o, qua eten? kan niks bedenken... wat zijn die van jou dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neehee, eten![]()
Jij bent zijn guilty pleasure toch
uhmquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, qua eten? kan niks bedenken... wat zijn die van jou dan?
hij is geen kannibaal
Ik ben ook trots.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR. We staan in die lijst. Ik ben trots.
Al heeft dat wel een klein Baantjer gehalte. Waar Baantjer zijn geniale ingeving kreeg in het café ziet Sherlock dingen ook ineens wel buiten menselijk helder.quote:
Nee niet te vergelijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al heeft dat wel een klein Baantjer gehalte. Waar Baantjer zijn geniale ingeving kreeg in het café ziet Sherlock dingen ook ineens wel buiten menselijk helder.
Wel paar keer gezien overigens toen het op de Nederlandse tv was.
dan heb jij fokkehs vraag zojuist voor mij beantwoordquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
ezel eet avond eten midden in de nacht
dat is al guilty genoeg
Dat moet ik wellicht een eerlijkere kans geven in plaats van paar losse fragmenten/afleveringen want dat trok mij verre van.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonde man.
Je kunt ook The Big Bang Theory oid kijken, past denk ik ook wel in jouw straatje.
Ik ken nog wel een 'serie' die je leuk vindt, maar alle fans van je fobo kennen die al, dus ik zal niet in herhaling vallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet ik wellicht een eerlijkere kans geven in plaats van paar losse fragmenten/afleveringen want dat trok mij verre van.
graag gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan heb jij fokkehs vraag zojuist voor mij beantwoord
danke schön
beter dan FOK!en is het in ieder geval al snel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet ik wellicht een eerlijkere kans geven in plaats van paar losse fragmenten/afleveringen want dat trok mij verre van.
Je vind Family Guy niet leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
En IMDB/meningen neem ik sowieso voor lief. Voornamelijk voortkomende uit Family Guy, wat vind ik dat om te janken zo slecht.
Daar zit ik gewoon constant "Ja ik zie de grap, maar waarom is dit leuk? "
Het probleem is, 40 minuten per aflevering en dan daar een stuk of 80 van. Dan moet je wel heel veel tijd hebbben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
graag gedaan
[..]
beter dan FOK!en is het in ieder geval al snel.
Aanraders van mij zijn verder Lost, Fringe en Battlestar Galactica.Staan allemaal op netflix volgens mij.
That`s what he saidquote:
Okee schatjequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben boos op jou dus praat niet tegen me
En mensen die stellen dat die humor wel 'geniaal' is of iets in die trend neem ik niet meer serieus op dat gebied.quote:
Totoquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En mensen die stellen dat die humor wel 'geniaal' is of iets in die trend neem ik niet meer serieus op dat gebied.
Hoezo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het probleem is, 40 minuten per aflevering en dan daar een stuk of 80 van. Dan moet je wel heel veel tijd hebbben.
Maar ik sta in de top 5 van de dag dus ik moet niet lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |