Ik hoop dat GAE en Cambuur erin blijven in ieder geval.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
Wie gaat er direct degraderen, en gaan er ook ploegen indirect?
Maar wie gaan er uit denk je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat GAE en Cambuur erin blijven in ieder geval.
Kenden zij ook alle teksten van Lee Towers dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn allermooiste wedstrijd is Feyenoord - Glasgow Rangers in de Uefa Cup 2002. Hele stadion nog tot een kwartier na laatste fluitsignaal volle bak zingen, inclusief de fans van Glasgow die verloren
Iedereen kent you never wok a loon toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kenden zij ook alle teksten van Lee Towers dan?
Nec rechtstreeks. Verder hoop ik roda nog.quote:
Dat hoop ik ieder jaar maar op 1 of andere manier weten ze altijd in de laatste speelronden te ontsnappenquote:
Die wedstrijd tegen Excelsiorquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ieder jaar maar op 1 of andere manier weten ze altijd in de laatste speelronden te ontsnappen
Ze zijn wel hun beste speler kwijt, want Van Nieff moest terug naar Grunnquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop dat Dordrecht promoveert.
En Hahn ook weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn wel hun beste speler kwijt, want Van Nieff moest terug naar Grunn
Vidmarquote:
Nee. Fledderus toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spata ja, dat Hupperts net voor tijd de winnende scoorde
Dan volg je het nog niet zo lang. Willem 2 was toch wel aardig stabiel. Heeft zelfs een paar jaar als een soort voorloper van AZ in de (sub)top gespeeld. Champions League ditdat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel tof dat er (hoogstwaarschijnlijk) een ploeg gaat degraderen die lang in de Eredivisie heeft gespeeld. Sinds ik voetbal volg was het altijd een beetje stuivertje wisselen tussen Willem II, VVV en dat soort clubs.
Je kan je ook niet voorstellen dat in begin jaren 90 Twente nog eerste divisie speelde. En 1998 WIllem II CL haalde met Ajax samenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel tof dat er (hoogstwaarschijnlijk) een ploeg gaat degraderen die lang in de Eredivisie heeft gespeeld. Sinds ik voetbal volg was het altijd een beetje stuivertje wisselen tussen Willem II, VVV en dat soort clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |