quote:
Ik vind Family Guy, The Simpsons en zelfs Southpark nog steeds leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En mensen die stellen dat die humor wel 'geniaal' is of iets in die trend neem ik niet meer serieus op dat gebied.
TT boeit me niet, het gaat om de OP. Al is het maar om jou te stangen. Want ik weet dat jij je druk om maakt.quote:
Het zit hem waarschijnlijk in je "en zelfs" want Southpark vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Family Guy, The Simpsons en zelfs Southpark nog steeds leuk![]()
Je hebt wel een punt, maar het heeft ook met discipline te maken. Daarom volg ik liever komedies met 20 minuten per aflevering.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je 3 uur op FOK! per dag kunt zitten kun je ook wel een ep of 2 per dag kijken.
Simpsons vind ik soms wel vermakelijk ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als het op staat bij maten, dan kan ik er wel om lachen. Ik zelf kijk liever een echte serie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je Orphan Black gezien op Netflix?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk dat alleen als het op staat bij maten, dan kan ik er wel om lachen. Ik zelf kijk liever een echte serie.
Dit is puur geilen op aandachtquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
Johannes, had je nog gelezen dat ik boos op je ben en dat je niet tegen me moet praten?
Nee, vertel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
Johannes, had je nog gelezen dat ik boos op je ben en dat je niet tegen me moet praten?
De OP doet mij minder dan jij denkt. Gek genoeg doe ik het om dezelfde reden bij jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
TT boeit me niet, het gaat om de OP. Al is het maar om jou te stangen. Want ik weet dat jij je druk om maakt.
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit hem waarschijnlijk in je "en zelfs" want Southpark vind ik wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |