Outlast al uitgespeeld dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er al bekend welke game er in maart gratis voor ps+ abonnementhouders wordt?
Zou wel zin hebben in een fallout 4quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef janrad het volgende:
Als dit toch eens werkelijkheid gaat worden.
we hopen nogsteeds op de eerste AAAquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er al bekend welke game er in maart gratis voor ps+ abonnementhouders wordt?
Van het weekend kom ik wel even met mic en allesquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef rene90 het volgende:
Vanavond even online rond 20.00, andere die ook met mic online gaan?
Zondag overdags moet me wel lukken, nogal druk weekend met mijn verjaardag enzoquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van het weekend kom ik wel even met mic en alles
bf4 ?
Nee nog niet eens aangeraakt, maar ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Outlast al uitgespeeld dan?
heb zaterdag pas weer tijd. Deel het dan wel even. Is er ook een mogelijk om het via je mobiel te bekijken ofzo?quote:
Ik wil een toffere kill-cam/bullet-cam, minstens net zo geweldig als in Sniper Elite v2 en Mortal Kombat. Maar eigenlijk wil ik dat in vrijwel iedere game.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef janrad het volgende:
Nooit echt een goede kans gegeven om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Zag het ja... Ben je ook van de Gran Turismo reeks?
Dat niet geloof ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
heb zaterdag pas weer tijd. Deel het dan wel even. Is er ook een mogelijk om het via je mobiel te bekijken ofzo?
Als het een aaa wordt dan is het knack... kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we hopen nogsteeds op de eerste AAA
'maak alles beter'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef janrad het volgende:
dit en aub geen vehicles.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'maak alles beter'.
Ik vind het level-systeem trouwens geen goed idee. De klassieke Falloutmethode, dus zelf cijfers toekennen, heeft mijn voorkeur.
Krijgt lager dan een 7 op metacritic, dus zou dan niet mogen eigenlijk. Ik verwacht zelf Killzone eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
Als het een aaa wordt dan is het knack... kan bijna niet anders.
Bomberman ja? ...quote:
Bomberman clone? Waarom nietquote:
dat is precies de reden waarom ik deze niet koop:+quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
Als het een aaa wordt dan is het knack... kan bijna niet anders.
die trailer verwacht je een bazen game mee.quote:
Niks mis met een game a la bomberman hoor, dat was vroeger altijd supertof in local multiplayer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die trailer verwacht je een bazen game mee.
nee krijg je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |