Tsjah, voor mij is de keuze makkelijk. Alleen spelen vs. met vrienden spelen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Baggerzooi! Maar ja, ik weet niet of ik nog een xbox wil
Werkeloos? Dat is niet zo mooi. Ben zelf van een 40u baan naar 28u gegaan. Geld maakt niet gelukkig, maar nu heb ik af en toe het idee een uitkering te hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, alleen dan dat ik werkeloos ben ipv een kleine
Jammer dat watch dogs zo laat komt, er is al zo weinig te doen op dat ding
Via een app op je telefoon / iPad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef RRuben het volgende:
En hoe kan je je loadout veranderen, behalve dan in game.
ah, kon die optie in het menu niet meer vinden. Maar goed, Windows Phone hier dus die app zal wel niet komen. Stom, dat ze die optie uit het menu hebben gehaald.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Via een app op je telefoon / iPad.
Had ik die uitkering maarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Werkeloos? Dat is niet zo mooi. Ben zelf van een 40u baan naar 28u gegaan. Geld maakt niet gelukkig, maar nu heb ik af en toe het idee een uitkering te hebben
Hier ook bezorgd bij de buren denk ik.. Zonder t&t op te sturenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:40 schreef sonnyspek het volgende:
Bezorgd!Alleen niet vij mij thuis. Ik was niet thuis en is daarna naar de buren gebracht...Zijn ze natuurlijk net weg.
Even een uurtje wachten.
Ik vind het ook vreemd... Durf niet te zeggen of het op windows / android gebouwd is die app.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
ah, kon die optie in het menu niet meer vinden. Maar goed, Windows Phone hier dus die app zal wel niet komen. Stom, dat ze die optie uit het menu hebben gehaald.
Ik ben ook bezig met installeren!quote:
Denk het niet, je kan tenslotte vliegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Zou je dit keer ook in auto's enzo kunnen rijden? Dat ontbreekt nog een beetje.
Helaas mist die functie op het moment op de PS4quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand trouwens of je je friends in groepen kan verdelen?
Omdat:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom duurt het downloaden van een demo 17 uur?
Kut internet dus...Hoelang duurde het bij jou? Outlast bijv.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Omdat:
Je hebt kut internet
Je hebt nat type 3 netwerk
Je hebt echt kut internet.
Ben ze helaas ook nog niet tegengekomen.. Had hoop op Resogun maar helaasch..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef videonatic het volgende:
Zijn er eigenlijk al leuke offilne multiplayer games die je met z'n twee op de bank kunt spelen? Co-op het liefst. Ik kom niet verder dan de sport games ( fifa, nba )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |