Naast dat de transfers af moet ketsen moet Feyenoord dan ook een akkoord bereiken met de club over het salaris (à la Guidetti), want dat kan Feyenoord nooit volledig ophoesten. Als er iets komt zal het dan waarschijnlijk een last-minute deal worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef elCholo het volgende:
Wordt ook melding gemaakt op de over het algemeen wat betreft Barcelona ¨betrouwbare¨ el Mundo Deportivo.
http://www.mundodeportivo(...)lan_54341635977.html
Dus Feyenoord heeft wel degelijk serieus interesse getoond.
Roma is nu aan het onderhandelen met Milan, die hem willen kopen. Naast Feyenoord wordt ook Malaga genoemd als kandidaat om hem te huren. Dus kans is nihil.
Maar overduidelijk is Feyenoord dus echt nog wel bezig en hopen/gokken ze dus op het afketsen van dit soort transfers.
Klopt, maar deze situatie kan voor Feyenoord best interessant zijn aangezien Bojan de speler is met misschien wel het vreemdste contract in de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Naast dat de transfers af moet ketsen moet Feyenoord dan ook een akkoord bereiken met de club over het salaris (à la Guidetti), want dat kan Feyenoord nooit volledig ophoesten. Als er iets komt zal het dan waarschijnlijk een last-minute deal worden.
Ik denk dat als je een goede spits kunt huren voor een miljoen, dat je dat gewoon moet doen. Als het echt een goede is (Bojan bijvoorbeeld). Dat geld hebben we, en het maakt zo veel verschil in je elftal, dat je het dan moet doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Naast dat de transfers af moet ketsen moet Feyenoord dan ook een akkoord bereiken met de club over het salaris (à la Guidetti), want dat kan Feyenoord nooit volledig ophoesten. Als er iets komt zal het dan waarschijnlijk een last-minute deal worden.
Dat had ik ook toen ik de naam van Roque Santa Cruz zag, dat van Geel die gepolst had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
Mensen die denken dat een speler als Bojan bij Feyenoord komt te voetballen.
[ afbeelding ]
Of Lukaku, zulke spelers haal je niet meer naar Nederland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik de naam van Roque Santa Cruz zag, dat van Geel die gepolst had.
Ja, en hij is sowieso compleet onhaalbaar want hij zal niet willen, ook al zou Roma akkoord gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Adames het volgende:
Alleen het salaris van bojan is toch nog veel meer dan 1 miljoen. Dat zal Roma toch wel willen hebben.
Natuurlijk is die kans nihil (zei ik eerder ook al).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
Mensen die denken dat een speler als Bojan bij Feyenoord komt te voetballen.
[ afbeelding ]
Zijn inderdaad wel wat namen die bij heel veel wat rijkere clubs vallen jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Met alle respect,
Ze hadden het er over dat er 6 spitsen zijn gepolst die "goed genoeg" waren, maar om de een of andere reden niet haalbaar blijken. De rest was niet goed genoeg. Ondertussen is dus bekend dat er is gepolst bij Santa Cruz, Lukaku, Kuijt, Bojan, Castaignos en Guidetti....
Ik weet niet of er nog een lager segment is getracht, maar als dit echt dé benaderde spitsen zijn, is van Geel volgens mij echt op z'n achterhoofd gevallen
Santa Cruz, Lukaku, Kuijt, Bojan, Castaignos en Guidetti....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Met alle respect,
Ze hadden het er over dat er 6 spitsen zijn gepolst die "goed genoeg" waren, maar om de een of andere reden niet haalbaar blijken. De rest was niet goed genoeg. Ondertussen is dus bekend dat er is gepolst bij Santa Cruz, Lukaku, Kuijt, Bojan, Castaignos en Guidetti....
Ik weet niet of er nog een lager segment is getracht, maar als dit echt dé benaderde spitsen zijn, is van Geel volgens mij echt op z'n achterhoofd gevallen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Santa Cruz, Lukaku, Kuijt, Bojan, Castaignos en Guidetti....
Op Lukaku en Bojan na is er weinig onzinnigs aan.
Nogmaals, ik zeg dus niet dát het klopt, maar áls ze dus inderdaad na een jaar lang eindelijk tot de conclusie komen dat ze Kuijt, Castaignos, Guidetti, Santa Cruz of Lukaku willen, dan zijn ze gewoon niet goed wijs.quote:Martin van Geel, technisch-directeur bij Feyenoord, verwacht niet dat de club voor het einde van de transferperiode nog een spits aan de selectie toegevoegd heeft. Hij liet maandag weten slechts een kleine kans te zien, nadat spelers die op het lijstje stonden niet meer haalbaar zijn.
"Een tiental haalbare spitsen mist de kwaliteit en van de zes gewilde aanvallers zijn er inmiddels drie afgevallen", doelde Van Geel op Dirk Kuyt (vertrokken naar Fenerbahçe), Luc Castaignos (naar FC Twente) en Romelu Lukaku (op huurbasis naar West Bromwich Albion). "Daarnaast zijn de overige drie of te duur of willen ze liever niet naar Feyenoord."
Toch blijft de directeur uitkijken op de transfermarkt. "Helemaal opgeven, doe ik pas op 31 augustus omdat onder druk alles vloeibaar wordt, maar ik denk dat we het de eerste seizoenshelft met deze selectie moeten doen", besloot hij in gesprek met De Telegraaf.
Van Bronckhorst en Makaay kwamen ook. Ik vond dat helemaal niet gek, ik vind het juist gek als dat niet geprobeerd wordt. We hebben het niet over 2004, toen hij een wereldster was, maar aan het einde van zijn carrière.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Dat is net als Beenhakker die toen met Van nistelrode gebeld had.
Die heeft na dat gesprek een halfuur in een lachstuip gelegen.
twitter:FRL1908nl twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 11:57:57Op matchday verzamelen we rond 12h op old town sauare. Ook zullen er Feyenoorders zijn bij de training op woensdagavond 20:00 @mikepost1984 reageer retweet
Noem eens wat namen dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]gaaaast...
Alsof zo'n santa cruz ooit gaat komen
Die andere 3 kun je uiteraard proberen.
Maar dan zit het onzinnige er alsnog in dat er verder geen andere spelers zijn gevonden die "goed genoeg" zijn.
Oh god, krijgen we dat zwakbegaafde "noem jij ze dan"-gezeik weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Noem eens wat namen dan.
Van Geel wilde alleen een echte topspits halen. Eentje die echt een aanwinst is a la Guidetti vorig jaar.
Als je tweede of derde garnituur gaat halen en ze scoren 2 wedstrijden niet krijg je (terecht) het gemor dat mensen roepen waarom Manu of Achahbar niet spelen.
Precies!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Noem eens wat namen dan.
Van Geel wilde alleen een echte topspits halen. Eentje die echt een aanwinst is a la Guidetti vorig jaar.
Als je tweede of derde garnituur gaat halen en ze scoren 2 wedstrijden niet krijg je (terecht) het gemor dat mensen roepen waarom Manu of Achahbar niet spelen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:00 schreef elCholo het volgende:
[..]
Natuurlijk is die kans nihil (zei ik eerder ook al).
Maar vind het wel een goede zaak dat Feyenoord het toch probeert zolang die kans nihil is en niet 0,0. Zo een speler zal toch ergens moeten gaan spelen.. zelfde geldt voor Guidetti.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef Tito_Makani het volgende:
Enige wat ik Van Geel tot nu toe kan verwijten is het contracteren van Mathijssen.
Voor de rest is het een van de beste TDs die we ooit gehad hebben. Zeker in de laatste jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |