uhh, dat doen niet alle wijvenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaGewoon, zulke films en muziek leuk vinden
![]()
Geen chocola, geen wijn, geen tranen aan het eind van de film, zo erg is het niet
Bij jou alleen de chocolaquote:
Aha, coolquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
het eerste boek uit die serie heet zo, is de boekenreeks waarop de tv-serie is gebaseerd
En natuurlijk Narniaquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:26 schreef Stuart het volgende:
Mind you, qua fantasy vond ik Merlin wel altijd leuk. Merlin![]()
Wat is jouw guilty pleasure dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
koop ik bijna nooit, hoewel ik dat de laatste tijd wel eens in huis heb
Wow. Je mist watquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben blijven hangen bij Game of Thrones en Rome qua gekeken series en dat terwijl ik veelal geen flikker uitvoer.
misschien moet je dat aan aldo vragenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is jouw guilty pleasure dan?
Doe ik niet aan. Ik zet maar wat graag bijvoorbeeld Heino op in de klas.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die van Aldo weet ik wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien moet je dat aan aldo vragen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben blijven hangen bij Game of Thrones en Rome qua gekeken series en dat terwijl ik veelal geen flikker uitvoer.
qua films?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dat is?quote:
Nee qua eten bedoel ikquote:
Kan me er niet toe aanzetten, en dat terwijl ik Netflix heb.quote:
films dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee qua eten bedoel ik![]()
niks niks
Je moet echt Sherlock kijken.quote:
Zonde man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan me er niet toe aanzetten, en dat terwijl ik Netflix heb.
Laatst wel alles van BlackAdder teruggekeken, maar dat is dan toch weer maar 20 minuten en heeft niet veel focus nodig.
Neehee, etenquote:
BlackAdder begrijpenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan me er niet toe aanzetten, en dat terwijl ik Netflix heb.
Laatst wel alles van BlackAdder teruggekeken, maar dat is dan weer maar 20 minuten en heeft niet veel focus nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |