Ik heb ook rond 11uur besteld vrijdagavond maar komt het niet omdat jij als afleverdatum 14e hebt?en weet niet of sonny kan bewijzen dat hij al een t&t heeft.ik heb nog steeds niets.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb net een klacht ingediend. Dat de ps4 niet geleverd gaat worden: ok prima. Maar dat iemand die later een bestelling plaatst dan ik en hem wel krijgt. Dat vind ik erg zuur.
Dat zou wel erg lullig zijn als dat de reden is. Nou ja, dan maar weer wachten op bol.comquote:Op maandag 10 februari 2014 17:32 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik heb ook rond 11uur besteld vrijdagavond maar komt het niet omdat jij als afleverdatum 14e hebt?en weet niet of sonny kan bewijzen dat hij al een t&t heeft.ik heb nog steeds niets.
Moet ik een screenshot maken? Ik wil best de mail doorsturen naar je als je het niet geloofd?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:32 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik heb ook rond 11uur besteld vrijdagavond maar komt het niet omdat jij als afleverdatum 14e hebt?en weet niet of sonny kan bewijzen dat hij al een t&t heeft.ik heb nog steeds niets.
Ja omdat je eerder zegt dat je zaterdagochtend hebt besteld en nu heb je opeens vrijdag besteld.of bedoel je 11uur zaterdagochtend?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Moet ik een screenshot maken? Ik wil best de mail doorsturen naar je als je het niet gelooft?
11 uur zaterdagochtend. Even serieus, moet ik hem even doormailen met een screenshot?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja omdat je eerder zegt dat je zaterdagochtend hebt besteld en nu heb je opeens vrijdag besteld.of bedoel je 11uur zaterdagochtend?
Nee,mij maakt niet uit.als goed is krijg ik hem toch,althans volgens de mail.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
11 uur zaterdagochtend. Even serieus, moet ik hem even doormailen met een screenshot?
Oke mooizo.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef lel86 het volgende:
[..]
Nee,mij maakt niet uit.als goed is krijg ik hem toch,althans volgens de mail.
Ziet er enorm nice uit!quote:
geen idee, maar deze ga ik wel kopenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ziet er enorm nice uit!
Maar is het een beetje te spelen? Heb ooit die eerste UFC game gespeeld maar vond het qua game niet echt relaxed. Vind Fight Night dan leuker.
Weet niet of deze games beter zijn geworden met de jaren?
Kun je wel lezen? Anders had je die onnodige reactie achterwegen kunnen laten aangezien ik zelf in het bericht aangeef dat ze identiek zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:17 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Niet weer dit gezeur he.. maakt helemaal geen reet uit, en btw ze zijn vrijwel allemaal chinees.
Ziet er absoluut dik uit maar mijn genre is het niet om eerlijk te zijn.quote:
Dat is een goedkoop prutding.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef sonnyspek het volgende:
Is de headset die je bij de PS4 krijgt wat?
Die hadden ze blijkbaar nog gevonden bij een pallet walkmans uit de jaren 80. Microfoontje erin gestopt, klaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef sonnyspek het volgende:
Is de headset die je bij de PS4 krijgt wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |