Iemand post een link waar de PS4 besteld kan worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de context gewoon niet. Het gaat om de discussie die hier gevoerd wordt waarbij iemand teleurgesteld is dat haar bestelling niet geleverd wordt. Dat er iemand toevallig een link geplaatst heeft doet niet af aan mijn reactie op het desbetreffende onderwerp.
Je bent niet echt een helder licht hè? Het verschil niet snappen tussen een reactie op een discussie met een verwijzing dat het toch wel mogelijk is of het plaatsen van een url waarin iemand gewoon een link plaatst. Moet je perse twee links constateren om aan je innerlijke lusten te komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Iemand post een link waar de PS4 besteld kan worden.
Iemand post dat er bij Tweakers een link is waar de PS4 besteld kan worden.
Enige verschil wat ik zie is dat hij de link zelf post en niet lui verwijst naar een andere site.
Hier wilde ik al stoppen met lezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent niet echt een heldere licht
oh apart!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:09 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik ben in mm geweest daar nemen ze geen reserveringen meer aan.
Simplistische reactie als jezelf al weet dat je het bij het foute eind hebt en het verschil gewoon niet snapt. Daarbij is dit een non discussie on-topic bij deze.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hier wilde ik al stoppen met lezen.
Je reageert op een discussie met een feit wat al lang was vastgesteld...
In Amsterdam nog wel maar dat hangt natuurlijk van de winkel af, ieder heeft zo zijn eigen beleid.quote:
Ok man, als jij maar denkt dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Simplistische reactie als jezelf al weet dat je het bij het foute eind hebt en het verschil gewoon niet snapt. Daarbij is dit een non discussie on-topic bij deze.
Ontopic of niet.. Het word iig vervelend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Simplistische reactie als jezelf al weet dat je het bij het foute eind hebt en het verschil gewoon niet snapt. Daarbij is dit een non discussie on-topic bij deze.
En snel je bericht weer veranderd? You go girlquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok man, als jij maar denkt dat je gelijk hebtYou go girl!
Zie hierboven een post van mij over hoe je dit oplostquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:17 schreef Zhano het volgende:
Ze mogen trouwens wel eens een update uitrollen waardoor je wat meer kunt met je PS4 dan alleen games spelenMuziek etc zou geen overbodige luxe zijn..
Had je een Xbox moeten kopen. Vind het wel prettig dat de nadruk op gamen ligt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:17 schreef Zhano het volgende:
Ze mogen trouwens wel eens een update uitrollen waardoor je wat meer kunt met je PS4 dan alleen games spelenMuziek etc zou geen overbodige luxe zijn..
Dat Plex geleuter? Werkt dat een beetje? Wel een keer naar gekeken maar vond de interface van de Smart TV app waardeloos en toen maar een Mede8er gekocht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie hierboven een post van mij over hoe je dit oplost
Tsja, als er nou wat meer games warenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had je een Xbox moeten kopen. Vind het wel prettig dat de nadruk op gamen ligt.
het werkt, daar is ook alles wel mee gezegd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat Plex geleuter? Werkt dat een beetje? Wel een keer naar gekeken maar vond de interface van de Smart TV app waardeloos en toen maar een Mede8er gekocht.
Ah, dan ga ik nog niets op de kop zetten en installerenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het werkt, daar is ook alles wel mee gezegd.
zou liever een app hebben of iets, maar ach, dit is ook prima
Fifa, BF4 en AC4. Straks tussendoor nog even Carmageddon. Verder wacht ik op Watchdogs. Tot die tijd zit ik het met die andere titels wel uit. Twijfel alleen nog over Killzone. Die speelt op de Vita wel schijtlekker onlinequote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsja, als er nou wat meer games warenAls ik FIFA speel lijkt het me wel chill, een muziekje erbij. Tuurlijk kan dat ook wel 'extern' maar das toch anders.
Killzone is wel tof ja. Battlefield blijf ik een PC game vinden en AC moet ik misschien maar eens proberen nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Fifa, BF4 en AC4. Straks tussendoor nog even Carmageddon. Verder wacht ik op Watchdogs. Tot die tijd zit ik het met die andere titels wel uit. Twijfel alleen nog over Killzone. Die speelt op de Vita wel schijtlekker online
geen infamousquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Fifa, BF4 en AC4. Straks tussendoor nog even Carmageddon. Verder wacht ik op Watchdogs. Tot die tijd zit ik het met die andere titels wel uit. Twijfel alleen nog over Killzone. Die speelt op de Vita wel schijtlekker online
Tot op heden niet..quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:06 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand een goede guide om de ps4 open te maken? M'n fan laat de hele case vibreren en dat maakt een kamervullend lawaai.
Herkenbaar wel, alleen dan dat ik werkeloos ben ipv een kleinequote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tot op heden niet..
Centen kan je maar 1x uitgeven, kleine op komst etc..
Daarbij was Watchdogs voor mij de reden om nextgen te gaan
Baggerzooi! Maar ja, ik weet niet of ik nog een xbox wilquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij FIFA is alles gekoppeld aan je PSN/XBL. Switch je van de één naar de ander dan moet je gewoon vanaf nul beginnen. Via de forums van EA kun je soms mensen vinden die willen ruilen, hun PS coins voor jouw XB coins maar hoe betrouwbaar dat is is de vraag. Volgens mij krijg je verder met een nieuw account geen extra's behalve dat pakje van de manager taken.
Tsjah, voor mij is de keuze makkelijk. Alleen spelen vs. met vrienden spelen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Baggerzooi! Maar ja, ik weet niet of ik nog een xbox wil
Werkeloos? Dat is niet zo mooi. Ben zelf van een 40u baan naar 28u gegaan. Geld maakt niet gelukkig, maar nu heb ik af en toe het idee een uitkering te hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, alleen dan dat ik werkeloos ben ipv een kleine
Jammer dat watch dogs zo laat komt, er is al zo weinig te doen op dat ding
Via een app op je telefoon / iPad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:43 schreef RRuben het volgende:
En hoe kan je je loadout veranderen, behalve dan in game.
ah, kon die optie in het menu niet meer vinden. Maar goed, Windows Phone hier dus die app zal wel niet komen. Stom, dat ze die optie uit het menu hebben gehaald.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Via een app op je telefoon / iPad.
Had ik die uitkering maarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Werkeloos? Dat is niet zo mooi. Ben zelf van een 40u baan naar 28u gegaan. Geld maakt niet gelukkig, maar nu heb ik af en toe het idee een uitkering te hebben
Hier ook bezorgd bij de buren denk ik.. Zonder t&t op te sturenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:40 schreef sonnyspek het volgende:
Bezorgd!Alleen niet vij mij thuis. Ik was niet thuis en is daarna naar de buren gebracht...Zijn ze natuurlijk net weg.
Even een uurtje wachten.
Ik vind het ook vreemd... Durf niet te zeggen of het op windows / android gebouwd is die app.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
ah, kon die optie in het menu niet meer vinden. Maar goed, Windows Phone hier dus die app zal wel niet komen. Stom, dat ze die optie uit het menu hebben gehaald.
Ik ben ook bezig met installeren!quote:
Denk het niet, je kan tenslotte vliegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Zou je dit keer ook in auto's enzo kunnen rijden? Dat ontbreekt nog een beetje.
Helaas mist die functie op het moment op de PS4quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand trouwens of je je friends in groepen kan verdelen?
Omdat:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom duurt het downloaden van een demo 17 uur?
Kut internet dus...Hoelang duurde het bij jou? Outlast bijv.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Omdat:
Je hebt kut internet
Je hebt nat type 3 netwerk
Je hebt echt kut internet.
Ben ze helaas ook nog niet tegengekomen.. Had hoop op Resogun maar helaasch..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef videonatic het volgende:
Zijn er eigenlijk al leuke offilne multiplayer games die je met z'n twee op de bank kunt spelen? Co-op het liefst. Ik kom niet verder dan de sport games ( fifa, nba )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |