Lego marvel is heel leuk om samen met een vriendinnetje te spelenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef videonatic het volgende:
Zijn er eigenlijk al leuke offilne multiplayer games die je met z'n twee op de bank kunt spelen? Co-op het liefst. Ik kom niet verder dan de sport games ( fifa, nba )
twitter:PlayStation twitterde op maandag 10-02-2014 om 23:16:02Here's a fun fact: More than 100 PS4 games are planned for release in 2014. Stay tuned for more updates from today's media summit reageer retweet
Ik heb goede hoop dat dat bij de komende DLC zal zitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben ze helaas ook nog niet tegengekomen.. Had hoop op Resogun maar helaasch..
Ah, je zou Injustice Gods among us kunnen doen, en ik dacht ook die Marvel Lego game?
Hier ook binnen, alleen is er niemand die een headset heeft dus kan niet echt testenquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef VulpX het volgende:
Heb de headset binnen. Mooi dingetje hoor, en het zit ontzettend comfortabel. Geluidskwaliteit is vergelijkbaar met andere headsets in dezelfde prijsklasse.
Welke?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef VulpX het volgende:
Heb de headset binnen. Mooi dingetje hoor, en het zit ontzettend comfortabel. Geluidskwaliteit is vergelijkbaar met andere headsets in dezelfde prijsklasse.
Ik gok die officiele Sony headset.quote:
Zag het ja... Ben je ook van de Gran Turismo reeks?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Bartcoah het volgende:
Als een kind zo blij met mijn Need for Speed Rivals aankoop.
Vroem vroem beetje scheuren over de wegen!
Linkje met specs toevallig bij de hand? Ben even benieuwd of hij draadloos is etc.quote:
Ik denk dat ie het over NFS Rivals heeft, inderdaad lekker scheuren en politie auto's mollen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Zag het ja... Ben je ook van de Gran Turismo reeks?
Draadloos, 7.1 virtual surround, met plug gewoon stereo voor vita etc, 8 uur accuduur, via bijbehorende app is het geluid te custumizen, mic en sidetone, werkt wireless op PS3 en PS4.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Linkje met specs toevallig bij de hand? Ben even benieuwd of hij draadloos is etc.
Ik vind Sennheiser niet zo goed, dus tja, dat hoop ik ook. Persoonlijke voorkeur overigens, nofi.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:10 schreef poker4lifee het volgende:
Benieuwd of de kwaliteit vergelijkbaar is met een Sennheiser, of dat je het verschil toch wel merkt bij shooters
Ik zit er ook over te twijfelen. Hij is niet al te prijzig, ziet er redelijk uit maar ben vooral benieuwd naar het effect van het 'virtuele' 7.1 geluid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:04 schreef Pheno het volgende:
Mja, zit er ook aan te denken. Vooral de dolby is nice. Zeker met een game als Thief.
Ik hoop binnenkort iets uit te kunnen testen, maar er ligt nog nergens iets in de winkel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit er ook over te twijfelen. Hij is niet al te prijzig, ziet er redelijk uit maar ben vooral benieuwd naar het effect van het 'virtuele' 7.1 geluid.
Ik was gisteren even bij de Media Markt langs geweest in R'dam in de hoop dat ze een demosetje hadden staan maar ze hadden hem nog helemaal niet binnen inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort iets uit te kunnen testen, maar er ligt nog nergens iets in de winkel.
Er zit geen echte Dolby support in helaas. Het is een virtuele surround, ik merk al dat het niet kan tippen aan mijn 5.1 boxen die hier staan. Ik vind het persoonlijk niet erg, maar als je dat erg belangrijk vind gaat het je teleurstellen. Het geluid is ook wat minder "vol", als je de virtuele surround aanzet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:04 schreef Pheno het volgende:
Mja, zit er ook aan te denken. Vooral de dolby is nice. Zeker met een game als Thief.
Hmm, jammer.. Eigenlijk precies waar ik bang voor was..quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Er zit geen echte Dolby support in helaas. Het is een virtuele surround, ik merk al dat het niet kan tippen aan mijn 5.1 boxen die hier staan. Ik vind het persoonlijk niet erg, maar als je dat erg belangrijk vind gaat het je teleurstellen. Het geluid is ook wat minder "vol", als je de virtuele surround aanzet.
Dat denk ik ook... Vandaar dat ik benieuwd ben of hij in de toekomst ook voor de Gran Turismo reeks zal gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het over NFS Rivals heeft, inderdaad lekker scheuren en politie auto's mollen.
Die zal over een paar weken op Marktplaats goedkoper te vinden zijn (nieuw) dus rond een bedrag van ¤60 euro nog het overwegen waard.quote:
GRID vond ik geweldig. GRID2 vind ik verschrikkelijk. Sowieso een hele lelijke filter eroverheen gegooid waardoor alles erg 'grijs' eruit ziet, maar het meest irritante vind ik misschien wel de AI in de p2p races, dat je opeens gediskwalifieerd bent wanneer een CPU tegenstander op je in rijdt...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:42 schreef janrad het volgende:
GT is in mijn ogen een saaie optocht met mooie auto's van echt racen is bijna geen sprake. Ik heb veel plezier met NFS Rivals en ik vond Grid2 op de PS3 erg vermakelijk.
Is dat niet hetzelfde als bij de Turtlebeach headsets?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Er zit geen echte Dolby support in helaas. Het is een virtuele surround, ik merk al dat het niet kan tippen aan mijn 5.1 boxen die hier staan. Ik vind het persoonlijk niet erg, maar als je dat erg belangrijk vind gaat het je teleurstellen. Het geluid is ook wat minder "vol", als je de virtuele surround aanzet.
Deze moet ik nog uitproberen... Sinds een maand of 3 een nieuwe TV met 3D, maar gebruiken doe ik het nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:30 schreef BraboMeneer het volgende:
Ook werkt de 3D mode die bij Zen Pinball erin zit erg goed.
Yep. Er zijn ook veel mensen die vinden dat virtual surround beter is dan 'echt' surround omdat het effect nagenoeg hetzelfde is maar je twee grote drivers hebt ipv een hoop kleine.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als bij de Turtlebeach headsets?
Het is leuk om een keer in 3D te spelen maar heel vaak zal ik er geen gebruik van maken. En 46" is idd niet heel erg groot tegenwoordig. Maar ik woon helaas nog bij mijn ouders!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Deze moet ik nog uitproberen... Sinds een maand of 3 een nieuwe TV met 3D, maar gebruiken doe ik het niet. Wel grappig om eens te proberen. Vind je 46" niet wat aan de krappe kant tegenwoordig of is je woonkamer niet zo groot?
Dat zou ik niet zo snel zeggen. Je kunt namelijk niet met 2 drivers het effect van 5 of 7 echte boxen simuleren. Je kunt in de buurt komen ja, maar evenaren of voorbijstreven is onmogelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Yep. Er zijn ook veel mensen die vinden dat virtual surround beter is dan 'echt' surround omdat het effect nagenoeg hetzelfde is maar je twee grote drivers hebt ipv een hoop kleine.
Snap ik... Zelf ook 6 maanden thuis gezeten. Hopelijk ga je snel iets vinden, succes!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:32 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Het is leuk om een keer in 3D te spelen maar heel vaak zal ik er geen gebruik van maken. En 46" is idd niet heel erg groot tegenwoordig. Maar ik woon helaas nog bij mijn ouders!Dus op mijn kamer is het eigenlijk perfect 46". Groter zou juist onoverzichtelijk worden, want ik zit maar 4 meter van het scherm af.
Tevens heb ik op dit moment werk, maar ik weet dat dit na een bepaalde periode weer ophoudt en daarom woon ik helaas nog thuis. Ik reageer op heel erg veel vacatures en ik ben in 9 maanden tijd pas op één gesprek geweest. Het is gewoon een rot tijd om aan een (vaste) baan te komen. Maar we geven de moed niet op en blijven hoop houden.
Dan voorzie ik weinig problemen. Goede ervaringen met Turtlebeach..quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Yep. Er zijn ook veel mensen die vinden dat virtual surround beter is dan 'echt' surround omdat het effect nagenoeg hetzelfde is maar je twee grote drivers hebt ipv een hoop kleine.
Game uit. Game in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef RRuben het volgende:
Huh bug in bf4 denk ik. Ik deed net even een potje domination en had alle standaard loadouts weer. Ga ik naar battlelog. Zie ik mn level van 10 naar 1 gaan binnen 5 sec. ofzoals ik bij soldier progression kijk staat alles er nog maar kan die wapens niet in game gebruiken. Hopelijk een bug
Deel t filmpje even danquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef RRuben het volgende:
Huh bug in bf4 denk ik. Ik deed net even een potje domination en had alle standaard loadouts weer. Ga ik naar battlelog. Zie ik mn level van 10 naar 1 gaan binnen 5 sec. ofzoals ik bij soldier progression kijk staat alles er nog maar kan die wapens niet in game gebruiken. Hopelijk een bug
Outlast al uitgespeeld dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er al bekend welke game er in maart gratis voor ps+ abonnementhouders wordt?
Zou wel zin hebben in een fallout 4quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef janrad het volgende:
Als dit toch eens werkelijkheid gaat worden.
we hopen nogsteeds op de eerste AAAquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er al bekend welke game er in maart gratis voor ps+ abonnementhouders wordt?
Van het weekend kom ik wel even met mic en allesquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef rene90 het volgende:
Vanavond even online rond 20.00, andere die ook met mic online gaan?
Zondag overdags moet me wel lukken, nogal druk weekend met mijn verjaardag enzoquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van het weekend kom ik wel even met mic en alles
bf4 ?
Nee nog niet eens aangeraakt, maar ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Outlast al uitgespeeld dan?
heb zaterdag pas weer tijd. Deel het dan wel even. Is er ook een mogelijk om het via je mobiel te bekijken ofzo?quote:
Ik wil een toffere kill-cam/bullet-cam, minstens net zo geweldig als in Sniper Elite v2 en Mortal Kombat. Maar eigenlijk wil ik dat in vrijwel iedere game.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef janrad het volgende:
Nooit echt een goede kans gegeven om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Zag het ja... Ben je ook van de Gran Turismo reeks?
Dat niet geloof ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
heb zaterdag pas weer tijd. Deel het dan wel even. Is er ook een mogelijk om het via je mobiel te bekijken ofzo?
Als het een aaa wordt dan is het knack... kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we hopen nogsteeds op de eerste AAA
'maak alles beter'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef janrad het volgende:
dit en aub geen vehicles.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'maak alles beter'.
Ik vind het level-systeem trouwens geen goed idee. De klassieke Falloutmethode, dus zelf cijfers toekennen, heeft mijn voorkeur.
Krijgt lager dan een 7 op metacritic, dus zou dan niet mogen eigenlijk. Ik verwacht zelf Killzone eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
Als het een aaa wordt dan is het knack... kan bijna niet anders.
Bomberman ja? ...quote:
Bomberman clone? Waarom nietquote:
dat is precies de reden waarom ik deze niet koop:+quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
Als het een aaa wordt dan is het knack... kan bijna niet anders.
die trailer verwacht je een bazen game mee.quote:
Niks mis met een game a la bomberman hoor, dat was vroeger altijd supertof in local multiplayer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die trailer verwacht je een bazen game mee.
nee krijg je dat
oh dat zeker, maar de trailer lijkt een fucking dikke horrorgame. Ding geeft je echt rillingen enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks mis met een game a la bomberman hoor, dat was vroeger altijd supertof in local multiplayer.
Ah zo!quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh dat zeker, maar de trailer lijkt een fucking dikke horrorgame. Ding geeft je echt rillingen enzo.
dus je verwacht een outlast variant die echt eng is zegmaar, of een toffe RPG horror.
Nee, dan krijg je een bomberman kloon\\anticlimax dit dat
stuk vetter dam de gameplay trailerquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah zo!
Ik heb die cinematic trailer eerlijk gezegd niet eens bekeken.
was ik het maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef Dutchguy het volgende:
PS4 owner finds PS Plus loophole, subscribes until 2035 without paying a penny:
http://www.vg247.com/2014(...)hout-paying-a-penny/
Ik zal hem er even in knallen, ik had jou al volgens mij? Van BF3 ook nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Donderjagers het volgende:
PSN: DonderjagerNL , voor in de OP. Thanks.
PowerLoungen580 kan er ook bijquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal hem er even in knallen, ik had jou al volgens mij? Van BF3 ook nog.
Dutchkeltie kan er ook bijquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PowerLoungen580 kan er ook bij
Ik heb me anders nog geen moment verveeld sinds de release.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Blinker het volgende:
Vandaag ook eindelijk trotse eigenaar van een PS4. Vijf weken moeten wachten, dus dat is mijn inziens vrij acceptabel.
Tot nu toe vermaak ik mij alleen met de gratis spellen en de FIFA demo.
Het spelaanbod is tot dusver nog steeds erg matig.
Stiekem best knapquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb me anders nog geen moment verveeld sinds de release.
Ik zag je ook al staan tussen de BF4 activiteiten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal hem er even in knallen, ik had jou al volgens mij? Van BF3 ook nog.
Ja ik heb me net ook weer behoorlijk geërgerd aan BF4. Er kloppen soms echt dingen niet. Schiet je een heel magazijn op iemand leeg gebeurd er niets, lost je tegenstander 2 schoten en dan ben je dood. Of je staat achter een muur en iemand van achter de muur schiet je dood.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem best knap
Toen ik alles zn beetje uithad begon de verveling wel behoorlijk hier. Nu alleen nog fifa en Bf4 online, al speel ik die laatste eigenlijk vooral met veel ergernis
Iemand moet echt even in de OP zetten dat elke multiplayer game te maken heeft met latency+ms response tijd met je scherm.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja ik heb me net ook weer behoorlijk geërgerd aan BF4. Er kloppen soms echt dingen niet. Schiet je een heel magazijn op iemand leeg gebeurd er niets, lost je tegenstander 2 schoten en dan ben je dood. Of je staat achter een muur en iemand van achter de muur schiet je dood.
Overigens is NFS Rivals wel leuk om te doen.
Ja NFS moet ik ook nog eens voor een zacht prijsje op de kop tikken, denk niet dat ik hem veel zal spelen maar het concept blijft leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja ik heb me net ook weer behoorlijk geërgerd aan BF4. Er kloppen soms echt dingen niet. Schiet je een heel magazijn op iemand leeg gebeurd er niets, lost je tegenstander 2 schoten en dan ben je dood. Of je staat achter een muur en iemand van achter de muur schiet je dood.
Overigens is NFS Rivals wel leuk om te doen.
Amazon.uk.co 40¤ nieuw uiteraardquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja NFS moet ik ook nog eens voor een zacht prijsje op de kop tikken, denk niet dat ik hem veel zal spelen maar het concept blijft leuk
Ik heb niet bij ieder potje dit soort "problemen" kan ook aan de servers liggen waar ik op speel denk ik ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Iemand moet echt even in de OP zetten dat elke multiplayer game te maken heeft met latency+ms response tijd met je scherm.
Jaaaa lekker scheuren, driften en politie auto's opblazen. Soms ben ik alleen maar bezig met door het hele gebied te scheuren en af een toe iemand uit te dagen. Het ziet er grafisch prima uit, de geluiden van de auto's zijn goed te pruimen en de besturing is ook lekker. De vorig NFS, Most Wanted dus, heb ik vrij snel de deur uit gedaan. Wat een matig spel was dat maar deze is weer top.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Amazon.uk.co 40¤ nieuw uiteraard
Edit: is het spel sowieso waard, wat een heerlijkheid
ik wil dr max 25-30 eur aan uitgeven, via MPquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Amazon.uk.co 40¤ nieuw uiteraard
Edit: is het spel sowieso waard, wat een heerlijkheid
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem best knap
Toen ik alles zn beetje uithad begon de verveling wel behoorlijk hier. Nu alleen nog fifa en Bf4 online, al speel ik die laatste eigenlijk vooral met veel ergernis
Na de grote update zijn de graphics een stuk beter geworden, ook geen slowdown meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb rivals een paar uurtjes gespeeld, maar ik vind het echt een slechte houterige gameplay.. En de graphics zijn ook niet heel bijzonder...
Die komt ook wel in huis tegen die tijd, duurt nog wel ff.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Ah ok, dat zou kunnenIk blijf gewoon geduldig wachten op Driveclub
Het spelaanbod is prima, echt niks mis mee. Over 2 weken thief en een maand later infamous. Wolfenstein komt ook nog ergens deze periode. Ik vermaak me dus wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Blinker het volgende:
Vandaag ook eindelijk trotse eigenaar van een PS4. Vijf weken moeten wachten, dus dat is mijn inziens vrij acceptabel.
Tot nu toe vermaak ik mij alleen met de gratis spellen en de FIFA demo.
Het spelaanbod is tot dusver nog steeds erg matig.
Net besteld. Ben benieuwd.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
Gaat iemand van hier thief nog halen over 1/2 weekjes ?
Omdat ze geld willen verdienenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:03 schreef Maraca het volgende:
Wat zonde dat de Elder Scrolls een maandelijkse betaling kentWaarom moet dat nu toch steeds?
quote:
Had je die Giotech EX-03R niet vorige week gehaaldquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef rene90 het volgende:
Vandaag komt mijn andere headset binnen, die ps4 gold headset. Dus wie interesse heeft in die gioteck ex-03r geeft maar een gil.
Ik hoor veel mensen van alles roepen over input-lag. Ik zet mijn TV op de "game-stand" en nog nooit ergens last van gehad. Maar ook zonder die "game-stand" heb ik eigenlijk nergens last van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Iemand moet echt even in de OP zetten dat elke multiplayer game te maken heeft met latency+ms response tijd met je scherm.
Als ik op mijn pc monitor speel, dan merk ik wel een klein beetje dat het me nog beter afgaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen van alles roepen over input-lag. Ik zet mijn TV op de "game-stand" en nog nooit ergens last van gehad. Maar ook zonder die "game-stand" heb ik eigenlijk nergens last van.
Is het mogelijk alleen merkbaar als je echt goed bent of?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Had je die Giotech EX-03R niet vorige week gehaald?
Ik geef toe dat het ook een beetje aan mij ligt, ik heb alle maps nog niet door en sommige zijn echt lastig. Neem nou Locker, het is een goed gemaakt map maar lastig met al die verschillende gangen. En Floodzone is ook lastig maar wel mooi gemaakt. Zavod 311 vind ik daarentegen weer heerlijk om op te spelen. Tis dus ook wennen aan de maps en aan de grote er van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als ik op mijn pc monitor speel, dan merk ik wel een klein beetje dat het me nog beter afgaat.
Flood Zone en Locker zijn de minst leuke maps als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:22 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het ook een beetje aan mij ligt, ik heb alle maps nog niet door en sommige zijn echt lastig. Neem nou Locker, het is een goed gemaakt map maar lastig met al die verschillende gangen. En Floodzone is ook lastig maar wel mooi gemaakt. Zavod 311 vind ik daarentegen weer heerlijk om op te spelen. Tis dus ook wennen aan de maps en aan de grote er van.
Wat heeft jouw voorkeur dan ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Flood Zone en Locker zijn de minst leuke maps als je het mij vraagt.
Zeker Flood Zone leave ik direct.
Van tofst naar minst:quote:
Geen verkeerde lijst maar Dead Nation voelt wel aan als een gerecyclede PS+ game..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
https://www.gamepointsnow(...)dead-nation-for-ps4/
Dead Nation ?
Prima game inderdaad, daar niet van, maar wel al jaren oud en idd al gekregen na die downtime.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen verkeerde lijst maar Dead Nation voelt wel aan als een gerecyclede PS+ game..
Ze gaven die game immers weg na de PSN downtime..
Al is het een meer dan prima game! Zeker als Local Co-Op game.
Die van mij is vandaag ook afgeleverd. Zo op het eerste oog een goed apparaat. Zit lekker, handige knoppen (beter als bij mn Turtlebeach). De functie voor geluidsprofielen in te kunnen laden werkt ook prima. En toen ik een voicebericht opnam verbaasde de kwaliteit van de mic mij eerlijk gezegd. Aanradertje..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef rene90 het volgende:
Vandaag komt mijn andere headset binnen, die ps4 gold headset. Dus wie interesse heeft in die gioteck ex-03r geeft maar een gil.
Ah, da's goed om te horen, toch maar eens serieus naar kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag ook afgeleverd. Zo op het eerste oog een goed apparaat. Zit lekker, handige knoppen (beter als bij mn Turtlebeach). De functie voor geluidsprofielen in te kunnen laden werkt ook prima. En toen ik een voicebericht opnam verbaasde de kwaliteit van de mic mij eerlijk gezegd. Aanradertje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
De maps uit China Rising zijn ook leuk. Zeker Altai range is lekker wijds en grauw. Voor mensen met premium komt 18 februari de Second Assault expansion uit met Operation Firestorm, Metro, Caspian en Gulf of Oman. Prima toevoegingen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van tofst naar minst:
1. Zavod 311
2. Siege of Shanghai
3. Rogue Transmission
4. Golmud Railway
5. Hainan Resort
6. Paracel Storm
7. Dawnbreaker
8. Lancang Dam
9. Operation Locker
10. Flood Zone
CR trekt me niet echt, SA ga ik wel halen idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
De maps uit China Rising zijn ook leuk. Zeker Altai range is lekker wijds en grauw. Voor mensen met premium komt 18 februari de Second Assault expansion uit met Operation Firestorm, Metro, Caspian en Gulf of Oman. Prima toevoegingen wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
De maps uit China Rising zijn ook leuk. Zeker Altai range is lekker wijds en grauw. Voor mensen met premium komt 18 februari de Second Assault expansion uit met Operation Firestorm, Metro, Caspian en Gulf of Oman. Prima toevoegingen wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Breivik eist nieuwe spelcomputer
De Noorse massamoordenaar Anders Breivik klaagt steen en been over de barbaarse omstandigheden in de gevangenis waar hij zit voor de moord op 77 mensen. Breivik, die werd veroordeeld tot 21 jaar gevangenisstraf, eist een nieuwe spelcomputer. De PlayStation2 waarover hij beschikt, is hopeloos verouderd.
Dat heeft de Noorse moordenaar geschreven in een brief aan persbureau AFP.
In de brief, die gedateerd is op 29 januari, eist Breivik betere omstandigheden in de gevangenis. Hij dreigt met een hongerstaking als zijn eisen niet worden ingewilligd.
Breivik wenst een nieuwe spelcomputer en wil zelf zijn spellen uitkiezen. Zijn huidige games zijn nogal kinderachtig, schrijft Breivik.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_spelcomputer__.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nog eentje dan, speciaal voor jou als Xbox fan:quote:
Ik ga over op de PS4, maar vond het wel een grappig bericht! Nog al lef van die gozer om te klagen over z'n console.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog eentje dan, speciaal voor jou als Xbox fan:
PlayStation 4 bezitters kijken 3 keer zoveel porno als Xbox One gamers
Volgens cijfers van SugarDVD kijken PlayStation 4 bezitters drie keer zoveel porno als Xbox One bezitters. SugarDVD is het bedrijf wat een porno-uitgever die de adult-app van zowel de Xbox One als de PlayStation 4 heeft ontwikkeld. Hierdoor kan het bedrijf goed inzicht krijgen op wat er allemaal bekeken word.
http://www.playstationbre(...)ampaign=Headliner.nl
Ik ga over naar de One..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga over op de PS4, maar vond het wel een grappig bericht! Nog al lef van die gozer om te klagen over z'n console.
Ga fietsen gek!quote:
Floodzone is ook naar mijn ervaring meer voor de iet wat ervaren gamers, je gaat als ervaren shooter gamer meer letten op de kleinere details, zoals mensen die vanaf een raam staan te schieten, je gaat vaker kijken naar verre donkere hoeken, aangezien dat vaak een broedplaats is voor campers.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:22 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het ook een beetje aan mij ligt, ik heb alle maps nog niet door en sommige zijn echt lastig. Neem nou Locker, het is een goed gemaakt map maar lastig met al die verschillende gangen. En Floodzone is ook lastig maar wel mooi gemaakt. Zavod 311 vind ik daarentegen weer heerlijk om op te spelen. Tis dus ook wennen aan de maps en aan de grote er van.
Bedankt, ik wou net Watch_Dogs bij deze persoon kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:21 schreef Jimbo het volgende:
Mocht iemand op MP nog games zoeken
http://www.marktplaats.nl/verkopers/13027197.html
Deze verkoper zou ik even mijden, alles ruikt ernaar dat ze het niet opsturen, maar wel je geld aftroggelen.
Ik vind het juist 1 saaie cluster-fuck, wat geen reet met Battlefield of Conquest te maken heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:31 schreef janrad het volgende:
[..]Metro
Daar heb ik met BF3 zo van genoten.
WATquote:Geachte heer speknek,
Het spijt ons dat u uw bestelling 8205021590 nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer arriveert. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
U heeft uw artikel(en) betaald via creditcard. Wij hebben het betaalde bedrag teruggestort, dit is binnen vijf werkdagen zichtbaar op uw rekeningoverzicht.
U heeft uw artikel(en) betaald via Maestro. Wij hebben het betaalde bedrag teruggestort, dit staat binnen vijf werkdagen op uw rekening.
Als u het bestelde artikel alsnog wilt ontvangen, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. 'Sony PlayStation 4 500GB + Dualshock 4 Controller'
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Erwin
bol.com Klantenservice
quote:
You will be granted a golden Playstation 4!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef speknek het volgende:
Dat iemand van hun die playstation 4s gejat heeft is nog tot daaraan toe, maar dat ze dan doodleuk gaan vragen of ik na bijna vier maanden niet even onderaan de lijst plaats wil nemen, ongelooflijk.
Dat is wel heel erg slechtquote:
Het is echt achterlijk. Willen me niet terug op de lijst zetten of hoger bij een nieuwe bestelling, vanwege het verheffende excuus 'computer says no'. Geintje kost me een paar honderd euro omdat ik het niet meer op kan voeren voor de belasting van 2013. Plus dat ik er nou geen beelden mee kan maken voor mijn colleges. Nooit meer Bol.com.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Bol.com ben je geen klant maar een nummertje van de zovelen
Waar het gewoon op neer komt : ze geven gewoon geen neuk . Gelukkig op tijd nog die pre-order geannuleerd bij die lamzakken .quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is echt achterlijk. Willen me niet terug op de lijst zetten of hoger bij een nieuwe bestelling, vanwege het verheffende excuus 'computer says no'. Geintje kost me een paar honderd euro omdat ik het niet meer op kan voeren voor de belasting van 2013. Plus dat ik er nou geen beelden mee kan maken voor mijn colleges. Nooit meer Bol.com.
Waarom niet direct vanaf Sony kopen? Er waren hier een paar die dat ook hebben gedaan, die hadden hem vrij snel binnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef speknek het volgende:
Sorry dat ik de thread weer even 'daarnaartoe' sleur. Maar waar raden jullie me aan hem dan nu snel te krijgen? Amazon.fr ofzo? (co.uk heeft natuurlijk de verkeerde plug). Bij intertoys naar de lijst vragen? (woon in Utrecht, dus ik geef de centrum winkels niet echt veel kans)
Het beste is om het Tweakers forum te volgen en zodra er een link online komt van de Bart Smit of de Mediamarkt meteen bestellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef speknek het volgende:
Sorry dat ik de thread weer even 'daarnaartoe' sleur. Maar waar raden jullie me aan hem dan nu snel te krijgen? Amazon.fr ofzo? (co.uk heeft natuurlijk de verkeerde plug). Bij intertoys naar de lijst vragen? (woon in Utrecht, dus ik geef de centrum winkels niet echt veel kans)
drogisterij?quote:Op zondag 16 februari 2014 08:24 schreef Lastpost het volgende:
Hier is dat rubber ook naar de klote gegaan van de week, maar even mee terug naar de winkel.
Rivals aangezien Driveclub nog niet uit is.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:01 schreef Fokker101 het volgende:
Waar kiezen jullie eigenlijk voor Need for speed rivals of Driveclub?
DANK!!quote:Op zondag 16 februari 2014 08:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toevallig net online gekomen wees er snel bij. http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Driveclub is er nog niet dus kan je nu voor Need for Speed kiezen, bovendien is NFS een heel ander soort spel volgens mij dus je zou voor alle twee kunnen kiezen.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:01 schreef Fokker101 het volgende:
Waar kiezen jullie eigenlijk voor Need for speed rivals of Driveclub?
Wat voor vingers hebben jullie dat die rubbers kapot gaan, ik heb mijn PS4 nu al een maand en alles doet het nog.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:45 schreef Jimbo het volgende:
Ohja en nog iets leuks, dat tering rubber van die controller is kapot gegaan vandaag. Slechts mn 2e controller met dit probleem
Heb inmiddels al van die caps erop, maar die schuren mn duim kapot
Beetje jammer dat ze zn ding van 70eur zo verschrikkelijk brak rubbertje geven, je zou toch denken dat ze dit testen VOOR gebruik
Dat ligt echt niet aan onze vingers hoor, gewoon slechte kwaliteit rubber.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat voor vingers hebben jullie dat die rubbers kapot gaan, ik heb mijn PS4 nu al een maand en alles doet het nog.
die van mij 2 maanden en game intensief. Heb geduld, die van jou kan ook kapotquote:Op zondag 16 februari 2014 10:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat voor vingers hebben jullie dat die rubbers kapot gaan, ik heb mijn PS4 nu al een maand en alles doet het nog.
i'm in.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:02 schreef Bartcoah het volgende:
Wie komt er samen met mij Sjinezen en Amerikanen afknallen? Gezellig met Bf4
aight incomingquote:Op zondag 16 februari 2014 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
i'm in.
Voeg me maar toe, iroquois-kiwi
Zit nu in een dik team dus als je wil kan je joinen
dat geld net zo hard voor de MM Intertoys of BSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Bol.com ben je geen klant maar een nummertje van de zovelen
zag net je partyinvite, Heb momenteel voetbal aanstaan dus geen chatquote:
Ik hoop het voor je, genoeg tegenslagen gehad nuquote:Op zondag 16 februari 2014 09:48 schreef speknek het volgende:
Tenks! Zelfde hier (vingers gekruist).
http://www.budgetgaming.nl/accessoires/1/console-ps4.htmlquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, genoeg tegenslagen gehad nu
Wie weet trouwens goeie plek voor controller te halen? dixons? 49 eu ? Zal wel goedkoopste zijn?
Ik game sinds 29 nov vrij intensief en mijn launch controller is al kapot... de 2e begint slijtage te vertonen. Fifa14 is een grote boosdoener.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja sowiesoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef tuut-chips het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of premium het geld waard is..
Mijn rubbertjes beginnen ook te scheuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik game sinds 29 nov vrij intensief en mijn launch controller is al kapot... de 2e begint slijtage te vertonen. Fifa14 is een grote boosdoener.
Of uberhaupt een party systeemquote:Op zondag 16 februari 2014 18:02 schreef MMaRsu het volgende:
Helemaal niet je weet toch niet of je die maps vet gaat vinden laat DICE eerst maar een fatsoenlijk party systeem inbouwen.
Rubberbanding bedoel je?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Bartcoah het volgende:
Dat is er gewoon, wat EA wel mag gaan doen is sleutelen aan de servers, ik loop om de 5 seconden laggie, dat me beeld begint te trillen
Dat gebeurd trouwens alleen bij 64 man games.
Met mijn internet is niets mis, ik ram 70 mb/s down en 12 mb/s up netwerk type is NAT 2 dus....
De bal ligt bij EA
Blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ze moeten echt wat doen aan die servers. Soms een game die vlekkeloos gaat, maar daarna weer last van lag. Enige optie is dan om van server te switchen...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Bartcoah het volgende:
Dat is er gewoon, wat EA wel mag gaan doen is sleutelen aan de servers, ik loop om de 5 seconden laggie, dat me beeld begint te trillen
Dat gebeurd trouwens alleen bij 64 man games.
Met mijn internet is niets mis, ik ram 70 mb/s down en 12 mb/s up netwerk type is NAT 2 dus....
De bal ligt bij EA
Dit inderdaad.. Ik snap echt niet dat dat weg is tov bf3...quote:
Die luiheid valt me van je tegenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ][/URL]
Dus ja, bovenstaande heb ik even gemaakt enzo![]()
Nu ik toch even de aandacht heb van jullie boyo's
Wie weet of de AC Freedom Cry in de store nu standalone is?
Ik heb namelijk AC BF allang uitgespeeld & verkocht ,maar ben vergeten met die bosneger te spelenHet zou natuurlijk zonde zijn van mijn 10 eckies als ik hem koop en dan de disc zelf nodig blijkt te hebben
Zal over een jaar of wat best wel komen denk ik, bij de 3 duurde het ook jaren voordat ze met andere kleurtjes kwamen....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk om eerlijk te zijn. Ik zou graag een PS4 in het wit willen zien. Zal er waarschijnlijk niet van komen.
[ afbeelding ]
Nee, momenteel nergens te koop. In Azie hebben ze vaak wel speciale edities bij de release van populaire games. De fans van zulke games in Azie zijn dan ook gek genoeg om massaal daarvoor een nieuwe PS te kopen speciaal vanwege het uiterlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef videonatic het volgende:
Hebben ze ook ergens echte gekleurde cases? Die garantie boeit me niet en die rode leek me echt tof, maar sticker helaas.
Wit wordt altijd heel erg smerig, vooral je controllers.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk om eerlijk te zijn. Ik zou graag een PS4 in het wit willen zien. Zal er waarschijnlijk niet van komen.
[ afbeelding ]
24, en ' veredelde demo' is onzin.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro neertellen voor een veredelde demo. Genot man.
Toevallig wel, morgen en overmorgen even lekker vrijquote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef rene90 het volgende:
Andere mensen die morgen overdag vrij zijn en wat gaan BF4-en?
Het is maar hoe je ermee omgaat. Aan een console zit je amper en een controller kun je om de zoveel dagen schoonmaken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wit wordt altijd heel erg smerig, vooral je controllers.
Echt niet de moeite waard.
Na een jaar ziet je controller er gewoon vies uit, hoe vaak je hem ook schoonmaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ermee omgaat. Aan een console zit je amper en een controller kun je om de zoveel dagen schoonmaken.
Nee, ¤0 met een zwik gratis ¤5 kaarten van de nationale entertainment card en Airmiles bij BOL.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro neertellen voor een veredelde demo. Genot man.
Dat is mijn ogen niet waar. Het hangt er gewoon vanaf hoe je als persoon ermee omgaat. Dit verschilt per persoon. Genoeg witte producten hier die al een jaar oud zijn en nogsteeds splinternieuw eruit zien. Het is inderdaad gevoeliger voor smerigheid maar zolang je het bijhoudt moet dat niet zoveel uitmaken. Al hoewel ik het met je eens ben dat het snel smerig kan worden. Maar dan nog zou dat een keuze van de consument moeten zijn. Ik zou wel een witte PS4 gekocht hebben als deze beschikbaar was.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:02 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Na een jaar ziet je controller er gewoon vies uit, hoe vaak je hem ook schoonmaakt.
Waarom zou je een party systeem ingame bouwen? Dat zit toch in het PS4 OS? Of werkt dat niet hetzelfde als op de X360?quote:
Jup. De hele week trouwens. Lekker, dat werken in het onderwijsquote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef rene90 het volgende:
Andere mensen die morgen overdag vrij zijn en wat gaan BF4-en?
Mocht je toch naar bf4 uitwijken kan je me even toevoegenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jup. De hele week trouwens. Lekker, dat werken in het onderwijs
Al staat er voor morgen een FIFA dag gepland..
Jawel.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zou je een party systeem ingame bouwen? Dat zit toch in het PS4 OS? Of werkt dat niet hetzelfde als op de X360?
Zodat je met je vrienden in een lobby kan zoals bij andere shooters. Je moet nu één iemand een game laten joinen waar nog ruimte vrij is en vervolgens moet de rest via het PS4-menu joinen en hopen dat ze #1 in het goede team komen en #2 uberhaupt er nog in kunnenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zou je een party systeem ingame bouwen? Dat zit toch in het PS4 OS? Of werkt dat niet hetzelfde als op de X360?
Dat maakt de game alles behalve gratis... want die betaalmiddelen had je ook kunnen gebruiken voor andere gamesquote:Op maandag 17 februari 2014 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ¤0 met een zwik gratis ¤5 kaarten van de nationale entertainment card en Airmiles bij BOL.
Ik ben een MGS uber fanboi, dus dit was een no-brainer aankoopquote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dat maakt de game alles behalve gratis... want die betaalmiddelen had je ook kunnen gebruiken voor andere games![]()
Ik haal mgs wel als ie echt uitkomt. Heb er geen haast mee. Eerst Infamous en Watch Dogs maar eens speuluh.
Niemand die hier iets vanaf weet qua oplossing misschien?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
Netflix werkt op de PS4 wel een stuk lekkerder dan op de PS3.
Ik krijg alleen de 5.1 audio optie niet tevoorschijn?? Is dat een systeeminstelling ergens?
Chat even met netflix, kan gewoon via hun website en die zijn erg behulpzaam.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niemand die hier iets vanaf weet qua oplossing misschien?
Pakt hij dat niet gewoon automatisch?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen idee hoor maar pakt hij niet automagisch je PS4 instellingen over?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw dat ziet er waanzinnig uit, ik vraag me alleen af hoe iemand zo'n mooie rol kan maken na een sprong, vooral als hij zo'n groot geweer op zijn rug heeftquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ls-on-ps4_videogames
Filmpje 1886 is al geleakt
Zeur!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef janrad het volgende:
[..]
Wauw dat ziet er waanzinnig uit, ik vraag me alleen af hoe iemand zo'n mooie rol kan maken na een sprong, vooral als hij zo'n groot geweer op zijn rug heeft. Maar goed, ziet er geweldig uit.
Vandaag geleverd, yayquote:Op zondag 16 februari 2014 08:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toevallig net online gekomen wees er snel bij. http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Alleen bf4, deze kan ik upgraden vanaf de Ps3 versiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:31 schreef janrad het volgende:
[..]
Heb je zeker NFS Rivals er bij gekocht ?
2 posts geleden zei ik dat ook al en dan ga jij het herhalen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen idee hoor maar pakt hij niet automagisch je PS4 instellingen over?
Ja, in het geval hij jouw post niet gelezen had, net als ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:23 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
2 posts geleden zei ik dat ook al en dan ga jij het herhalen?
Lekker boos zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:23 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
2 posts geleden zei ik dat ook al en dan ga jij het herhalen?
Geen idee hoor maar pakt hij niet automagisch je PS4 instellingen over?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er graag bij... Dan heeft iedereen wat te lachenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef Bartcoah het volgende:
Vanavond even met een groepje Bf4 spelen!
Nice, even helemaal vergeten. Hoe is ie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef rene90 het volgende:
second assault trouwens te downloaden.
Als het goed is mogen we hem rond 19:00 uur spelen, dan is het in Amerika ook 18-02-'14quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nice, even helemaal vergeten. Hoe is ie?
Over een uurtje doe ik mee!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef Bartcoah het volgende:
Vanavond even met een groepje Bf4 spelen!
We spelen hier al gewoon second assault hoor, vanaf 14.30 ofzo al, capture the flag nu met 64 manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:46 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als het goed is mogen we hem rond 19:00 uur spelen, dan is het in Amerika ook 18-02-'14
Och het is 5 uur geweest, tijd voor rubberbanding! Nou conquest is ook weer leuk geweest.
Wat een onzin zeg
Waar blijf je dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef janrad het volgende:
Heb Battlefield Premium toch maar aangeschaft, BF4 blijf ik voorlopig toch wel spelen.
Geweldig als je een goed team hebt, kut als niemand ptfo't.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nice, even helemaal vergeten. Hoe is ie?
ptfo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Geweldig als je een goed team hebt, kut als niemand ptfo't.
Wel alles los geinstalleerd ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef janrad het volgende:
Nu heb ik premium maar kan nog steeds geen capture the flag spelen en mijn server browser doet het niet, hebben meer mensen hier last van ?
PSstore > games > battlefield 4 > addons > download Second assault.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef janrad het volgende:
Nu heb ik premium maar kan nog steeds geen capture the flag spelen en mijn server browser doet het niet, hebben meer mensen hier last van ?
Net zelf maar gebeld, bij mij is ie zonder opgave weer geannuleerdquote:
Alweer?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Net zelf maar gebeld, bij mij is ie zonder opgave weer geannuleerd
Middag ergens. Voeg me toe: Ashtasticzquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:16 schreef sonnyspek het volgende:
Iemand zin in een potje fifa?
- sonnyspek
Ja het zit niet echt mee, zeg maar. Ik denk dat de Intertoys ze eigenlijk niet in de vrije verkoop had mogen dien. Maar ik had vorige keer een paar keiharde mails naar bol.com gestuurd en ben net persoonlijk gebeld waarbij ze zeiden dat ze een oplossing gingen zoeken, dus wie weet gaat het toch nog meezitten (ik reken nergens op).quote:
try 48 - 5 :pquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:48 schreef janrad het volgende:
Gister wel een duivels potje Battlefield gespeeld eindelijk. 23 kills tegen 13 keer dood en stond met bijna 8000 punten bovenaan bij het winnende team.
Oke kan altijd beter maar voor mij is dit al een hele verbetering.quote:
Gaar zeg.. Ik duim voor jequote:Op woensdag 19 februari 2014 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja het zit niet echt mee, zeg maar. Ik denk dat de Intertoys ze eigenlijk niet in de vrije verkoop had mogen dien. Maar ik had vorige keer een paar keiharde mails naar bol.com gestuurd en ben net persoonlijk gebeld waarbij ze zeiden dat ze een oplossing gingen zoeken, dus wie weet gaat het toch nog meezitten (ik reken nergens op).
Ik haal m later wel voor weinig, geef de voorkeur aan South Park straks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De PS-live beelden van Thief zien er mooi uit. Ik moet helaas nog wel een dag of 3 wachten voordat ik hem zelf kan spelen
South Park is niet voor de PS4.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik haal m later wel voor weinig, geef de voorkeur aan South Park straks.
Dat weet ik, maar ik kan op dit moment niet ff 2 games in een week halen, dus kies ik voor SP voorlopig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
South Park is niet voor de PS4.
Ah, ok. Ik krijg Thief gratis bij een Power Unlimited abonnement van 60 Euro en ik heb nu geen complete game meer voor de PS4 sinds ik Killzone heb verkocht. Voor mij komt hij dus juist op tijd, anders had ik hem ook via Azie of 2e hands goedkoper gekocht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik kan op dit moment niet ff 2 games in een week halen, dus kies ik voor SP voorlopig.
Mijn ps3 en 360 staan nog altijd aangesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |