Waar die hype vandaan komt snap ik nog altijd niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek Firefly, want het had gelukkig maar 1 seizoen.
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat blijkt meer dan terecht te zijn geweest
Okquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu gaat Knut je vermoorden
Ik zeg, die man zit in LotR!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen. Misschien dat je Firefly bedoelt?
[ afbeelding ]
Een van de beste rollen ooit in een serie imo
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie Knut maar iemand van FOK! die niet met zijn agressie en woede kan omgaan.
Dat kan kloppen, maar passie is een goede drijfveer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu gaat Knut je vermoorden
Mixed feelings. Ik ben wel kanjerbruin geworden. DonRaja is er niks bij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouwe wereldreiziger. Hoe was het op de Filipijnen?
Ik heb een nieuwe baan met een eigen kamer en weinig taken behalve andere mensen aan het werk zetten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef JanCees het volgende:
Wat had je achterlijk veel posts Knut
daar heeft knut zijn racefiets en wijf voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie Knut maar iemand van FOK! die niet met zijn agressie en woede kan omgaan.
Ah. Zit dat zo? Dan mag ik Knut niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heeft knut zijn racefiets en wijf voor
FOK! gebruikt hij om Japan te promoten
Ik heb opeens een idee voor een serie gebaseerd op het leven van een curling team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar die hype vandaan komt snap ik nog altijd niet.
Was zeker behoorlijk armoedig daar ofniet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mixed feelings. Ik ben wel kanjerbruin geworden. DonRaja is er niks bij.
[..]
Ik heb een nieuwe baan met een eigen kamer en weinig taken behalve andere mensen aan het werk zetten.
hoezoquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah. Zit dat zo? Dan mag ik Knut niet.
ik ken een gozer die allergisch is voor condoomsquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hij neukt vrouwen, daar ben ik allergisch voor
sorry
Daar is elke gozer allergisch voor. Tering dingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ken een gozer die allergisch is voor condooms
einde random weetje
Over het Noorse team dan wel. Elk toernooi andere broekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb opeens een idee voor een serie gebaseerd op het leven van een curling team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over het Noorse team dan wel. Elke toernooi andere broeken![]()
![]()
het dartsen van de olympische spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Nogal. Laos en Birma zouden de 50 jaar terug in de tijd armoe landjes van ZO Azie zijn maar ik heb in de Filipijnen veel meer armoe gezien. Is zo scheef verdeeld. Manila staat vol met wolkenkrabbers en villa's maar slapen ook duizenden mensen op de stoep. Dat is in Laos niet zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was zeker behoorlijk armoedig daar ofniet?
zodra aids en welke soa dan ook mysterieus ophouden te bestaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is elke gozer allergisch voor. Tering dingen.
Wanneer komt die mannenpil?
[..]
![]()
Rawr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Uit het hart.
Ik durf te wedden dat jij een halve curling wedstrijd volhoudt als veger.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
het dartsen van de olympische spelen
[..]
![]()
dit is wel stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.![]()
![]()
ik kan denk ik nog geen halve wedstrijd geconcentreerd gooienquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij een halve curling wedstrijd volhoudt als veger.
Ja maar ik bedoel ook meer van de tyfoonquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nogal. Laos en Birma zouden de 50 jaar terug in de tijd armoe landjes van ZO Azie zijn maar ik heb in de Filipijnen veel meer armoe gezien. Is zo scheef verdeeld. Manila staat vol met wolkenkrabbers en villa's maar slapen ook duizenden mensen op de stoep. Dat is in Laos niet zo.
maar dan krijg je nog meer hormonen en een nog hogere stemquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is elke gozer allergisch voor. Tering dingen.
Wanneer komt die mannenpil?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar dan krijg je nog meer hormonen en een nog hogere stem
Wat maakt sport een sport voor jou dan? Wat ik aantoon is dat het fysiek wel zwaar is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan denk ik nog geen halve wedstrijd geconcentreerd gooien
je punt?
heeft fok-it een hoge stem?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar dan krijg je nog meer hormonen en een nog hogere stem
Daar heb ik niks van gezien. Alleen in Bohol stonden veel noodtentjes maar dat was vanwege een aardbeving, die 0,0 aandacht kreeg in het westen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook meer van de tyfoon
ik zeg dat het het dartsen van de olypmische spelen isquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat maakt sport een sport voor jou dan? Wat ik aantoon is dat het fysiek wel zwaar is.
Adiosquote:
Ook het stenen wegsturen blijkt een fysieke aanslag op het lichaam te zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat maakt sport een sport voor jou dan? Wat ik aantoon is dat het fysiek wel zwaar is.
Maar wat is dartsen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zeg dat het het dartsen van de olypmische spelen is
niet dat het geen sport is
Curlers zien er afgetrainder uit dan de dartsers though.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zeg dat het het dartsen van de olypmische spelen is
niet dat het geen sport is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |