Pauze staat er bij mij niet bij hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat doet ie tergelijk tenzij je hem op pauze gooit
jij zou eens spullen uit china moeten halenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:28 schreef lel86 het volgende:
Oke net weer gemaild naar bart smit omdat ik geen track en trace heb ontvangen.en ze hebben hem echt opgestuurd en heb alsnog de track en trace gekregen.komt tussen 13u en 15u!!
als je op options drukt toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pauze staat er bij mij niet bij hoor
Nee alleen delete.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je op options drukt toch?
zo niet gewoon later trimmen en uploaden dan maar
ah ok, is me nog nooit opgevallenquote:
Ze kunnen wat mij betreft echt de pot op. Dit was hun reactie vanmorgen:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:14 schreef lel86 het volgende:
http://www.bartsmit.com//(...)&s2m_exaffid=2031839 hij staat er weer op.
Ik bestel iig niks meer bij ze totdat ze hun logistieke processen een beetje op orde hebben.quote:Doordat uw bestelling een leverdatum heeft van 14 februari zijn de andere bestellingen eerder ingepakt. Helaas is er een voorraad verschil ontstaan en kunnen wij de playstation niet meer aanbieden.
Ze zullen er niet wakker om liggen, dat besef ik mij ook welquote:
Dat is idd wel naar. Betaald met iDeal of achteraf betalen? Als het eerste het geval is vind ik het dubbel zo naar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze kunnen wat mij betreft echt de pot op. Dit was hun reactie vanmorgen:
[..]
Ik bestel iig niks meer bij ze totdat ze hun logistieke processen een beetje op orde hebben.
Als die lui hun zaakjes zo slecht op orde hebben kan ik me er wel iets bij voorstellen. Ze doen ook totaal niet hun best om de boel recht te trekken naar mijn gevoel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt er toch alleen je zelf mee? Het houdt alleen in dat jij langer op je PS4 moet wachten
Het zal Bart Smit jeuken hoor, ze krijgen ze nu al niet aangesleept. Er zijn genoeg andere potentiële klanten.
Daarom moet je er helemaal niets meer kopen. Interesseert ze ook niets maar dan heb je nog een gevoel dat je principieel bentquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt er toch alleen je zelf mee? Het houdt alleen in dat jij langer op je PS4 moet wachten
Het zal Bart Smit jeuken hoor, ze krijgen ze nu al niet aangesleept. Er zijn genoeg andere potentiële klanten.
Weet niet hoe het bij jullie zet maar mijn vaste pakketbezorger levert het desnoods drie straten verderop af, als ie het maar niet mee terug hoeft te nemenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef lel86 het volgende:
Zou gewoon morgen laten leveren als je niet thuis bent kan je hem gewoon bij postkantoor halen vrijdag toch?
Macht uit massa. Voor jou 600 anderen dus interesseert het ze niet. Zo blijf ik het ook raar vinden dat ik dat ding al 2 weken thuis heb staan via een rare BS link en dat er nog zo'n 40 BS winkelklanten uit Tiel moeteb wachten. Idem bij de Intertoys. Hele PS4\ Xbox One debacle heeft er bij mij voor gezorgd nooit meer in die preorder-gekte te springen (had op 17-06-13 een one besteld -> uitgesteld tot onbekend etc)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als die lui hun zaakjes zo slecht op orde hebben kan ik me er wel iets bij voorstellen. Ze doen ook totaal niet hun best om de boel recht te trekken naar mijn gevoel.
Neem aan dat dit een aangetekend pakket is?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jullie zet maar mijn vaste pakketbezorger levert het desnoods drie straten verderop af, als ie het maar niet mee terug hoeft te nemen
Nee hoor, gewoon onverzekerd etc...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neem aan dat dit een aangetekend pakket is?
Ik bedoel niet vanuit 'boycot' maar bedrijven waarmee ik slechte ervaringen heb laat ik gewoon links liggen... Wat betreft dat laatste, idd raar. Volgens de lokale GameMania dude zijn deze PS4's pre-orders die niet zijn opgehaald. Op zich raar dat ze niet uitleveren aan hun eigen pre-orderklanten dan (Bart Smit). Aan de andere kant, die mensen zijn al klant. 'Wij' nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Macht uit massa. Voor jou 600 anderen dus interesseert het ze niet. Zo blijf ik het ook raar vinden dat ik dat ding al 2 weken thuis heb staan via een rare BS link en dat er nog zo'n 40 BS winkelklanten uit Tiel moeteb wachten. Idem bij de Intertoys. Hele PS4\ Xbox One debacle heeft er bij mij voor gezorgd nooit meer in die preorder-gekte te springen (had op 17-06-13 een one besteld -> uitgesteld tot onbekend etc)
Nee als ik niet thuis ben moet ik hem halen bij ah.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jullie zet maar mijn vaste pakketbezorger levert het desnoods drie straten verderop af, als ie het maar niet mee terug hoeft te nemen
Oh beter. Ik woon in een (huur)appartementencomplex, dus continu wisselende buren enzo. Dus is niet echt prettig als je onverzekerde console van 400¤ bij een willekeurige buurman wordt bezorgd. Ik bestel altijd zo dat ik thuis ben wanneer ze komen, maar bij vertragingen enzo ben ik dus fucked.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:43 schreef lel86 het volgende:
[..]
Nee als ik niet thuis ben moet ik hem halen bij ah.
Grappig, ik zag jou volgens mij gisteren nog iets posten over mensen die wel of niet kunnen lezen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je kunt gewoon nog bestellen bij de Bart Smit, link staat op Tweakers.
Klopt en mij is altijd geleerd, vanuit ons familiebedrijf, om je bestaande klanten als eerste tevreden te houden en dan te zien hoe je nieuwe klanten kan werven. BS en IT doen het andersom. Maar goed, daardoor vlam ik al een paar weken op de PS4quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon onverzekerd etc...Ook al zo vreemd.
[..]
Ik bedoel niet vanuit 'boycot' maar bedrijven waarmee ik slechte ervaringen heb laat ik gewoon links liggen... Wat betreft dat laatste, idd raar. Volgens de lokale GameMania dude zijn deze PS4's pre-orders die niet zijn opgehaald. Op zich raar dat ze niet uitleveren aan hun eigen pre-orderklanten dan (Bart Smit). Aan de andere kant, die mensen zijn al klant. 'Wij' niet
Volgens mij kun jij niet lezen. Op het moment dat er een link beschikbaar is via de Bart Smit dan kun je deze gewoon bestellen. Dat het bij sommige geannuleerd wordt doet niets af aan het gegeven dat er ook mensen zijn die elke keer wel geleverd krijgen. Als je je ook maar enigszins in verdiept had had je dat kunnen weten.quote:Grappig, ik zag jou volgens mij gisteren nog iets posten over mensen die wel of niet kunnen lezen...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:14 schreef lel86 het volgende:
http://www.bartsmit.com//(...)&s2m_exaffid=2031839 hij staat er weer op.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij niet lezen. Op het moment dat er een link beschikbaar is via de Bart Smit dan kun je deze gewoon bestellen.
Volgens mij begrijp jij de context gewoon niet. Het gaat om de discussie die hier gevoerd wordt waarbij iemand teleurgesteld is dat haar bestelling niet geleverd wordt. Dat er iemand toevallig een link geplaatst heeft doet niet af aan mijn reactie op het desbetreffende onderwerp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |