Heb nog niet kunnen bellenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:16 schreef sonnyspek het volgende:
Mijn Playstation is verzonden.
[..]
En jij?
Jaa, ze zij dat ik een van de gelukkige was. Dus mischien val je er buiten.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:32 schreef lel86 het volgende:
[..]
Heb je track and trace al gekregen? Ik heb hem vrijdag avond besteld en nog niets.
Ja ik heb hem eerder besteld als jij.maar heb net gemaild en hij zou vandaag ingepakt en verzonden worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jaa, ze zij dat ik een van de gelukkige was. Dus mischien val je er buiten.
Heb je al je bevestiging gekregen? Als ik nu naar de gamemania gaan, hebben ze dan waarschijnlijk de 3 maanden PS+ kaart?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem eerder besteld als jij.maar heb net gemaild en hij zou vandaag ingepakt en verzonden worden.
Even snel een mail gestuurd naar de klantenservice. Had de afleverdatum sowieso op 14/02 gezet, dus een t&t code krijg ik nog nietquote:
Heb nog geen track en trace maar wel dat hij vandaag wordt ingepakt en verzonden.je kan ook gewoon via ideal op de site van psn tegoed toevoegen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb je al je bevestiging gekregen? Als ik nu naar de gamemania gaan, hebben ze dan waarschijnlijk de 3 maanden PS+ kaart?
Haha, ja ik belde daarom maar vroeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij is de klantenservice van BS helemaal gek geworden vandaag
Waarschijnlijk omdat ze het niet meer wetenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij is de klantenservice van BS helemaal gek geworden vandaag
Waarom niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:46 schreef Maraca het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin? Ik krijg de ps4 dus niet
Dan hoop ik dat die mail wel klopt wat ik heb gekregen.en niet dat heeft gezegd om er maar van af te zijn.quote:
Heb net een klacht ingediend. Dat de ps4 niet geleverd gaat worden: ok prima. Maar dat iemand die later een bestelling plaatst dan ik en hem wel krijgt. Dat vind ik erg zuur.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Logistiek gezien is het gewoon pure aids daar
Hoelaat plaatste je hem dan ? Ik om vrijdagnachtquote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb net een klacht ingediend. Dat de ps4 niet geleverd gaat worden: ok prima. Maar dat iemand die later een bestelling plaatst dan ik en hem wel krijgt. Dat vind ik erg zuur.
Wie plaatste hem later dan? Ik 11.00quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb net een klacht ingediend. Dat de ps4 niet geleverd gaat worden: ok prima. Maar dat iemand die later een bestelling plaatst dan ik en hem wel krijgt. Dat vind ik erg zuur.
T&T?quote:
Zal hoogstwaarschijnlijk niets uithalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |