doe tien secondenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als hij niet binnen 10 minuten weg is post ik zijn jihadistbaardfoto.
Heb jij 'm ook in je dm box ontvangen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh, die heeft Stijn me wel eens gestuurd jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de man die Van Gerwen bijna van zijn titel beroofde met zijn goddelijke spel?
Ik vond LR ook echt een LR maar toen werd hij boosquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij 'm ook in je dm box ontvangen?
Hij had speciaal voor mij zijn noorse kabeltrui aangedaan, echt super geil.
Ik dacht dat ik de enige was met die jihadistbaardfoto.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij 'm ook in je dm box ontvangen?
Hij had speciaal voor mij zijn noorse kabeltrui aangedaan, echt super geil.
Ik weet niet of we wel dezelfde foto hebben, want hier heeft hij meer een baardje van een week ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die jihadistbaardfoto.
Oh je hebt de kabeltruifotoquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of we wel dezelfde foto hebben, want hier heeft hij meer een baardje van een week ofzo.
Fuck fuck fuck ik ben weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Collectersitemquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, echt een hele mooi trui is het. Na te bestellen bij Wehkamp.
Ik ga hem gelijk bestellenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, echt een hele mooi trui is het. Na te bestellen bij Wehkamp.
NEEquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck fuck fuck ik ben weg.
Welterustenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck fuck fuck ik ben weg.
Ja dat doe ik dus heel veelquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:19 schreef JanCees het volgende:
Weet je hoe je aan veel posts komt, knut? Elke quote beantwoorden in een nieuwe post en vooral geen posts editen voor een dubbelpost.
Dat heb ik hier geleerd.
Maar ik leer het welquote:
Ok ik blijfquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja verdomme jullie zeiden net dat ik nog bier moest halen.
Dan blijf ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja verdomme jullie zeiden net dat ik nog bier moest halen.
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan blijf ik.
Maar dat heb ik nooit gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |