Dat denk ik ook... Vandaar dat ik benieuwd ben of hij in de toekomst ook voor de Gran Turismo reeks zal gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het over NFS Rivals heeft, inderdaad lekker scheuren en politie auto's mollen.
Die zal over een paar weken op Marktplaats goedkoper te vinden zijn (nieuw) dus rond een bedrag van ¤60 euro nog het overwegen waard.quote:
GRID vond ik geweldig. GRID2 vind ik verschrikkelijk. Sowieso een hele lelijke filter eroverheen gegooid waardoor alles erg 'grijs' eruit ziet, maar het meest irritante vind ik misschien wel de AI in de p2p races, dat je opeens gediskwalifieerd bent wanneer een CPU tegenstander op je in rijdt...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:42 schreef janrad het volgende:
GT is in mijn ogen een saaie optocht met mooie auto's van echt racen is bijna geen sprake. Ik heb veel plezier met NFS Rivals en ik vond Grid2 op de PS3 erg vermakelijk.
Is dat niet hetzelfde als bij de Turtlebeach headsets?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Er zit geen echte Dolby support in helaas. Het is een virtuele surround, ik merk al dat het niet kan tippen aan mijn 5.1 boxen die hier staan. Ik vind het persoonlijk niet erg, maar als je dat erg belangrijk vind gaat het je teleurstellen. Het geluid is ook wat minder "vol", als je de virtuele surround aanzet.
Deze moet ik nog uitproberen... Sinds een maand of 3 een nieuwe TV met 3D, maar gebruiken doe ik het nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:30 schreef BraboMeneer het volgende:
Ook werkt de 3D mode die bij Zen Pinball erin zit erg goed.
Yep. Er zijn ook veel mensen die vinden dat virtual surround beter is dan 'echt' surround omdat het effect nagenoeg hetzelfde is maar je twee grote drivers hebt ipv een hoop kleine.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als bij de Turtlebeach headsets?
Het is leuk om een keer in 3D te spelen maar heel vaak zal ik er geen gebruik van maken. En 46" is idd niet heel erg groot tegenwoordig. Maar ik woon helaas nog bij mijn ouders!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Deze moet ik nog uitproberen... Sinds een maand of 3 een nieuwe TV met 3D, maar gebruiken doe ik het niet. Wel grappig om eens te proberen. Vind je 46" niet wat aan de krappe kant tegenwoordig of is je woonkamer niet zo groot?
Dat zou ik niet zo snel zeggen. Je kunt namelijk niet met 2 drivers het effect van 5 of 7 echte boxen simuleren. Je kunt in de buurt komen ja, maar evenaren of voorbijstreven is onmogelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Yep. Er zijn ook veel mensen die vinden dat virtual surround beter is dan 'echt' surround omdat het effect nagenoeg hetzelfde is maar je twee grote drivers hebt ipv een hoop kleine.
Snap ik... Zelf ook 6 maanden thuis gezeten. Hopelijk ga je snel iets vinden, succes!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:32 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Het is leuk om een keer in 3D te spelen maar heel vaak zal ik er geen gebruik van maken. En 46" is idd niet heel erg groot tegenwoordig. Maar ik woon helaas nog bij mijn ouders!Dus op mijn kamer is het eigenlijk perfect 46". Groter zou juist onoverzichtelijk worden, want ik zit maar 4 meter van het scherm af.
Tevens heb ik op dit moment werk, maar ik weet dat dit na een bepaalde periode weer ophoudt en daarom woon ik helaas nog thuis. Ik reageer op heel erg veel vacatures en ik ben in 9 maanden tijd pas op één gesprek geweest. Het is gewoon een rot tijd om aan een (vaste) baan te komen. Maar we geven de moed niet op en blijven hoop houden.
Dan voorzie ik weinig problemen. Goede ervaringen met Turtlebeach..quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Yep. Er zijn ook veel mensen die vinden dat virtual surround beter is dan 'echt' surround omdat het effect nagenoeg hetzelfde is maar je twee grote drivers hebt ipv een hoop kleine.
Game uit. Game in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef RRuben het volgende:
Huh bug in bf4 denk ik. Ik deed net even een potje domination en had alle standaard loadouts weer. Ga ik naar battlelog. Zie ik mn level van 10 naar 1 gaan binnen 5 sec. ofzoals ik bij soldier progression kijk staat alles er nog maar kan die wapens niet in game gebruiken. Hopelijk een bug
Deel t filmpje even danquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef RRuben het volgende:
Huh bug in bf4 denk ik. Ik deed net even een potje domination en had alle standaard loadouts weer. Ga ik naar battlelog. Zie ik mn level van 10 naar 1 gaan binnen 5 sec. ofzoals ik bij soldier progression kijk staat alles er nog maar kan die wapens niet in game gebruiken. Hopelijk een bug
Outlast al uitgespeeld dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er al bekend welke game er in maart gratis voor ps+ abonnementhouders wordt?
Zou wel zin hebben in een fallout 4quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef janrad het volgende:
Als dit toch eens werkelijkheid gaat worden.
we hopen nogsteeds op de eerste AAAquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er al bekend welke game er in maart gratis voor ps+ abonnementhouders wordt?
Van het weekend kom ik wel even met mic en allesquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef rene90 het volgende:
Vanavond even online rond 20.00, andere die ook met mic online gaan?
Zondag overdags moet me wel lukken, nogal druk weekend met mijn verjaardag enzoquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van het weekend kom ik wel even met mic en alles
bf4 ?
Nee nog niet eens aangeraakt, maar ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Outlast al uitgespeeld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |