abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136652231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Guidetti een traptrede of 20 onder Bojan? Die snap ik niet.
Bojan speelde toen nog gewoon bij Barca.

Als je hem nu iedere week ziet falen in de eredivisie snap je echt niet hoe hij nog tot 104 wedstrijden voor Barca is gekomen :')
pi_136652235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Laats met dat eredivisie voorspellen op FOK! had ik een hele speelronde maar 1 goed ofzo :')
Je kunt echt nergens op aan. Ik moet zeggen dat ik merk dat fans van de kleinere clubs (zoals ik) vaak meer goed hebben dan fans van de grote drie. Die zijn geneigd zowel zichzelf als de andere grote clubs hoger in te schatten dan ze zijn. :D
pi_136652241
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Laats met dat eredivisie voorspellen op FOK! had ik een hele speelronde maar 1 goed ofzo :')
Schiet niet op inderdaad.
Maar bijna elke wedstrijd is wel over 2.5 goals, dat levert soms nog wel aardig wat op :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_136652244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je kunt echt nergens op aan. Ik moet zeggen dat ik merk dat fans van de kleinere clubs (zoals ik) vaak meer goed hebben dan fans van de grote drie. Die zijn geneigd zowel zichzelf als de andere grote clubs hoger in te schatten dan ze zijn. :D
Ik had PEC-Ajax gelijk voorspeld :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_136652247
Ik hoop zo dat PEC kan winnen zondag ;( Als je verliest is het weer dat kolereschuiven in het rechterrijtje, bij winst sta je echt serieus los van de rest. Cambuur-uit is wel echt kut.
pi_136652250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik had PEC-Ajax gelijk voorspeld :+
Ik heb het nergens opgeschreven, maar ik zei van te voren Ajax 0-2. :')
pi_136652251
Je kan zien dat hier de kenners zitten

1. Johannes_vermeer - 140
2. Fok-it - 138
pi_136652253
quote:

[..]

Tegen PSV wedden is wel lucratief dit seizoen.
pi_136652255
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk is zo'n Pellé geen goaltjesdie
Mooi om terug te lezen _O-
pi_136652261
quote:

[..]

De enige die ik toen goed had was dat mijn eigen club (FC Groningen) van Ajax zou verliezen.
pi_136652263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tegen PSV wedden is wel lucratief dit seizoen.
PSV in een uitwedstrijd is dit seizoen meer dan de helft van de tijd raak ja :')
pi_136652267
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De enige die ik toen goed had was dat mijn eigen club (FC Groningen) van Ajax zou verliezen.
Groningen verdiende in elk geval een punt. :{
pi_136652272
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Groningen verdiende in elk geval een punt. :{
Dat klopt ja.
pi_136652275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

PSV in een uitwedstrijd is dit seizoen meer dan de helft van de tijd raak ja :')
En PSV blijft hoge odds krijgen in uitwedstrijden.

Maar ook daar weer zo onvoorspelbaar als wat. Dacht dat Utreg geen spaan heel zou laten van PSV, en toen wonnen ze ineens weer 5-1.
pi_136652283
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maar ook daar weer zo onvoorspelbaar als wat. Dacht dat Utreg geen spaan heel zou laten van PSV, en toen wonnen ze ineens weer 5-1.
Odds zijn sowieso af en toe veel te hoog natuurlijk. Spurs stond vandaag op 2.40 ofzo, terwijl Newcastle veel mensen mist. En ze winnen ook gewoon met 4-0.
pi_136652286
quote:

[..]

Het was zelfs zo erg dat het gewoon waarschijnlijker was dat Cambuur van PSV zou winnen dan andersom.

En op dat moment dat winst van PSV de meest knotsgekke optie is gebeurt dat ook.
pi_136652287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef Tjacka het volgende:
Pelle? :D _O-
hihi
pi_136652293
quote:

[..]

Die had ik wel goed geloof ik. Niet dat het zo'n feest zou worden, maar Utrecht is aan een dramatische reeks bezig. Die laten over zich heen lopen nu. Eén punt uit zeven wedstrijden :') Die gaan het nog een zwaar krijgen, want de volgende vier wedstrijden zijn AZ, Grunn, PSV en Twente.

edit: Oh, toen ze van PSV verloren was die reeks nog niet bezig natuurlijk :+ Ik :')
pi_136652298
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Odds zijn sowieso af en toe veel te hoog natuurlijk. Spurs stond vandaag op 2.40 ofzo, terwijl Newcastle veel mensen mist. En ze winnen ook gewoon met 4-0.
Odds staan echt niet te hoog hoor. Dan kunnen ze wel opdoeken.

Ik heb een tijdje wat geld ingestopt, maar uiteindelijk is het gewoon niet winstgevend. Het is in feite niets anders dan een fruitmachine.
pi_136652303
Maar na vanavond mogen we nog steeds hopen op de Coolsingel O+
pi_136652304
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die had ik wel goed geloof ik. Niet dat het zo'n feest zou worden, maar Utrecht is aan een dramatische reeks bezig. Die laten over zich heen lopen nu. Eén punt uit zeven wedstrijden :') Die gaan het nog een zwaar krijgen, want de volgende vier wedstrijden zijn AZ, Grunn, PSV en Twente.

edit: Oh, toen ze van PSV verloren was die reeks nog niet bezig natuurlijk :+ Ik :')
Utreg is echt kak dit jaar. Wouters heeft het niet meer.
pi_136652305
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar na vanavond mogen we nog steeds hopen op de Coolsingel O+
_O_
pi_136652306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje wat geld ingestopt, maar uiteindelijk is het gewoon niet winstgevend. Het is in feite niets anders dan een fruitmachine.
Ik had van de zomer toen ik mij verveelde maar met 20 euro begonnen en toen ik 40 had ben ik maar gestopt.
pi_136652307
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Met hele goede voetbalkennis vergroot je je kansen op lange termijn, maar op korte termijn is het soms gewoon een kansspel inderdaad. De odds maken niet zo veel uit, als NEC tegen Utrecht speelt kan het nou eenmaal alle kanten op (om maar eens een wedstrijd te noemen).
pi_136652309
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 02:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Utreg is echt kak dit jaar. Wouters heeft het niet meer.
Hoe lang blijft die nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')