Je schijnt het allemaal zo goed te weten dus dan mag je het zeggen ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat zwakbegaafde "noem jij ze dan"-gezeik weer
Jij kan toch ook in één minuut die namen bedenken, én erbij bedenken dat ze allemaal zéér waarschijnlijk onhaalbaar zijn.
Ik vond het zo heerlijk rustig hier zonder inzanity, maar ben jij dan zijn kloontje/broertje/holmaatje?
nogmaals: ik ben geen scout en ben itt van Geel en een hele staf vol scouts niet dag en nacht met voetbal bezig, laat staan het zoeken van een spits. Als je dan toch de internetheld wil spelen en even wat transfersites bezoekt kom je bijvoorbeeld op het garnituur Carew en Alves die transfervrij zijn.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
Met alle respect, maar iemand als Guidetti staat ook nog steeds een traptrede of 20 onder Bojan natuurlijk.
En de vijver Guidetti moeten we in vissen, relatief onbekende talenten die wat toe kunnen voegen. Iemand noemde hier Pellé, zou ik ook een zeer interessante optie vinden.
Graciano Pelle? En voor die kneus Achahbar op de bank zetten...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
Met alle respect, maar iemand als Guidetti staat ook nog steeds een traptrede of 20 onder Bojan natuurlijk.
En de vijver Guidetti moeten we in vissen, relatief onbekende talenten die wat toe kunnen voegen. Iemand noemde hier Pellé, zou ik ook een zeer interessante optie vinden.
Ik twijfel altijd aan de type Bojan's in de eredivisie. Je ziet vaak dat dergelijke 'namen' het in mindere competities op de een of andere manier toch niet helemaal kunnen brengen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
Scouten wij nog wel in het buitenland? Zie weinig verrassende namen voorbij komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd aan de type Bojan's in de eredivisie. Je ziet vaak dat dergelijke 'namen' het in mindere competities op de een of andere manier toch niet helemaal kunnen brengen.
Pellé twijfel ik over, maar neem die Kameroense spits van Sparta Praag. Die speelde twee jaar geleden ook bij een Slovaakse niet al te grote club. Alhoewel uitgeleend aan Bundesliga clubs. Maar pas bij Praag begon hij het echt goed te doen. In die vijver is het heel lastig vissen, zeker als je een absolute toegevoegde waarde zoekt.
Maar zoals ik eerder zei, van Geel lijkt duidelijk niet bezig met het zoeken in deze vijver, dus verwacht ik ook niet 1-2-3.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
krijgen we dat zwakbegaafde gezeik weer
heerlijk rustig hier zonder inzanity, maar ben jij dan zijn kloontje/broertje/holmaatje?
Rij morgennacht, zijn we daar 's ochtends op matchday, vrijdag terug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Caland wanneer ga je richting Praag dan?
Het type spits Pellé kunnen we goed gebruiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Graciano Pelle? En voor die kneus Achahbar op de bank zetten...
For real man?
Have fun manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Rij morgennacht, zijn we daar 's ochtends.
[..]
Het type spits Pellé kunnen we goed gebruiken.
Je mag echt wel aannemen dat Feyenoord bij menig topclub is langs geweest, op zoek naar dat soort talenten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat dus.
Guidetti is hier nu volledig terecht een volksheld, maar dat kon je van te voren écht niet voorspellen.
We moeten het gewoon hebben van de talenten die bij de top nog buiten de boot vallen. Castaignos had dan nog gekund omdat hij hier vandaan komt, Kuyt idem, maar de rest is gewoon onzin. Tuurlijk mag je dat proberen vanuit het niet-geschoten-altijd-mis principe, maar dat moet niet dé insteek zijn.
Uiteraard, alhoewel beperkter dan voorheen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Scouten wij nog wel in het buitenland? Zie weinig verrassende namen voorbij komen.
Er wordt voornamelijk gescout in Scandinavie en Belgie geloof ik. Maar het blijft lastig scouten zonder euro's. Kom je al snel bij zo'n Singh uit die er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Scouten wij nog wel in het buitenland? Zie weinig verrassende namen voorbij komen.
Dan missen we alsnog iemand die de bal uiteindelijk tussen die palen door over die witte lijn werkt? Ik zeg niet dat het een slechte speler is, en zelfs niet dat wij hem niet zouden kunnen gebruiken, maar ik mis juist iemand die écht doelgericht is. Iemand die uit elke hoek tussen de palen schiet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben we al:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dan missen we alsnog iemand die de bal uiteindelijk tussen die palen door over die witte lijn werkt? Ik zeg niet dat het een slechte speler is, en zelfs niet dat wij hem niet zouden kunnen gebruiken, maar ik mis juist iemand die écht doelgericht is. Iemand die uit elke hoek tussen de palen schiet.
Daarom was ik in de eerdere reacties ook heel duidelijk met benadrukken dat het faal zou zijn ALS we inderdaad alleen op die 6 genoemde namen zijn uitgekomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef elCholo het volgende:
[..]
Je mag echt wel aannemen dat Feyenoord bij menig topclub is langs geweest, op zoek naar dat soort talenten.
Zou kunnen. al betwijfel ik alsnog of hij er al klaar voor is. In wat voor opstelling zou dat dan moeten?quote:
Wat voor type was hij dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Rij morgennacht, zijn we daar 's ochtends op matchday, vrijdag terug.
[..]
Pelle een type Bulykin?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja dat vraag ik me dus ook af. Dit is eenzelfde type als Bulykin en die zal ook niet bij Feyenoord passen, idem dito voor deze dude.
De kans is vrij groot dat hij het niet slechter zal doen dan een Pelle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zou kunnen. al betwijfel ik alsnog of hij er al klaar voor is. In wat voor opstelling zou dat dan moeten?
Gewoon er in zetten zie je vanzelf spelen weer veel te veel gasten van buitenaf bij ons.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zou kunnen. al betwijfel ik alsnog of hij er al klaar voor is. In wat voor opstelling zou dat dan moeten?
Je laatste punt verklaard overigens wel je eerste punten. Daarbij zei Caland er ook het type bij en niet direct Pelle zelf. Het heeft geen zin om nu als Feyenoord bij een allang doorgebroken spits aan te komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Wat voor type was hij dan?
Wat ik me vaag kan herinneren is dat hij tegen ons scoorde meteen nadat hij inviel.
Dat dit tevens redelijk uniek was.
Een hoop kritiek dat hij te weinig scoorde.
Met zijn rug naar de goal speelde.
Sterk afhankelijk was van de aanvoer van de zijkanten, corners en assists via vrijetrappen van Elm.
Momenteel een jaar niet of nauwelijks gespeeld heeft bij Parma.
Bijna altijd of als invaller speelde of gewisseld werd.
Waarom zou juist hij de man zijn die dit Feyenoord uit de brand kan helpen?
Ik doelde op je opstelling, als in namenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat hij het niet slechter zal doen dan een Pele.
In een 4-4-2, op nummer 10.
In een 4-3-3, in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |