Fuck fuck fuck ik ben weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als hij niet binnen 10 minuten weg is post ik zijn jihadistbaardfoto.
Collectersitemquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, echt een hele mooi trui is het. Na te bestellen bij Wehkamp.
Ik ga hem gelijk bestellenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, echt een hele mooi trui is het. Na te bestellen bij Wehkamp.
NEEquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck fuck fuck ik ben weg.
Welterustenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck fuck fuck ik ben weg.
Ja dat doe ik dus heel veelquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:19 schreef JanCees het volgende:
Weet je hoe je aan veel posts komt, knut? Elke quote beantwoorden in een nieuwe post en vooral geen posts editen voor een dubbelpost.
Dat heb ik hier geleerd.
Maar ik leer het welquote:
Ok ik blijfquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja verdomme jullie zeiden net dat ik nog bier moest halen.
Dan blijf ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja verdomme jullie zeiden net dat ik nog bier moest halen.
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan blijf ik.
Maar dat heb ik nooit gezegd.
Examen Nederlands VWO bij het samenvatten van een tekst letterlijk iedere eerste zin overgeschreven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees ondertussen een artikel aan de hand van de eerste regel van elke alinea.
Moest ik ook vanochtend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik fiets om half 7 naar het station.
Ik post mobiel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/19851-japanse-skivreugde-1998.html
Mooi he
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/video/19851-japanse-skivreugde-1998.html
Mooi he
Koffiequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moest ik ook vanochtend.
Zo'n dag sloopt me mentaal. Al was ik vandaag opmerkelijk vrolijk.
Een klootvioolquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Maher?
Afschuwelijk na die wedstrijd tegen RKC.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Maher?
Ik heb jullie nog gewaarschuwd maar helaas kwam mijn brandbrief niet op het bureau van brands (haha brandbrief brands) terecht.quote:
Trustequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:35 schreef JanCees het volgende:
Oke. Dat waren toch zeker 10 minuten extra.
Welterusten.
Dit moet olympisch worden. Desnoods op de zomerspelen. Evenals sneeuwbalgooien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een schitterende sportDie grote band
En dan hebben wij de TV Kantine
Dat zal een band scheppen tussen de fans wereldwijd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit moet olympisch worden. Desnoods op de zomerspelen. Evenals sneeuwbalgooien.
Is achteraf gepraat dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog gewaarschuwd maar helaas kwam mijn brandbrief niet op het bureau van brands (haha brandbrief brands) terecht.
Eigenlijk zou ik best een goede scout zijn. Nog voor Pelle in beeld kwam bij de directie al getipt
Ik heb Sierd de Vos groot gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had Messi al gespot toen hij vier was.
Aan het begin vier verschillende dingen roepen, achteraf degene quoten die het best is uitgekomen zonder link om het voor ons te controleren. Uh-uh.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maher gaat falen dit jaar.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te goed voor.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.
Lukt 1 keer en dan ziet het er tof uit, maar de volgende 19 keer is het gewoon balverlies.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden?
Maher keek altijd of mensen vrij stonden alleen in de laatste aanval ging hij voor eigen succes.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kijk nou maar aan het eind van het seizoen hoeveel hij je heeft opgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |