abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:24:38 #101
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_116101945
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef elCholo het volgende:
Wordt ook melding gemaakt op de over het algemeen wat betreft Barcelona ¨betrouwbare¨ el Mundo Deportivo.

http://www.mundodeportivo(...)lan_54341635977.html

Dus Feyenoord heeft wel degelijk serieus interesse getoond.
Roma is nu aan het onderhandelen met Milan, die hem willen kopen. Naast Feyenoord wordt ook Malaga genoemd als kandidaat om hem te huren. Dus kans is nihil.

Maar overduidelijk is Feyenoord dus echt nog wel bezig en hopen/gokken ze dus op het afketsen van dit soort transfers.
Naast dat de transfers af moet ketsen moet Feyenoord dan ook een akkoord bereiken met de club over het salaris (à la Guidetti), want dat kan Feyenoord nooit volledig ophoesten. Als er iets komt zal het dan waarschijnlijk een last-minute deal worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:36:20 #102
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_116102286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Naast dat de transfers af moet ketsen moet Feyenoord dan ook een akkoord bereiken met de club over het salaris (à la Guidetti), want dat kan Feyenoord nooit volledig ophoesten. Als er iets komt zal het dan waarschijnlijk een last-minute deal worden.
Klopt, maar deze situatie kan voor Feyenoord best interessant zijn aangezien Bojan de speler is met misschien wel het vreemdste contract in de voetbalwereld.

Roma heeft Bojan gekocht voor een x aantal miljoen, maar met een speciale constructie. Barcelona is verplicht om Bojan terug te kopen voor dat x bedrag + 1 miljoen, als Roma niet binnen twee jaar zijn contract licht en Barça nog een x aantal miljoenen betaalt.

Na de trainerswissel van Roma hebben zij al laten weten na een jaar om geen gebruik te maken van die optie en het liefst nu al van Bojan af te willen. In dit soort last minute situaties kan er best wel wat schappelijks geregeld worden qua salaris, als er zich verder geen clubs meer voor zo een speler melden. Maar het jammere voor Feyenoord is, dat deze er vooralsnog wel zijn.
pi_116102369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je een goede spits kunt huren voor een miljoen, dat je dat gewoon moet doen. Als het echt een goede is (Bojan bijvoorbeeld). Dat geld hebben we, en het maakt zo veel verschil in je elftal, dat je het dan moet doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_116102535
Alleen het salaris van bojan is toch nog veel meer dan 1 miljoen. Dat zal Roma toch wel willen hebben.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:47:01 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116102627
Mensen die denken dat een speler als Bojan bij Feyenoord komt te voetballen.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:49:36 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_116102724
Inderdaad.
pi_116102737
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:47 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Dat had ik ook toen ik de naam van Roque Santa Cruz zag, dat van Geel die gepolst had.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_116102788
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dat had ik ook toen ik de naam van Roque Santa Cruz zag, dat van Geel die gepolst had.
Of Lukaku, zulke spelers haal je niet meer naar Nederland.
pi_116102867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Adames het volgende:
Alleen het salaris van bojan is toch nog veel meer dan 1 miljoen. Dat zal Roma toch wel willen hebben.
Ja, en hij is sowieso compleet onhaalbaar want hij zal niet willen, ook al zou Roma akkoord gaan.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:53:26 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116102868
Dat is net als Beenhakker die toen met Van nistelrode gebeld had.

Die heeft na dat gesprek een halfuur in een lachstuip gelegen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:59:46 #111
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116103083
Met alle respect,

Ze hadden het er over dat er 6 spitsen zijn gepolst die "goed genoeg" waren, maar om de een of andere reden niet haalbaar blijken. De rest was niet goed genoeg. Ondertussen is dus bekend dat er is gepolst bij Santa Cruz, Lukaku, Kuijt, Bojan, Castaignos en Guidetti....

Ik weet niet of er nog een lager segment is getracht, maar als dit echt dé benaderde spitsen zijn, is van Geel volgens mij echt op z'n achterhoofd gevallen -O-
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:00:08 #112
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_116103095
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:47 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Natuurlijk is die kans nihil (zei ik eerder ook al).
Maar vind het wel een goede zaak dat Feyenoord het toch probeert zolang die kans nihil is en niet 0,0. Zo een speler zal toch ergens moeten gaan spelen.. zelfde geldt voor Guidetti.
pi_116103125
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Met alle respect,

Ze hadden het er over dat er 6 spitsen zijn gepolst die "goed genoeg" waren, maar om de een of andere reden niet haalbaar blijken. De rest was niet goed genoeg. Ondertussen is dus bekend dat er is gepolst bij Santa Cruz, Lukaku, Kuijt, Bojan, Castaignos en Guidetti....

Ik weet niet of er nog een lager segment is getracht, maar als dit echt dé benaderde spitsen zijn, is van Geel volgens mij echt op z'n achterhoofd gevallen -O-
Zijn inderdaad wel wat namen die bij heel veel wat rijkere clubs vallen ja
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116103251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Met alle respect,

Santa Cruz, Lukaku, Kuijt, Bojan, Castaignos en Guidetti....

Op Lukaku en Bojan na is er weinig onzinnigs aan.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:10:31 #115
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116103428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Santa Cruz, Lukaku, Kuijt, Bojan, Castaignos en Guidetti....

Op Lukaku en Bojan na is er weinig onzinnigs aan.
:') gaaaast...
Alsof zo'n santa cruz ooit gaat komen :')

Die andere 3 kun je uiteraard proberen.

Maar dan zit het onzinnige er alsnog in dat er verder geen andere spelers zijn gevonden die "goed genoeg" zijn.

edit:
even ter verduidelijking/aanvulling:

quote:
Martin van Geel, technisch-directeur bij Feyenoord, verwacht niet dat de club voor het einde van de transferperiode nog een spits aan de selectie toegevoegd heeft. Hij liet maandag weten slechts een kleine kans te zien, nadat spelers die op het lijstje stonden niet meer haalbaar zijn.

"Een tiental haalbare spitsen mist de kwaliteit en van de zes gewilde aanvallers zijn er inmiddels drie afgevallen", doelde Van Geel op Dirk Kuyt (vertrokken naar Fenerbahçe), Luc Castaignos (naar FC Twente) en Romelu Lukaku (op huurbasis naar West Bromwich Albion). "Daarnaast zijn de overige drie of te duur of willen ze liever niet naar Feyenoord."

Toch blijft de directeur uitkijken op de transfermarkt. "Helemaal opgeven, doe ik pas op 31 augustus omdat onder druk alles vloeibaar wordt, maar ik denk dat we het de eerste seizoenshelft met deze selectie moeten doen", besloot hij in gesprek met De Telegraaf.
Nogmaals, ik zeg dus niet dát het klopt, maar áls ze dus inderdaad na een jaar lang eindelijk tot de conclusie komen dat ze Kuijt, Castaignos, Guidetti, Santa Cruz of Lukaku willen, dan zijn ze gewoon niet goed wijs.

[ Bericht 40% gewijzigd door Chewbalhaar op 28-08-2012 13:15:55 ]
pi_116103465
Bojan gaat niet naar Feyenoord. Van Geel denkt gewoon niet geschoten is altijd mis.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_116103521
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Dat is net als Beenhakker die toen met Van nistelrode gebeld had.

Die heeft na dat gesprek een halfuur in een lachstuip gelegen.
Van Bronckhorst en Makaay kwamen ook. Ik vond dat helemaal niet gek, ik vind het juist gek als dat niet geprobeerd wordt. We hebben het niet over 2004, toen hij een wereldster was, maar aan het einde van zijn carrière.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:14:12 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116103545
FRL1908nl twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 11:57:57 Op matchday verzamelen we rond 12h op old town sauare. Ook zullen er Feyenoorders zijn bij de training op woensdagavond 20:00 @mikepost1984 reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116103642
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:10 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

:') gaaaast...
Alsof zo'n santa cruz ooit gaat komen :')

Die andere 3 kun je uiteraard proberen.

Maar dan zit het onzinnige er alsnog in dat er verder geen andere spelers zijn gevonden die "goed genoeg" zijn.
Noem eens wat namen dan.
Van Geel wilde alleen een echte topspits halen. Eentje die echt een aanwinst is a la Guidetti vorig jaar.
Als je tweede of derde garnituur gaat halen en ze scoren 2 wedstrijden niet krijg je (terecht) het gemor dat mensen roepen waarom Manu of Achahbar niet spelen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:22:20 #120
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116103778
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Noem eens wat namen dan.
Van Geel wilde alleen een echte topspits halen. Eentje die echt een aanwinst is a la Guidetti vorig jaar.
Als je tweede of derde garnituur gaat halen en ze scoren 2 wedstrijden niet krijg je (terecht) het gemor dat mensen roepen waarom Manu of Achahbar niet spelen.
Oh god, krijgen we dat zwakbegaafde "noem jij ze dan"-gezeik weer :')
Jij kan toch ook in één minuut die namen bedenken, én erbij bedenken dat ze allemaal zéér waarschijnlijk onhaalbaar zijn.

Ik vond het zo heerlijk rustig hier zonder inzanity, maar ben jij dan zijn kloontje/broertje/holmaatje? :')

nogmaals: ik ben geen scout en ben itt van Geel en een hele staf vol scouts niet dag en nacht met voetbal bezig, laat staan het zoeken van een spits. Als je dan toch de internetheld wil spelen en even wat transfersites bezoekt kom je bijvoorbeeld op het garnituur Carew en Alves die transfervrij zijn.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:22:29 #121
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_116103783
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Noem eens wat namen dan.
Precies!
pi_116103799
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:00 schreef elCholo het volgende:

[..]

Natuurlijk is die kans nihil (zei ik eerder ook al).
Maar vind het wel een goede zaak dat Feyenoord het toch probeert zolang die kans nihil is en niet 0,0. Zo een speler zal toch ergens moeten gaan spelen.. zelfde geldt voor Guidetti.
_O-

nihil = 0,0
pi_116103803
Enige wat ik Van Geel tot nu toe kan verwijten is het contracteren van Mathijssen.

Voor de rest is het een van de beste TDs die we ooit gehad hebben. Zeker in de laatste jaren
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:23:21 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116103812
Met alle respect, maar iemand als Guidetti staat ook nog steeds een traptrede of 20 onder Bojan natuurlijk.

En de vijver Guidetti moeten we in vissen, relatief onbekende talenten die wat toe kunnen voegen. Iemand noemde hier Pellé, zou ik ook een zeer interessante optie vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116103865
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef Tito_Makani het volgende:
Enige wat ik Van Geel tot nu toe kan verwijten is het contracteren van Mathijssen.

Voor de rest is het een van de beste TDs die we ooit gehad hebben. Zeker in de laatste jaren
:?

Verwijten nog wel, toe maar zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')