans van de kleinere clubs (zoals ik) vaak meer goed hebben dan fans van de grote drie. Die zijn geneigd zowel zichzelf als de andere grote clubs hoger in te schatten dan ze zijn.
Mooi om terug te lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk is zo'n Pellé geen goaltjesdie
De enige die ik toen goed had was dat mijn eigen club (FC Groningen) van Ajax zou verliezen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV in een uitwedstrijd is dit seizoen meer dan de helft van de tijd raak jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen PSV wedden is wel lucratief dit seizoen.
Groningen verdiende in elk geval een punt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige die ik toen goed had was dat mijn eigen club (FC Groningen) van Ajax zou verliezen.
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen verdiende in elk geval een punt.
En PSV blijft hoge odds krijgen in uitwedstrijden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV in een uitwedstrijd is dit seizoen meer dan de helft van de tijd raak ja
Odds zijn sowieso af en toe veel te hoog natuurlijk. Spurs stond vandaag op 2.40 ofzo, terwijl Newcastle veel mensen mist. En ze winnen ook gewoon met 4-0.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En PSV blijft hoge odds krijgen in uitwedstrijden.
Maar ook daar weer zo onvoorspelbaar als wat. Dacht dat Utreg geen spaan heel zou laten van PSV, en toen wonnen ze ineens weer 5-1.
Het was zelfs zo erg dat het gewoon waarschijnlijker was dat Cambuur van PSV zou winnen dan andersom.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ook daar weer zo onvoorspelbaar als wat. Dacht dat Utreg geen spaan heel zou laten van PSV, en toen wonnen ze ineens weer 5-1.
Die had ik wel goed geloof ik. Niet dat het zo'n feest zou worden, maar Utrecht is aan een dramatische reeks bezig. Die laten over zich heen lopen nu. Eén punt uit zeven wedstrijdenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Odds staan echt niet te hoog hoor. Dan kunnen ze wel opdoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Odds zijn sowieso af en toe veel te hoog natuurlijk. Spurs stond vandaag op 2.40 ofzo, terwijl Newcastle veel mensen mist. En ze winnen ook gewoon met 4-0.
Utreg is echt kak dit jaar. Wouters heeft het niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die had ik wel goed geloof ik. Niet dat het zo'n feest zou worden, maar Utrecht is aan een dramatische reeks bezig. Die laten over zich heen lopen nu. Eén punt uit zeven wedstrijdenDie gaan het nog een zwaar krijgen, want de volgende vier wedstrijden zijn AZ, Grunn, PSV en Twente.
edit: Oh, toen ze van PSV verloren was die reeks nog niet bezig natuurlijkIk
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar na vanavond mogen we nog steeds hopen op de Coolsingel
Ik had van de zomer toen ik mij verveelde maar met 20 euro begonnen en toen ik 40 had ben ik maar gestopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Odds staan echt niet te hoog hoor. Dan kunnen ze wel opdoeken.
Ik heb een tijdje wat geld ingestopt, maar uiteindelijk is het gewoon niet winstgevend. Het is in feite niets anders dan een fruitmachine.
Met hele goede voetbalkennis vergroot je je kansen op lange termijn, maar op korte termijn is het soms gewoon een kansspel inderdaad. De odds maken niet zo veel uit, als NEC tegen Utrecht speelt kan het nou eenmaal alle kanten op (om maar eens een wedstrijd te noemen).quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Odds staan echt niet te hoog hoor. Dan kunnen ze wel opdoeken.
Ik heb een tijdje wat geld ingestopt, maar uiteindelijk is het gewoon niet winstgevend. Het is in feite niets anders dan een fruitmachine.
Hoe lang blijft die nog?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utreg is echt kak dit jaar. Wouters heeft het niet meer.
Twente stal een puntje van Groningen, erg lafjes allemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar na vanavond mogen we nog steeds hopen op de Coolsingel
Die verdediger van Groningen die de bal net naast eigen doel schoof zonder speler van Twente in de buurtquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twente stal een puntje van Groningen, erg lafjes allemaal.
Zal vanwege opgebouwde krediet wel jaar mogen afmaken, of het moet echt helemaal instorten.quote:
Kolo Touré heeft hem vandaag nagedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
Deze kan ik ook honderd keer terugkijken
Ja, alleen zijn alle goede spelers geblesseerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal vanwege opgebouwde krediet wel jaar mogen afmaken, of het moet echt helemaal instorten.
Utreg heeft een stuk betere selectie dan de huidige plaats op de ranglijst zou doen geloven. Je moet eigenlijk minstens playoffs spelen.
Ik dezequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
Deze kan ik ook honderd keer terugkijken
Die is iets minder leuk maar prima goaltjequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kolo Touré heeft hem vandaag nagedaan
https://vine.co/v/M7u7v6YVeHE
Dat is vet ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik deze
Tofste wedstrijd die ik ooit buiten de kuip heb gezien
Goed elftal hadden ze toen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik deze
Tofste wedstrijd die ik ooit buiten de kuip heb gezien
Vorm, van Wolfswinkel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie speelden er toen? Onder andere?
Mwa. De ruiter, Toornstra, Ayoub, Oar zijn toch al een tijdje fit. Dat zijn al spelers die eigenlijk te goed zijn voor een team als Utreg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn alle goede spelers geblesseerd.En de rest speelt als een stel natte servetten. Het is echt dramatisch. Stel nou dat Utrecht verliest van AZ, Twente en PSV (lijkt me heel realistisch). Puntje tegen Groningen. Wat dan?
Ja, dat is waar, maar Roda is ook een slecht team met een paar goede spelers. Kijk wat Utrecht nog op de bank heeft:quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. De ruiter, Toornstra, Ayoub, Oar zijn toch al een tijdje fit. Dat zijn al spelers die eigenlijk te goed zijn voor een team als Utreg.
quote:Adam Sarota (geschorst), Dave Bulthuis (knie), Edouard Duplan (knie), Willem Janssen (knie), Johan Mårtensson (enkel), Jacob Mulenga (bovenbeen), Cedric van der Gun (knie) en Kai Heerings (teen).
Toen zag Van Halst het ook opeensquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In dat seizoen Strootman in de wedstrijd tegen Ajax![]()
Een geblesseerde Bulthuis is een zegen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar Roda is ook een slecht team met een paar goede spelers. Kijk wat Utrecht nog op de bank heeft:
[..]
Toen hij nog bij Sparta speelde dacht ik altijd dat Falkenburg veel beter ging wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zag Van Halst het ook opeens
Er was 1 man in Nederland die wist dat het anders was:quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen hij nog bij Sparta speelde dacht ik altijd dat Falkenburg veel beter ging worden
Ik hoop dat GAE en Cambuur erin blijven in ieder geval.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
Wie gaat er direct degraderen, en gaan er ook ploegen indirect?
Maar wie gaan er uit denk je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat GAE en Cambuur erin blijven in ieder geval.
Kenden zij ook alle teksten van Lee Towers dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn allermooiste wedstrijd is Feyenoord - Glasgow Rangers in de Uefa Cup 2002. Hele stadion nog tot een kwartier na laatste fluitsignaal volle bak zingen, inclusief de fans van Glasgow die verloren
Iedereen kent you never wok a loon toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kenden zij ook alle teksten van Lee Towers dan?
Nec rechtstreeks. Verder hoop ik roda nog.quote:
Dat hoop ik ieder jaar maar op 1 of andere manier weten ze altijd in de laatste speelronden te ontsnappenquote:
Die wedstrijd tegen Excelsiorquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ieder jaar maar op 1 of andere manier weten ze altijd in de laatste speelronden te ontsnappen
Ze zijn wel hun beste speler kwijt, want Van Nieff moest terug naar Grunnquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop dat Dordrecht promoveert.
En Hahn ook weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn wel hun beste speler kwijt, want Van Nieff moest terug naar Grunn
Vidmarquote:
Nee. Fledderus toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spata ja, dat Hupperts net voor tijd de winnende scoorde
Dan volg je het nog niet zo lang. Willem 2 was toch wel aardig stabiel. Heeft zelfs een paar jaar als een soort voorloper van AZ in de (sub)top gespeeld. Champions League ditdat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel tof dat er (hoogstwaarschijnlijk) een ploeg gaat degraderen die lang in de Eredivisie heeft gespeeld. Sinds ik voetbal volg was het altijd een beetje stuivertje wisselen tussen Willem II, VVV en dat soort clubs.
Je kan je ook niet voorstellen dat in begin jaren 90 Twente nog eerste divisie speelde. En 1998 WIllem II CL haalde met Ajax samenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel tof dat er (hoogstwaarschijnlijk) een ploeg gaat degraderen die lang in de Eredivisie heeft gespeeld. Sinds ik voetbal volg was het altijd een beetje stuivertje wisselen tussen Willem II, VVV en dat soort clubs.
Ik ben niet zo oud, en volgde een tijdje meer de Eerste Divisie omdat Zwolle daar speelde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan volg je het nog niet zo lang. Willem 2 was toch wel aardig stabiel. Heeft zelfs een paar jaar als een soort voorloper van AZ in de (sub)top gespeeld. Champions League ditdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |