Bojan speelde toen nog gewoon bij Barca.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Guidetti een traptrede of 20 onder Bojan? Die snap ik niet.
Je kunt echt nergens op aan. Ik moet zeggen dat ik merk dat fans van de kleinere clubs (zoals ik) vaak meer goed hebben dan fans van de grote drie. Die zijn geneigd zowel zichzelf als de andere grote clubs hoger in te schatten dan ze zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laats met dat eredivisie voorspellen op FOK! had ik een hele speelronde maar 1 goed ofzo
Schiet niet op inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laats met dat eredivisie voorspellen op FOK! had ik een hele speelronde maar 1 goed ofzo
Ik had PEC-Ajax gelijk voorspeldquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt echt nergens op aan. Ik moet zeggen dat ik merk dat fans van de kleinere clubs (zoals ik) vaak meer goed hebben dan fans van de grote drie. Die zijn geneigd zowel zichzelf als de andere grote clubs hoger in te schatten dan ze zijn.
Ik heb het nergens opgeschreven, maar ik zei van te voren Ajax 0-2.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had PEC-Ajax gelijk voorspeld
Tegen PSV wedden is wel lucratief dit seizoen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt echt nergens op aan. Ik moet zeggen dat ik merk dat fans van de kleinere clubs (zoals ik) vaak meer goed hebben dan fans van de grote drie. Die zijn geneigd zowel zichzelf als de andere grote clubs hoger in te schatten dan ze zijn.
Mooi om terug te lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk is zo'n Pellé geen goaltjesdie
De enige die ik toen goed had was dat mijn eigen club (FC Groningen) van Ajax zou verliezen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV in een uitwedstrijd is dit seizoen meer dan de helft van de tijd raak jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen PSV wedden is wel lucratief dit seizoen.
Groningen verdiende in elk geval een punt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige die ik toen goed had was dat mijn eigen club (FC Groningen) van Ajax zou verliezen.
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen verdiende in elk geval een punt.
En PSV blijft hoge odds krijgen in uitwedstrijden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV in een uitwedstrijd is dit seizoen meer dan de helft van de tijd raak ja
Odds zijn sowieso af en toe veel te hoog natuurlijk. Spurs stond vandaag op 2.40 ofzo, terwijl Newcastle veel mensen mist. En ze winnen ook gewoon met 4-0.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En PSV blijft hoge odds krijgen in uitwedstrijden.
Maar ook daar weer zo onvoorspelbaar als wat. Dacht dat Utreg geen spaan heel zou laten van PSV, en toen wonnen ze ineens weer 5-1.
Het was zelfs zo erg dat het gewoon waarschijnlijker was dat Cambuur van PSV zou winnen dan andersom.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ook daar weer zo onvoorspelbaar als wat. Dacht dat Utreg geen spaan heel zou laten van PSV, en toen wonnen ze ineens weer 5-1.
Die had ik wel goed geloof ik. Niet dat het zo'n feest zou worden, maar Utrecht is aan een dramatische reeks bezig. Die laten over zich heen lopen nu. Eén punt uit zeven wedstrijdenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Odds staan echt niet te hoog hoor. Dan kunnen ze wel opdoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Odds zijn sowieso af en toe veel te hoog natuurlijk. Spurs stond vandaag op 2.40 ofzo, terwijl Newcastle veel mensen mist. En ze winnen ook gewoon met 4-0.
Utreg is echt kak dit jaar. Wouters heeft het niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die had ik wel goed geloof ik. Niet dat het zo'n feest zou worden, maar Utrecht is aan een dramatische reeks bezig. Die laten over zich heen lopen nu. Eén punt uit zeven wedstrijdenDie gaan het nog een zwaar krijgen, want de volgende vier wedstrijden zijn AZ, Grunn, PSV en Twente.
edit: Oh, toen ze van PSV verloren was die reeks nog niet bezig natuurlijkIk
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar na vanavond mogen we nog steeds hopen op de Coolsingel
Ik had van de zomer toen ik mij verveelde maar met 20 euro begonnen en toen ik 40 had ben ik maar gestopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Odds staan echt niet te hoog hoor. Dan kunnen ze wel opdoeken.
Ik heb een tijdje wat geld ingestopt, maar uiteindelijk is het gewoon niet winstgevend. Het is in feite niets anders dan een fruitmachine.
Met hele goede voetbalkennis vergroot je je kansen op lange termijn, maar op korte termijn is het soms gewoon een kansspel inderdaad. De odds maken niet zo veel uit, als NEC tegen Utrecht speelt kan het nou eenmaal alle kanten op (om maar eens een wedstrijd te noemen).quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Odds staan echt niet te hoog hoor. Dan kunnen ze wel opdoeken.
Ik heb een tijdje wat geld ingestopt, maar uiteindelijk is het gewoon niet winstgevend. Het is in feite niets anders dan een fruitmachine.
Hoe lang blijft die nog?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utreg is echt kak dit jaar. Wouters heeft het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |