Twente stal een puntje van Groningen, erg lafjes allemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar na vanavond mogen we nog steeds hopen op de Coolsingel
Die verdediger van Groningen die de bal net naast eigen doel schoof zonder speler van Twente in de buurtquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twente stal een puntje van Groningen, erg lafjes allemaal.
Zal vanwege opgebouwde krediet wel jaar mogen afmaken, of het moet echt helemaal instorten.quote:
Kolo Touré heeft hem vandaag nagedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
Deze kan ik ook honderd keer terugkijken
Ja, alleen zijn alle goede spelers geblesseerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal vanwege opgebouwde krediet wel jaar mogen afmaken, of het moet echt helemaal instorten.
Utreg heeft een stuk betere selectie dan de huidige plaats op de ranglijst zou doen geloven. Je moet eigenlijk minstens playoffs spelen.
Ik dezequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
Deze kan ik ook honderd keer terugkijken
Die is iets minder leuk maar prima goaltjequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kolo Touré heeft hem vandaag nagedaan
https://vine.co/v/M7u7v6YVeHE
Dat is vet ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik deze
Tofste wedstrijd die ik ooit buiten de kuip heb gezien
Goed elftal hadden ze toen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik deze
Tofste wedstrijd die ik ooit buiten de kuip heb gezien
Vorm, van Wolfswinkel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie speelden er toen? Onder andere?
Mwa. De ruiter, Toornstra, Ayoub, Oar zijn toch al een tijdje fit. Dat zijn al spelers die eigenlijk te goed zijn voor een team als Utreg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn alle goede spelers geblesseerd.En de rest speelt als een stel natte servetten. Het is echt dramatisch. Stel nou dat Utrecht verliest van AZ, Twente en PSV (lijkt me heel realistisch). Puntje tegen Groningen. Wat dan?
Ja, dat is waar, maar Roda is ook een slecht team met een paar goede spelers. Kijk wat Utrecht nog op de bank heeft:quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. De ruiter, Toornstra, Ayoub, Oar zijn toch al een tijdje fit. Dat zijn al spelers die eigenlijk te goed zijn voor een team als Utreg.
quote:Adam Sarota (geschorst), Dave Bulthuis (knie), Edouard Duplan (knie), Willem Janssen (knie), Johan Mårtensson (enkel), Jacob Mulenga (bovenbeen), Cedric van der Gun (knie) en Kai Heerings (teen).
Toen zag Van Halst het ook opeensquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In dat seizoen Strootman in de wedstrijd tegen Ajax![]()
Een geblesseerde Bulthuis is een zegen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar Roda is ook een slecht team met een paar goede spelers. Kijk wat Utrecht nog op de bank heeft:
[..]
Toen hij nog bij Sparta speelde dacht ik altijd dat Falkenburg veel beter ging wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zag Van Halst het ook opeens
Er was 1 man in Nederland die wist dat het anders was:quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen hij nog bij Sparta speelde dacht ik altijd dat Falkenburg veel beter ging worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |