quote:
Ik vind Family Guy, The Simpsons en zelfs Southpark nog steeds leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En mensen die stellen dat die humor wel 'geniaal' is of iets in die trend neem ik niet meer serieus op dat gebied.
TT boeit me niet, het gaat om de OP. Al is het maar om jou te stangen. Want ik weet dat jij je druk om maakt.quote:
Het zit hem waarschijnlijk in je "en zelfs" want Southpark vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Family Guy, The Simpsons en zelfs Southpark nog steeds leuk![]()
Je hebt wel een punt, maar het heeft ook met discipline te maken. Daarom volg ik liever komedies met 20 minuten per aflevering.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je 3 uur op FOK! per dag kunt zitten kun je ook wel een ep of 2 per dag kijken.
Simpsons vind ik soms wel vermakelijk ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als het op staat bij maten, dan kan ik er wel om lachen. Ik zelf kijk liever een echte serie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je Orphan Black gezien op Netflix?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als het op staat bij maten, dan kan ik er wel om lachen. Ik zelf kijk liever een echte serie.
Dit is puur geilen op aandachtquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
Johannes, had je nog gelezen dat ik boos op je ben en dat je niet tegen me moet praten?
Nee, vertel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
Johannes, had je nog gelezen dat ik boos op je ben en dat je niet tegen me moet praten?
De OP doet mij minder dan jij denkt. Gek genoeg doe ik het om dezelfde reden bij jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
TT boeit me niet, het gaat om de OP. Al is het maar om jou te stangen. Want ik weet dat jij je druk om maakt.
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit hem waarschijnlijk in je "en zelfs" want Southpark vind ik wel leuk.
Homer blijft gewoon grappig imhoquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpsons vind ik soms wel vermakelijk ja.
Neen. Ga eerst verder met Doctor Who. Tegen die tijd House of Cards kijken. Daarna moet ik nog Sons of Anarchy en Homeland de nieuwe seizoenen checken. En daarna kijk ik wel weer verder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Orphan Black gezien op Netflix?
Bij het begin begonnen, 50 jaar terug dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen. Ga eerst verder met Doctor Who. Tegen die tijd House of Cards kijken. Daarna moet ik nog Sons of Anarchy en Homeland de nieuwe seizoenen checken. En daarna kijk ik wel weer verder.
Ik kijk het als het erop is maar zal het niet opnemen of er specifiek naar zoekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als het op staat bij maten, dan kan ik er wel om lachen. Ik zelf kijk liever een echte serie.
Homeland is volgens mij inmiddels al aan seizoen 4 begonnen ja, en ik maar braaf elke week op BNN volgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen. Ga eerst verder met Doctor Who. Tegen die tijd House of Cards kijken. Daarna moet ik nog Sons of Anarchy en Homeland de nieuwe seizoenen checken. En daarna kijk ik wel weer verder.
Ja man dat doe je toch wel 2 eps per dag, dat kan toch wel, ja toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij het begin begonnen, 50 jaar terug dus?
Dat laatste.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey Etsuutje waarom ben je boos?
Wil je een kusje van mij?
Of heeft Pax nare woorden over mij verspreid?
Nee, die reboot vanaf 2003 (?) ben ik begonnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij het begin begonnen, 50 jaar terug dus?
Mensen die nog series en films op tv kijken vind ik echt achterlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homeland is volgens mij inmiddels al aan seizoen 4 begonnen ja, en ik maar braaf elke week op BNN volgen
Oh wat een pestkopje is het ook, de schat! Ik vond het echt enig wat die lieverd allemaal uitvoert! Awwwwwwquote:
Ik weet niet precies meer waarom, maar Paxje deed weer eens lullig tegen mij en toen zei ik dat jij nog wat van zou horen, op dezelfde avond ging ik je roepen in de SC, maar je was er niet. Daarom dus.quote:
Dankjequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die nog series en films op tv kijken vind ik echt achterlijk.
Ga ik nu naar plek 2 nu Johannes je nieuwe aartsvijand is?quote:
De volgende keer dat ik Pax zie zal ik even door zijn haartjes strijken zodat zijn keurige modelletje helemaal door de war zitquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer waarom, maar Paxje deed weer eens lullig tegen mij en toen zei ik dat jij nog wat van zou horen, op dezelfde avond ging ik je roepen in de SC, maar je was er niet. Daarom dus.
Series of films kijken op je 13 inch laptop is pas echt debiel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die nog series en films op tv kijken vind ik echt achterlijk.
tis watquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
moet nu nog was ophangen
geeeeeeeeeeeeeeeeen zin
Weet ik nog niet, hangt af van Johannes' verdere reacties.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik nu naar plek 2 nu Johannes je nieuwe aartsvijand is?
Ik vind sci-fi ook wel leuk. Wellicht moet ik Battlestar Galactica echt een kans gaan geven, Smoofie komt daar ook al jaren meequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die reboot vanaf 2003 (?) ben ik begonnen.
Wel vermakelijk, niet heel hoogstaand maar dat hoeft ook niet zo. Als iets sci-fi is ben ik al redelijk snel verkocht.
Knutquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Series of films kijken op je 13 inch laptop is pas echt debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |