Succes!quote:Op maandag 10 februari 2014 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoofdkantoortje in de fik zetten
Heee een keertje geen Codquote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een gratis abbo op de Power Unlimited bij aankoop van Thief!
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/thief-abonnee-actie-faq/
Zal wel een complete edition worden dan maar ik vind het meer dan prima. TLOU meerdere keren uitgespeeld en zal het zonder twijfel zo weer doen op de Ps4.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
Wie denkt dat The Last of Us and Beyond two souls naar de PS4 komen? Aangezien die geruchten de ronde doen.
Aan de reacties te lezen zijn daar meer mensen blij mee. Ik denk er ook serieus aan om dit te doen.quote:
Ik heb hem juist niet op de ps3 gehaald omdat ik stiekem wel op een ps4 versie rekende (met ietwat betere graphsquote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zal wel een complete edition worden dan maar ik vind het meer dan prima. TLOU meerdere keren uitgespeeld en zal het zonder twijfel zo weer doen op de Ps4.
Ps4 upload niks automatisch. Misschien kan je dat wel zo instellen, maar in principe moet je dat zelf doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef Zhano het volgende:
Kan iemand bevestigen danwel ontkrachten dat de PS4 je 'shares' upload terwijl je online probeert te spelen?
Hmm, hij begint bij mij iig meteen te uploaden. Morgen maar eens kijken naar die instellingen. Je kunt het ook niet pauzeren ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:35 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ps4 upload niks automatisch. Misschien kan je dat wel zo instellen, maar in principe moet je dat zelf doen.
Ik heb die gemist dus zou heel mooi zijn ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zal wel een complete edition worden dan maar ik vind het meer dan prima. TLOU meerdere keren uitgespeeld en zal het zonder twijfel zo weer doen op de Ps4.
Ik ben in mm geweest daar nemen ze geen reserveringen meer aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef RRuben het volgende:
Gasten... Ga gewoon naar de MM en plaats een preorder in de winkel. Grote kans dat je hem dan de volgende levering krijgt. Had ik ook. 29 nov naar MM, 11 dec in huis
- Menu is erg vlot en werkt goed. Niet te customizenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 03:25 schreef maniack28 het volgende:
Guys: ff wat vraagjes.
- Hoe verhoudt de interface zich tot de PS3, ik vond de menustructuur daar niet heel fancy/handig. Ik wil graag mijn dashboard customizen en zelf apps/games kunnen pinnen
- Komt er in de toekomst nog support voor streaming media vanaf je pc (Twonky etc.?) of is daarover nog niks bekend?
- Games die ik in de PSN store heb gekocht op de PS3 en die beschikbaar zijn voor PS4, kan ik die gratis krijgen?
- Hoe is de beschikbaarheid? Zijn er mededelingen van Sony over wanneer er weer grote batches aankomen (als in: wanneer zou ik hem eventueel impulsief in de winkel kunnen komen)
- Ik speel veel Fifa en NHL (Ultimate Team onderdelen vooral). Ik heb in de loop der jaren op mijn xbox wat credits opgebouwd en krijg ieder jaar ook kaartenpakjes aan het begin van het nieuwe seizoen i.v.m. mijn hoge scores. Kan ik via mijn EA Sports account inloggen op de PS versie van deze games en krijg ik dan nog wat rewards of kan ik dat vergeten
Dat wassum! Keep it up
Bij FIFA is alles gekoppeld aan je PSN/XBL. Switch je van de één naar de ander dan moet je gewoon vanaf nul beginnen. Via de forums van EA kun je soms mensen vinden die willen ruilen, hun PS coins voor jouw XB coins maar hoe betrouwbaar dat is is de vraag. Volgens mij krijg je verder met een nieuw account geen extra's behalve dat pakje van de manager taken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 03:25 schreef maniack28 het volgende:
- Ik speel veel Fifa en NHL (Ultimate Team onderdelen vooral). Ik heb in de loop der jaren op mijn xbox wat credits opgebouwd en krijg ieder jaar ook kaartenpakjes aan het begin van het nieuwe seizoen i.v.m. mijn hoge scores. Kan ik via mijn EA Sports account inloggen op de PS versie van deze games en krijg ik dan nog wat rewards of kan ik dat vergeten
Dankje mevrouw:pquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Ach meid toch, wat fijn voor je! Ik was al hélemaal ongerust
ja dat doet ie tergelijk tenzij je hem op pauze gooitquote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef Zhano het volgende:
Kan iemand bevestigen danwel ontkrachten dat de PS4 je 'shares' upload terwijl je online probeert te spelen?
er staan ook malletjes online, dan kan je dat zelf bij de betere printshops van vinyl laten maken, met eigen textquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor de mensen die last hebben van het blauwe licht op de PS4 controller of willen customizen. Te koop op Ebay. Denk dat ik er een ga bestellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |