Etsu is inderdaad mijn aarsvijand, dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik nu naar plek 2 nu Johannes je nieuwe aartsvijand is?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Series of films kijken op je 13 inch laptop is pas echt debiel.
Bedankt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik Pax zie zal ik even door zijn haartjes strijken zodat zijn keurige modelletje helemaal door de war zit![]()
![]()
oneensquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
he watquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu is inderdaad mijn aarsvijand, dat heb je goed gezien
Als Johannes zijn aartsvijand is dan is Etsu voor mij de USA in 40-45.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik nu naar plek 2 nu Johannes je nieuwe aartsvijand is?
wie ben jij eigenlijk? ga gewoon weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Johannes zijn aartsvijand is dan is Etsu voor mij de USA in 40-45.
Ik zou zeggen Tora Tora Tora.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Johannes zijn aartsvijand is dan is Etsu voor mij de USA in 40-45.
Ik kijk wel soms films op mijn laptopquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, moet je doen. Klik zo gewoon aan op netflix, voor je gaat slapen even een EP'tje kijken ipv FOK!en. René is er ook een heel eind in. Fringe is ook sci-fi, geniale serie ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind sci-fi ook wel leuk. Wellicht moet ik Battlestar Galactica echt een kans gaan geven, Smoofie komt daar ook al jaren mee
Dit is mijn enige productie welke volledig ontopic plaatjes bezit.quote:
Hij is mijn heer, mijn heiland, de enige ijsbeer waar ik door het vuur voor ga.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk? ga gewoon weg.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk? ga gewoon weg.
Een IJSbeer waar je door het vuur voor gaat. Erg dubbelzinnigquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is mijn heer, mijn heiland, de enige ijsbeer waar ik door het vuur voor ga.
Is Fringe niet zo'n serie welke te vroeg gecanceld is?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, moet je doen. Klik zo gewoon aan op netflix, voor je gaat slapen even een EP'tje kijken ipv FOK!en. René is er ook een heel eind in. Fringe is ook sci-fi, geniale serie ook.
okquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is mijn heer, mijn heiland, de enige ijsbeer waar ik door het vuur voor ga.
Ik keek Firefly, want het had gelukkig maar 1 seizoen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind sci-fi ook wel leuk. Wellicht moet ik Battlestar Galactica echt een kans gaan geven, Smoofie komt daar ook al jaren mee
Door netflix ben ik allerlei foute horrorfilms aan het kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, moet je doen. Klik zo gewoon aan op netflix, voor je gaat slapen even een EP'tje kijken ipv FOK!en. René is er ook een heel eind in. Fringe is ook sci-fi, geniale serie ook.
Ah, een lelijkerd dus. Ga maar terug naar VBL-SC. Of moet ik daar ook weer komen? Laatst stuurde je me weg en schold je me verrot uit.quote:
American Horror Storyquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Door netflix ben ik allerlei foute horrorfilms aan het kijken
Okayquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, een lelijkerd dus. Ga maar terug naar VBL-SC. Of moet ik daar ook weer komen? Laatst stuurde je me weg en schold je me verrot uit.
Knut is de man die zich financieel onafhankelijk werkt om mij, tegen die tijd heus in de goot belandt, een baan aan te kunnen bieden als archiefmedewerkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |